איך לקבל לידים לעסק בתחום הביטוח

יצירת לידים לביטוח היא נושא גדול, ולאחרונה מתווכים רבים שואלים כיצד הם יכולים להשתמש ברשתות החברתיות כדי ליצור לידים לעסקי הביטוח שלהם. ישנן מספר דרכים שסוכני ביטוח יכולים ליצור לידים, אך לכל אחת מהאסטרטגיות לייצור לידים לעיל יתרונות וחסרונות משלה. השיטות לעיל יכולות לסייע לחברות ביטוח וסוכנים לייצר דמי ביטוח.

אם אתה רוצה לראות אם רבות מהאסטרטגיות הללו עובדות בחיים האמיתיים ומה סוכנים מרוויחים גבוהים

כדי להצליח בעסקי הביטוח, קרא את המאמר שלי "ייצר קווי ביטוח עבור חברת הביטוח שלך." אני נותן לך ארבע דרכים יעילות לייצר דמי ביטוח, אך ראשית רציתי להקדיש רגע להסבר כיצד חברות ייצור לידים משיגות את ההפניות שהן מוכרות. אם אתה מתקשה למצוא לידים בעסקי הביטוח שלך, תוכל לקרוא את המדריך שלנו לאסטרטגיות הטובות ביותר לייצור לידים עבור סוכני ביטוח ומתווכים.

ישנן מספר דרכים לפרסם פוליסות ביטוח באינטרנט, והזכרתי כמה מהן להלן. לא חסרות דרכים לפרסם את פרמיית הביטוח שלך באופן מקוון, אך לא כולן זהות.

אם אתה זקוק לעזרה ביצירת לידים

עבוד עם חברת פרסום מקוונת המתמחה בסיוע לסוכני ביטוח. סוכן הביטוח שלך או היועץ הפיננסי שלך יכול גם להפנות אותך לארגון שיווק עצמאי שיכול לעזור לך לבנות את העסק שלך מאפס. אם שיווק מקוון אינו המומחיות שלך, תוכל לעבוד בחברות המתמחות במודעות מקוונות עבור סוכני ביטוח. צוות מבוטחי קצבה או חיים יייעץ לכם לגבי קווי הביטוח הטובים ביותר עבור הספק שלכם ויעזור לכם למכור קווים מוסמכים.

אני אראה לך כיצד להשיג ביטוח מסחרי וליצור לקוחות חדשים שיניעו צמיחה במכירות. תכנן התייעצות עם סוכן הביטוח שלך, היועץ הפיננסי או ארגון שיווק עצמאי בתחומך.

לפני שנכנס כיצד להגיע לחברות ביטוח כל כך קרובות ללקוחות, עליכם לדעת כיצד ליצור אסטרטגיית SEO. אבדוק כמה מהדרכים הטובות ביותר לייצר נוריות ביטוח ואת האסטרטגיות השיווקיות היעילות ביותר עבור העסק שלך.

אם אתה בעסקי ביטוח חיים

הידיעה שרוב האנשים רוצים ייעוץ לפנסיה תעזור לך להחליט היכן להיכנס לרשת. אם אתה רוצה להשיג הפניה בחינם, נסה להאזין ברשתות החברתיות והשתמש באתר שלך כדי למשוך לידים נכנסים. יש אנשים שמבקשים ייעוץ בנושא תכנון פרישה מאנשים שיכולים להגיב היטב ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדאין ופורומים מקוונים אחרים.

הדרך הטובה ביותר להשתמש בפייסבוק ליצירת לידים לסוכנות הביטוח שלך

היא להשתמש בפלטפורמת המודעות שלה. האסטרטגיה המתוארת בדור המדריכים שלנו בביטוח פייסבוק בתשלום זהה לפרסום בחיפוש בגוגל, אך המשווקים לא מושכים את ההובלות שלהם. SMS היא אחת השיטות היעילות ביותר לייצר לידים בעסקי הביטוח. זה כלי נהדר ליצור עופרת עבור סוכנויות ביטוח ודרך נהדרת עבור משווקים שלא למנוע מהלקוחות שלהם הפשטה והפשטה של לידים.

שיחות קרות אינן רק שיחת קור, אלא גם דרך נהדרת ליצור לידים בביטוח עבור סוכנות הביטוח שלך, במיוחד עבור עסקים קטנים.

יש הרבה טקטיקות שסוכני ביטוח יכולים להשתמש בהן

כדי להפוך את ביטוח החיים למוביל בעסק, אבל בהחלט אין דרכים אפקטיביות לייצר לידים הטובים ביותר. השיטות הנדונות בחלק זה הן מהדרכים היעילות ביותר למצוא ביטוח חיים לעסק שלך. אני אמשיך להחזיק את רגלי לאש על ידי מתן רשימה של הדרכים האהובות עלי להתפרנס טוב – מכירות ביטוח בתוספת ביטוח רכב טוב. זו בהחלט לא רשימה מקיפה, אלא רק אוסף של הזדמנויות טובות שיצרתי לידים טובים לסוכנות הביטוח שלי.

עם רעיונות הביטוח הנכונים, אתה יכול להתחיל למשוך לקוחות חדשים מהקהילה המקומית שלך ומכל רחבי הארץ לעסקי הביטוח שלך.