איך לעבוד בתור מנעולן

כעמותת המנעולנות הגדולה בחדרה, ריכזנו רשימה של כל מה שאתה צריך לדעת בכדי להתחיל את קריירת המנעולנות שלך.

אם אתה מעוניין להיות מנעולן

אתה יכול ללמוד הרבה יותר ממה שאתה חושב. תלמדו על סוג ההדרכה והרישיון הנדרש לצורך הכשרה למנעולן, ומה אתם צריכים, סוגי הכלים הדרושים לכם כדי להיות מנעולן בחדרה טוב מאוד. עיין במאמר שלנו על כלים למנעולנים והשתמש בו כדי לראות את כל הכלים והציוד שיכולים לעזור לך להיות מנעולנים מסוגים שונים. כיצד להפוך למנעולן, אנו נותנים לכם סקירה מהירה על הכלים, הציוד והכלים השונים שישמשו אתכם כשאתם הופכים למנעולן, כמו גם אילו כישורים והכשרה אתם זקוקים לכולם.

בקורס זה תלמד את כל מה שאתה צריך לדעת כדי להיות מנעולן, כולל הכלים, הכלים והציוד שאתה צריך, כיצד לתקן נזקים וכיצד להשתמש נכון במנעולים.

לדוגמא

המרכז הישראלי להכשרת מנעולנים מציע קורס מנעולנים מקיף המכסה כל דבר החל החלפת מנעולי רכב וכלה בזיהוי מפתחות. הקורס המוצע במסגרת תכנית זו עוסק ביסודות זיהוי ופתיחת מפתחות, פתיחת דלתות רכב במפתחות, פתיחת מנעולים כספיים עם שילובי מקשים, העתקת מקשים ופתיחת לוקרים ושמירה על מערכת מקשים. הכשרה זו מלמדת מנעולנים פוטנציאליים כיצד לבחור נכון מגוון מנעולים, כיצד לייצר עבורם מפתחות, להבין את המכניקה של מנעול וכיצד לבדוק את אבטחת המנעול במהלך ההתקנה.

 

כדי לשפר עוד יותר את כישוריהם ולרכוש ידע רב יותר, שירותי מפתח יכולים להצטרף לשירות המנעולנים בחדרה או לקבל תעודה מהאיגוד הלאומי של מנעולנים רשומים, מאיגוד ההלבשה המוסמך או מרשם הארונות המוסמכים של ארצות הברית. הם יכולים ללמוד בבתי ספר מקצועיים, להשתתף בהכשרה, להשיג תעודות או להצטרף לאגודת מנעולן או למכללה קהילתית.

קורסים בסיסיים של מנעולנים הם טובים

אבל מה שאני מתכוון באמת זה קורס מקוון שלוקח אותך צעד אחר צעד בדרישות להיות מנעולנים במדינות שאינן דורשות הכשרה. ההכשרה כמנעולן בחדרה תורכב בעיקר מהכשרה מקצועית, וחלק מהמדינות הדורשות רישיון מנעולן ידרשו לפחות שנתיים של הכשרה וניסיון מקצועי של שלוש שנים לפחות. טקסס, למשל, זקוקה לשירותי מפתח כדי להשלים קורס בן ארבע שנים בבית ספר למנעולנים מוכר, כך ממליצים איגוד המסגרים בטקסס.

איך להיות מנעולן נותן לך את הכלים להצליח ולתוות דרך למיתון – קריירה בטוחה.

הקמת שירות מפתח משלך

היא אחת הדרכים להשיג דריסת רגל בענף שירותי המפתח, אך היא כרוכה בשלל עלויות נוספות. אם אתה הולך להיות עצמאי (כמו הרבה שירותי מנעולן בחדרה, אתה צריך מיומנויות וידע כדי להקים עסק קטן. באופן דומה, מנעולן מקצועי הממוקד במלואו בעסק שלו יכול לנהל חיים נוחים, אך ברור שאין לו אותה רמת ניסיון כמו מנעולן עצמאי. משכורות הכניסה גבוהים בהרבה משכרו של מנעולן המועסק על ידי חברת שירות מפתח מבוססת בפרבר שלך.

תוכל לקבל עבודה בחברת שירותי מפתח ארצית ולהתחיל קריירה אמיתית בתעשייה, או שתוכל בסופו של דבר לעבוד בתפקיד בסוף שבוע בחנות ארונות בודדת בשכונה.

ככל שתדעו יותר עכשיו

יהיה קל יותר להתקדם בתהליך המנעולן. אם אתה להוט לעזור לאחרים ולמדת הכל על פעולות המנעולים והשעות והימים שמיומנויות אלה מספקות, אז עבודה כמנעולן היא בדיוק מה שאתה צריך, כי זה כל כך הרבה יותר מזה. אז אם אתה מעוניין ללמוד כיצד להיות מנעולן ומה הכרוך בתפקיד, המשך לקרוא.
למידע מורחב אודות איך לעבוד בתור מנעולן מומלץ לגשת לאתר

הצורך בשירותי מנעולן בחדרה לעולם לא ישתנה וצורכי הביטחון של החברה ימשיכו להתפתח, אך צרכי שירותי המפתח לא יוכלו ולא יכולים.

רוב העבודה שמנעולן עושה

היא להתקין מנעולים, בדרך כלל לאנשים, ולתקן מנעולים שבורים. מנעולנים בחדרה מציעים שירותים כמו השגת והחלפת מנעולים במקרה של כשל, מציאת מפתחות במקרה של אובדן, חילוץ מפתחות ממנעולים קיימים ועוד ועוד. אם מישהו נעול בחוץ, שירות מפתח זמין וניתן להתקשר אליו בכדי להחליף את המנעול בבית או להחזיר מישהו לביתו (או לרכבו). הם מתקינים מערכות אזעקה, מציעים שירותים לקבלת גישה למנעולים בבתיהם, ברכביהם ובנכסים אחרים ומחליפים עבורך מנעולים אם אתה מאבד או שובר מפתח או אם המפתח אבד או נשבר.

מנעולן חייב להיות מסוגל לתקן כוסות

 

להתאים קפיצים ולהסיר מפתחות פגומים, אך הוא יכול גם ליצור מפתחות חדשים למנעולים ישנים, לתקן או לשנות מנעולים ומפתחות ולהתקין מנעולים חדשים. הם יכולים לעזור ללקוחות עם מכשירי נעילה, כגון מנעולים שיכולים לחתוך את המפתח למנעול או להתקין מנעול חדש, או לעזור ללקוח אם הוא פורץ למנעול ומאבד את המפתח שלו או צריך להכין עותק מיוחד. מנעולנים רשאים להתקין או לתקן מנעולים או מפתחות או לייצר / לשנות אותם ולהתקין מנעולים חדשים או מתוקנים כדי להגן על ביתך, מכוניתך, משרדך או רכוש אישי אחר.