איך לשחרר סתימה בביוב

לעתים קרובות יש לי בעיות בצנרת ובביוב בביתי, אך ישנה בעיה ענקית במערכת הביוב הראשית שלי. זה מעצבן, ואני בטוח שחווית את זה בבית – אבל אתה לא מקבל בעיה אמיתית אם זה קורה לביוב שלך.

אם קו הביוב הראשי חסום

הביוב היושב בצינור לא יכול להימלט בשום מקום. זה קורה כשמנסים להסיט את המים וזה לא מגיע לשום מקום מכיוון שצינורות הביוב חסומים. שטיפה בשירותים או שפיכת הדברים הלא נכונים לכיור יכולה גם להוביל לצינור ביוב סתום. אם קו הביוב החסום שלכם לא נבחן זמן רב מדי, תוכלו להבחין בסימנים, מכיוון שכאשר נוצרות סתימות, כמעט כל הביוב יכול לזרום דרך הצינורות.

אם אף אחת מהתערובות הללו לא עושה את הטריק

נסו לבטל ידנית את הניקוז עם בוכנה. הדרך הטובה ביותר לפתור בעיית צנרת ביוב היא להימנע ממנה לחלוטין, אך אם הצינורות שלך סתומים, בדרך כלל תוכל לפתור את הבעיה על ידי ביצוע ההנחיות המתוארות כאן. אם אינכם יודעים כיצד לסתום את צינור הביוב הראשי, השתמשו בחומץ להסרת לכלוך, שומן ושיער בצנרת. אם אתה חושב שקו הביוב הראשי שלך חסום, תוכל לצאת החוצה ולהסיר את מכסה צינור הניקוז הראשי כדי להקל על הלחץ במערכת. אם נוח לכם עם מעט DIY, אולי כדאי לנקז מעט לחץ ולנקז את המים על ידי פתיחת המכסים על קו ניקוי הביוב.

אם עבודות הצנרת התת-קרקעיות שלך ברורות

ככל הנראה הבעיה היא צינור ביוב פרטי, המכונה ניקוז, ובאחריותך לחסל את הסתימה. אם הצינור במצב טוב ויש בו סתימות פנימיות בלבד, אינסטלטור יכול לנתק אותו מבלי להחליף אותו, מה שאומר שתצטרך לחפור את הרכוש שלך.

לפני שאתה מכניס נחש צינור ומנסה לתקן משהו

חשוב לדעת את הסימנים של צינור ביוב חסום. אם יש לכם מטבח או חדר אמבטיה, כיור, שירותים הנשטפים לאט וצריך לטבול אותם באופן קבוע, זהו סימן לסתימה בצינור הביוב. ניתן להסיר סגירות בצורת U כך שתוכלו להגיע בקלות לצינור לכיור או לאמבטיה ולהסיר את הסתימות. ישנם סימנים נוספים לכך שביוב או צינור הניקוז הראשי שלך עלולים להיסתם, כגון צינור דולף או צינור שבור במרתף. שנית, חברות תברואה רבות יכולות להשתמש במצלמות קבועות בצינור כדי לעקוב אחר הניקוז חזרה לביוב ולמצוא בקלות את הגורם לסתימה. כדי לבצע בדיקה בסיסית של צינור הביוב, טכנאי מציב מצלמה קטנה בקצה הבורג ומנחה אותה בערוצים כדי לקבוע את המיקום המדויק של סתימות ולהעריך את הסיכון לסתימות עתידיות של צינור. מקם את קצות התולעים בערוץ נקי והחלק כבל דרך צינורות התעלה שלך כדי למנוע את הסתימה.
בכדי לראות עוד מידע בנושא של איך לשחרר סתימה בביוב ושחרור סתימות ביוב מומלץ לבדוק עם תרמו פרו.

אם שיטה זו אינה עובדת, ייתכן שתצטרך להתקשר לאינסטלטור אם אתה עדיין מאמין שהצינור לא נפגע מסתימת הביוב. אם אתה חושב שיש לך סתימת קו ביוב, אל תתן לאינסטלטור שלך לבדוק את צינורות הביוב שלך באמצעות שירות מעקב וידאו.

אם קו הביוב שלך לא נחסם על ידי תולעת או סילון מים

אתה יכול לבקש בדיקה עצמאית כדי לקבוע מה גורם לסתימה. התקשרו לאינסטלטור המקורי שיעזור לכם למצוא ולהסיר את הסתימה והתיקון של צינורות הביוב. אם אתה חושד שיש לך נעילת ביוב במערכת הביוב בביתך או בכל חלק אחר בביתך, התקשר לתרמו פרו

מר רוטר אינסטלטור מאוסטין כאן

כדי לעזור לך לנקוט בצעדים אם אתה חושד שיש חסימת קו ראשי בצינור שלך. במהלך ניקוי הביוב על שרברב לפתוח את מכסה הניקוז של צינור הביוב הראשי ולהכניס בורג לצינור עד שהוא פוגש את המכשול. כדי לנקות צינור ביוב סתום, מארק לאונרד אינסטלטור יכול להשתמש במסוע בורג חשמלי או בכלי סילון מים כדי לדחוף את הזרם במורד הביוב למה שחוסם את צינורות הביוב. בכל פעם שיש לכם בעיה במערכת הביוב הראשית שלכם, לבעלי מקצוע יש כמה פתרונות לביוב ולסתימת צנרת כדי לנתק אותה.

הסתימה של קו ביוב ראשי יכולה להיות פשוטה כמו הסתימה אם הסתימה היא ליד האסלה, אך ניתן לפתור אותה גם עם סתימה חמורה יותר הדורשת תיקון או החלפה של צינורות הביוב.

אם יש לך ניקוז סתום במטבח או בחדר האמבטיה שלך

מומלץ לקנות נחש ניקוז ממונע כדי להסיר את הסתימה בצינור. אם אתה מנוגע כל הזמן מנקזים סתומים או איטיים, עליך לבדוק את המתקנים הסניטריים שלך על ידי אינסטלטור כדי לקבוע אם צינור הניקוז תוכנן ומותקן כהלכה. ככל הנראה תשלמו כ- 475 $ על מנת שהשרברבים שלכם יסירו את קווי הביוב הראשיים אם אין לכם גישה לכלים מקצועיים כמו נחשי ניקוז ותקעי ניקוז. כדי שלא יהיה סתום אחד מהביוב או הביוב העיקריים שלך, נדרש כלי מקצועי, ותצטרך לפחות $ 1,000 עד 2,500 $ עבור שירות אינסטלציה בשירות מלא.