איך נוטריון בודק מסמכים אונליין

עבודה נוטריונית היא לוודא שכל החתימות על מסמך חוקיות. נוטריון אינו יכול לאשר את אמיתות המסמך אם למסמך או המצורף למסמך אין אישור נוטריוני מלא. במידת הצורך, הנוטריון יכול לערוך אישור על דף נפרד ולצרפו למסמך המכיל חתימה נוטריונית. מסמך החותמים נשלח לנוטריון על מנת שניתן יהיה לחתום עליו ולאשרו.

לאחר ההכרה במסמך

על הנוטריון למלא אישור המעיד כי מי שחתם על המסמך זיהה את המסמך. לאחר אימות זהות החותמים ומילוי כל שאר דרישות הנוטריון המקוון המרוחקות, על החותם וגם על הנוטריון לחתום על שטר החותם ועל חותמת הנוטריון המצורפת. אם יש לך שאלות לגבי נכונותו של החותם לחתום על המסמך, או הבנתו את תנאי המסמך, על הנוטריון לסרב לאמת. אם הנוטריון אינו עורך דין, הנוטריון אינו מוסמך לייעץ לאדם איזה שטר נוטריוני מתאים למסמך שהוגש לשטר הנוטריוני.

למרות שהחתימה על השטר והשטר הנוטריוני נעשית באופן אלקטרוני

הן הנוטריון המנסח את השטר והן החותם על השטר חייבים להיות נוכחים פיזית במהלך המעשה הנוטריוני. נוטריון הוא בעל תפקיד המאשר את זהות כל החותמים על שטר נוטריוני, מאשר חתימות ומטביע חותמת (או "חותם") על המסמך. אם הנוטריון לא יאשר את חתימתך, הוא לא יוכל לוודא מי חתם על המסמך הלא חתום. כל נוטריון קנדי שחתימתו מוכרת על ידי משרדנו יכול לאשר את מקוריות המסמך שלך.

נוטריון קנדי עשוי גם להכין אישור נפרד (לחתום עליו ולצרף אותו למסמך שלך)

לאחר מכן תוכל לפנות לנוטריון אשר יאשר את חתימתך האלקטרונית, יחתום ויאשר את המסמך שלך בחותמת נוטריון. אתה יכול להירשם באפליקציית נוטריון או באתר, להעלות את המסמך שלך ולאמת את זהותך. אימות מקוון מאפשר לך לפגוש באופן וירטואלי את הנוטריון, לאמת את זהותך ולאמת את המסמך שלך בכל מקום ובכל מכשיר.
עבור עוד מידע בנושא של איך נוטריון בודק מסמכים אונליין נא לבקר באתר notaryon-online.com

היכולת לאמת מסמך באינטרנט מפשטת את כל התהליך הן עבור נוטריונים והן עבור לקוחות

אפשר לקבל מסמכים נוטריוניים באינטרנט, אך עליך לוודא שנוהג זה מקובל. עבור מסמכים הדורשים חתימה על המסמך לצורך אימות, לא יתאפשר אימות מקוון. אם אנחנו צריכים לאמת מסמכים כדי להוכיח את האותנטיות שלהם, אימות מרחוק או מקוון אפשרי.

ברגע שהמסמכים שלך מאושרים באופן מקוון או מרחוק

נוכל לארגן מרחוק אישור ו/או לגליזציה בהאג, גם אם אתה גר בחו"ל או לא מעוניין לבקר במשרדינו. אם אין לך גישה לאינטרנט או מכשיר לשלוח לנו תמונה של המסמך שלך, אנו מציעים שירות נוטריון נייד.

קיום נוטריון מקוון מאוד מפשט ומפחית את עלות השגת מסמכים נוטריוניים

שימו לב כי בעת ביצוע פעולת אישור נוטריון מקוון, ייתכן שלא ניתן יהיה לבצע שינויים באישור הנוטריוני כמו מסמך נייר מכיוון שהמסמך המוגש לכם הוא אלקטרוני. בטקסס, אישור נוטריון אלקטרוני (כלומר, חתימה אלקטרונית או דיגיטלית והחתמת מסמכים אלקטרוניים) יכול להתבצע על ידי נוטריון מסורתי.

על הנוטריון המקוון לצרף לאישור הנוטריוני האלקטרוני של המסמך האלקטרוני את חותמת הנוטריון המקוון ותעודה דיגיטלית הכוללת את חתימתו האלקטרונית של הנוטריון

על מנת שניתן יהיה לאמת זאת באופן עצמאי וכל שינוי אחר. להיעשות. או שינויים במסמך האלקטרוני ברורים. חותם אלקטרוני מורכב ממידע במסמך אלקטרוני מאומת המאמת את שם הנוטריון המקוון, תחום השיפוט, תעודת הזהות של הנוטריון ותאריך תשלום האגרה. קוד SS 406.108(ב) מחייב נוטריון מקוון לנהל רישום אלקטרוני מאובטח של מסמכים אלקטרוניים המאושרים על ידי נוטריון.

אישור נוטריון יכול להיעשות על ידי משרד פקיד המחוז במחוז בו אחראי הנוטריון

אם אדם שיכור, תחת השפעה חזקה של סמים, או מסיבה כלשהי אינו יכול להבין מה קורה, הנוטריון אינו יכול לאשר את אמיתות המסמך. מדינות רבות דורשות מנוטריון לעבור בחינה לפני שהם יכולים לאמת מסמכים באופן מקוון באמצעות RON.

לאיגוד הנוטריון הלאומי יש ידע נרחב בכל הנוגע לאישור נוטריוני מקוון מרחוק או מסמכים נוטריונים בכלל

אתה יכול גם לבקר במרכז המידע של משאבי נוטריון מקוונים מרחוק של NNA לקבלת מידע על איך להפוך ל-RON ולנהל נוטריון מקוון מרוחק במדינות שונות. לדוגמה, תעודה מזהה עם תמונה ומכתב חתום המאשר למנפיק המסמך לאמת אותו, אך אנו יכולים לייעץ מה נדרש עבור שירותי נוטריון מקוונים.

לאחר שתעבור את המבחן

הנוטריונים של אוהיו ינפיקו לך אישור, אותו תצטרך להעלות לאתר מזכיר המדינה. מזכיר המדינה יטפל בבקשה של עורך הדין הנוטריון, ואם תאושר, יוציא עמלה ישירות אליך. על פי חוק המודרניזציה של הנוטריון, לאחר פקיעת הוועדה, אתה נחשב כמבקש חדש ועליך להשלים תהליך הגשת בקשה לנוטריון חדש, כולל אימות של BCIs קודמים, השלמת בקשה חדשה לנוטריון מזכיר המדינה, קורס ומבחן.

בקר באתר מזכיר המדינה של אוהיו ובחר "קובץ מקוון"

כדי להגיש בקשה. הגש בקשה להיות נוטריון או נוטריון אוהיו באופן מקוון דרך אתר האינטרנט של נוטריון אוהיו בכתובת www.sos.state.oh.us. הביאו לנוטריון מסמך לא חתום – אין לחתום עליו מראש. על מנת להודות, על מי שחתם על השטר להתייצב בפני הנוטריון באופן אישי ולהצהיר כי חתם וחתם על השטר.