איך מפתחים אפליקציות לאנדרואיד

במאמר זה אנו נותנים לך הוראות שלב אחר שלב כיצד ליצור אפליקציית Android הדורשת סוגים שונים של ידע בפיתוח – כיצד.

אם ברצונך ליצור אפליקציית ניהול ספריות ב- Android Studio

תוכל להשתמש ב- App Builder וללמוד לבנות אפליקציה לניהול ספריות מאפס. מפתחי אפליקציות גרור ושחרר מסופקים על ידי Bizness Apps, דבר שמקל על בעלי העסקים ליצור אפליקציות בקלות ללא צורך לכתוב קוד או לשכור מפתח. אפליקציות Bizzness אינן דורשות ממך כישורי תכנות או ללמוד כיצד ליצור אפליקציה ללא קוד.

ל- GameSalad יש ממשק גרור ושחרר המאפשר למשתמשים ליצור משחקים ללא רקע תכנותי

הנה בונה אפליקציות המיועד לפיתוח משחקים (משחקי 2D) לאנדרואיד, iOS ואפילו מערכת הפעלה. לא ככאלה, אלא כזרימות עבודה לפיתוח משחקים עבור iOS, Android ופלטפורמות אחרות.

לאחר מכן תוכל ליצור APK (קובץ התקנה) לאפליקציית Android שלך ובמקרים רבים גם ליצור אפליקציית iOS

כמו כן, מומלץ להתקין אמולטור אנדרואיד במחשב שלך כדי שהאפליקציה שלך תוכל לפעול בכל גורם צורה של טלפון או טאבלט. על ידי כתיבת קוד ב- Java ויצירת אפליקציה בינארית יחידה, תוכל ליצור יישום ליישום שלך שניתן יהיה להריץ אותו מאוחר יותר באמולטורים של Android. אם אתה רוצה לבדוק אפליקציה בטלפון אנדרואיד אמיתי, אנא קרא את ההוראות שלנו ליצירה והפעלה של אפליקציות ובדיקה במכשירי חומרה.

תוכל ללמוד את היסודות של פיתוח אנדרואיד ולפרסם את היישום שלך בחנות Google Play

ישנם קורסים רבים לפיתוח אפליקציות בחינם למפתחי אנדרואיד ו- iOS, ותוכלו ללמוד את האפליקציות שלכם במלואן ולפרסם אותן בחנות Google Play. למידע נוסף על פיתוח אנדרואיד, עיין במדריך שלנו לפיתוח אפליקציות ל- Android, המספק קורסים רבים לפיתוח אפליקציות.

אתה יכול להשתמש גם ב- Android Studio וגם ב- Visual Studio

כדי להתפתח במערכת אקולוגית שתוכננה במיוחד עבור מערכת ההפעלה Android. זה מאפשר לך ליצור מכשירים וירטואליים המחקים את תצורת החומרה שלך ומתפתחים עבור מכשירי אנדרואיד – מכשירים המופעלים על ידי. זכור כישורים אלה בעת בנייה על פלטפורמת אנדרואיד, מכיוון שהם מציעים דרך לשלב את היישומים שלך זה בזה.

אם כבר יש לך PWA

יתרה מכך, קרא כיצד להמיר אותו לאפליקציית Android בעוד כמה ימים. Appyet הוא בונה אפליקציות רב עוצמה ויעיל שתוכלו להשתמש בו כדי ליצור אפליקציות Android Authority לאנדרואיד. אם אתה יודע ליצור אתר אך אינך יודע ליצור אפליקציות אנדרואיד, השתמש במיומנויות אלה לצורך תוצאות מושכות.

Android כוללת ערכת פיתוח תוכנה (SDK) המסייעת לך לכתוב קוד מקורי ולהרכיב מודולי תוכנה ליצירת אפליקציות למשתמשי אנדרואיד

אנו מספקים לך את סביבת הפיתוח הדרושה לך כדי להתחיל בתכנות ואת ה- Android SDK ההופך את הקוד שלך לאפליקציית Android. אחד הכלים הפופולריים ביותר עבור מפתחים העובדים על אפליקציות iOS ו- Android הוא Eclipse, כלי פיתוח קוד פתוח בחינם עבור מערכת ההפעלה הסלולרית. נוצר בשנת 2013, הוא ניתק את כלי הפיתוח של Eclipse Android ויצר התזה בעולם פיתוח האפליקציות הסלולריות בעזרת כלי הפיתוח החזקים שלו.

אם אתה רוצה ללמוד כיצד לפתח אפליקציות ל- Android

קורס Android 11 Developer Bundle שלנו יעזור לך להתחיל. בקיצור, Kotlin הרבה יותר קל למתחילים לנסות מאשר Java, אך יכול לשמש גם כנקודת כניסה לפיתוח אפליקציות אנדרואיד. זה מאפשר לתכנת אפליקציות אנדרואיד, ובהיותו חוצה פלטפורמות, הוא תומך גם בתכנות אפליקציות ב- iOS, Windows, Mac OS X, Linux ו- Windows Phone.

אם אתה כבר ב- Java

קורס דו-חלקי זה יראה לך כיצד להגדיר את סביבת פיתוח אפליקציות Android ב- Android Studio ולהבין תכנות מונחה עצמים. אם אתה כבר ב- Java, שני הקורסים הללו יראו לך כיצד להגדיר ולהבין תכנות מונחה עצמים ב- Android Studio. אודות הקורס: קורס זה מתמקד בהצגת היסודות של Java ו- Kotlin, כמו גם כמה מהתכונות המתקדמות יותר של Android, וכיצד להשתמש במפות באפליקציה שלך וכיצד לאחסן נתונים באופן קבוע באפליקציה.

אם קראת את # ve

יהיה לך מושג בסיסי כיצד ג'אווה פועלת, וכל שנותר הוא ללמוד כיצד תוכל ליישם מיומנויות אלה בפיתוח אפליקציות אנדרואיד. אתה לא צריך ללמוד לתכנת, אבל אתה יכול להשתמש בכמה הוראות איפה להתחיל עם Android. יש הרבה מיומנויות ושפות הדרושות לפיתוח אפליקציות אנדרואיד, כך שנוכל לחלק אותן לשלוש קטגוריות עיקריות: Java, Java 2.0, Kotlin ו- Objective – C.

כיצד תוכלו ללמוד באופן שיטתי ליצור אפליקציה משלכם ולהיות מפתח אפליקציות וליצור אפליקציות יפות ומקצועיות עבור חנות Google Play מבלי לתכנת או להשתמש בערכת ה- SDK של גוגל?