שמיכת פוך לחורף מומלצת

כשמדובר בבחירת שמיכה חמימה לחורף לשמירה על חום הגוף, ההתמקדות היא לרוב בבדים כגון צמר, קטיפה ובדים תרמיים. אמנם אין כלל נגד בדים סינתטיים כגון פוליאסטר או צמר מלאכותי, אך קונים רבים מעריכים שמיכות נעימות ונוחות מצמר אורגני או כותנה. כותנה לא רק חמה יותר מבדים אחרים, אלא גם יותר מבודדת וממלאת ומשלבת נוחות וחמימות בשמיכה אידיאלית.

שמיכת החורף הזו מגיעה במגוון גדלים

צבעים ועיצובים שיתאימו ל- da-c-cor שלך, ומובטח להשאיר מספר ספינים במכונת הכביסה. רשימת שמיכות החורף הטובות ביותר מבודדת במחיר גבוה ומגיעה במגוון סגנונות, עם עוד עונות בכל עונה. שמיכות אלה מגיעות בשישה גדלים ו -21 צבעים שונים והן דו צדדיות כך שהן רכות וחמימות לא משנה איך תחממו אותן.

זוהי שמיכה הפיכה רכה, עם צמר שרפה בצד אחד ומיני-מיקרופייבר בצד השני. שמיכת החורף של 100% פוליאסטר בטוח תהיה שמיכת החורף האידיאלית שלכם, בין אם אתם רוצים להרגיש בנוח על הספה שלכם או להוסיף עוד שכבה של חמימות למיטה שלכם.

במחיר, קווין סייז היא שמיכת מצרך חורפית מצוינת לשמירה בזמן נסיעה או ברכב או במיטה שלך. זה גם נהדר לשימוש כשכבת שמיעה למיטה שלך לחום נוסף.

שמיכת החורף העבה והחמה במיוחד עשויה 100% כותנה מיקרופייבר

פוליאסטר וצמר. שמיכת צמר קווין סייז Hozy Soft היא אחת משמיכות הצמר הדו-צדדיות הרכות ביותר שיש. שמיכת רכות משי ונוחה זו עשויה מיקרופייבר ופוליאסטר באיכות גבוהה, בעלת צמר שרפה משני הצדדים להוספת חום ומגיעה עם עיצוב יפהפה בהשראת אלמוגים.

השמיכה הנעימה הזו זמינה למיטות קינג וטווין בארבעה צבעים שונים, היא רכה ומעורפלת ומגיעה במגוון גדלים וצבעים. עם גודל של 90×90 אינץ 'קווין סייז, פליסה זו היא השמיכה המושלמת לכל גודל מיטה.

שמיכות צמר עבות וחמימות הן בחירה טובה לחורף

שיכולה להיות חמה יותר מעונות אחרות. אם אתה מרגיש בנוח עם צמר, זו שמיכת חורף נהדרת. שמיכת החימום הנמכרת ביותר של Sunbeam עשויה צמר מרופד ומחמם והיא חמה, אך לא לכולם. שמיכת חורף מחממת אותך ושמיכה מצוינת נוחה ועוזרת לך להירגע. רוב האנשים אוהבים שמיכת חורף עבה וכבדה כדי להתחמם, אבל מחפשים נשימה. יש אנשים שמרגישים בנוח עם שמיכת חורף דקה וקלילה, בעוד שאחרים מוצאים המשקל והעובי הנוספים מרגיעים.

להלן רשימה של שמיכות החורף הטובות ביותר שישאירו אותך חם וקר בבית. מיטה תרמית של מיטה וטופס פולאר פליס-משתלם ומעשי אם יש לך תקציב וצריך שמיכה חמימה, מיטה אוטופיה ושמיכות א אנחנו הטובים ביותר.

שמיכה אידיאלית להתכרבל במיטה

על הספה או בפארק: שמיכה מחבקת במידות King and Twin בארבעה צבעים שונים כמתנה לאהוביכם. שמיכת צמר שרפה של ספסורה – קטיפה וחמה במיוחד, מה שהופך אותה לחלק העליון של חמשת הבחירות הטובות ביותר שלי מכיוון שהיא זולה ונעימה. השמיכה עשויה מבד פוליאסטר ובצמר איכותי ומציעה שינה רכה וקטיפה.

עם משקלו

השמיכה הזו היא יותר מסתם המלטה-היא מספיק גדולה לשבת על הספה או ללכת לישון בלילה עם השמיכה. אם יש לכם מיטה זוגית או שתי מיטות בשמיכות צמר מיקרופייבר של SoftCares, תוכלו לרכוש אותן בצבעים כמו ירוק, שנהב, תכלת, כחול רויאל, סגול וורוד. שמיכת זריקה בגודל כזה היא אידיאלית כדי להרגיש בנוח עם אדם על ספה, אך מיטה גדולה מהמיטה היא בחירה טובה לזוגות המחפשים חמימות.

שמיכת המיקרופייבר מ- BedSure כוללת שכבה כפולה של צמר שרפה מטושטש בצד אחד וצבע חד ומונוכרום מצד שני

מילוי פוך משתלב היטב בשמיכות כותנה, כך שזו דרך מצוינת להתחמם בחורף. אם אתם מחפשים מיטה נוחה לזרוק על הספה, שמיכה קטנה עם זמן כיבוי אוטומטי קצר היא אידיאלית למיטת קינג סייז הזקוקה לזמן חימום ארוך יותר. שני פקדים זמינים עבורך ואחד לשותף שלך.

שמיכות כותנה ידועות בנשימה ובקרירות שלהן

אך שמיכה מוצקה וכבדה יכולה גם לעזור לך להישאר חמים. שלושה מעובדינו קנו שמיכות קטיפה בגדלים שונים ומצאו שהן חמות ונעימות על מיטות התינוק, ואחת אפילו השתמשה בהן כשמיכת קטיפה במיין החורף.

שמיכת הקטיפה סופר רכה של Myru היא אחת משמיכות החורף הטובות ביותר שאתה יכול לקנות. השמיכה הזו לא רק מחזיקה אתכם חמים ומבודדים בלילה, אלא גם מדהימה לחדר השינה בחורף ושומרת על נוחות באזורים אחרים בבית.

כיוון שהרשויות כמעט לא קרות

אין זה מפתיע שהן נמצאות בראש רשימת שמיכות החורף הטובות ביותר. כפי שאולי שמתם לב במדור שלנו בנושא רכישת שמיכה חמימה לחורף, קיבלנו כמה משובים ממומחים מדבי פארל מ- Buyers Buyers Pillow Talk, אחד ממומחי מצעי הבית הגדולים באוסטרליה.
כדי לקרוא מידע בתחום של שמיכת פוך נא לבדוק כאן: kingofpuh.co.il