איך עושים ניהול מוניטין לעצמי

בואו נדון בתוכנת ניהול המוניטין שבה אתה יכול להשתמש כדי לפקח על המוניטין של המותגים שלך, ועל האסטרטגיות שאתה יכול ליישם לניהול המוניטין שלך. כל ההיבטים של ניהול מוניטין מקוון הם מדיה חברתית, מעורבות קהילתית מקוונת ותוצאות חיפוש עבור העסק שלך. ניהול מוניטין יכול להיות משימה מרתיעה הדורשת תשומת לב רבה ממעקב אחר פרסומים וחשבונות רגילים ועד לניטור שמך באינטרנט.

במאמר זה נדון בשיטות ניהול מוניטין אישיות חשובות-כולל כיצד לבנות מוניטין מקוון חיובי-וכיצד לזהות שיחות שליליות מקוונות

ההימור גבוה, אך אם תעקוב אחר כמה טיפים פשוטים לניהול מוניטין, תוכל להתחיל לבצע את הצעדים הראשונים לשליטה במוניטין שלך ולהעמיד את הרגל הטובה ביותר קדימה. להלן הדרכים לבניית מוניטין טוב ברשת, מה עליך לעשות כדי להתחיל, וכיצד לבנות במהירות נכסים מקוונים חיוביים שעולים על חדשות וביקורות שליליות.

מוניטין מקוון שלילי עלול להשפיע לרעה על רווחי החברה שלך; למעשה

חברות מסתכנות באיבוד 22% מהלקוחות שלהן אם משתמש מוצא מאמר שלילי עליהן ברשת. מומחי שיווק מקוונים משקיעים זמן רב בייעוץ כיצד לנהל ביקורות ודירוגים מקוונים, אך למוניטין של עסקים מקומיים יש השפעה הרבה יותר גדולה מאשר רק ביקורות ב- Yelp או בגוגל. בין אם יש לך דף פייסבוק ארגוני, ערך ב- Yelp או ערך של Google לעסק שלי, אתה מודע היטב להשפעה ולחשיבות של ביקורות על המוניטין המקוון שלך.

זה יכול להיות מפתה לעבוד עם חברה לניהול מוניטין

כדי ליצור מספר חשבונות מדיה חברתית וביקורות חיוביות מזויפות באינטרנט. עם זאת, ביקורות בתשלום עלולות לפגוע במוניטין של החברה שלך, במיוחד אם הן מופיעות בתוצאות החיפוש של Google.

BirdEye הוא כלי לניהול מוניטין של SaaS המשמש יותר מ -50,000 חברות ואוסף משוב ממעל 150 מקורות דירוג מקוונים כדי להבטיח תמונה מלאה של "המוניטין המקוון" של המותג שלך.

ישנם מגוון שירותי דיכוי תוכן

פרטיות וניהול דירוג שיכולים לעזור לך להשתלט על הנוכחות המקוונת שלך. תוכנה המאפשרת לך לנהל את חשבונות המדיה החברתית שלך ולהגיב על ביקורות לקוחות אותנטיות תבטיח לך אחיזה טובה במוניטין המקוון האמיתי של המותגים שלך. יש רשימה ארוכה ומפורטת של כלים לניהול מוניטין שנותנים לך חשבון אחד לניהול הדירוג והפרופיל שלך, כולל Yelp, TripAdvisor ושמות גדולים אחרים.

המטרה של ניהול המוניטין המקוון שלך

היא להסיר תוכן שלילי מהעמוד הראשון של תוצאות החיפוש ולהפוך אותו לבלתי נראה לעיני המחפש הממוצע. עם מעט יותר מאתר המייצג אותך באינטרנט, אתה נמצא במצב מסוכן ליצור אתרים שמכוונים אותך, לפרסם מאמרים ברשתות חברתיות ולדרג את שם החברה שלך בחיפושים. כאשר תוצאות החיפוש מוחזרות, ברור שטביעת הרגל הדיגיטלית שלך ניתנת לחיפוש על ידי אחרים וכי המוניטין האישי שלך הוא משהו שאתה צריך לנהל.

ניהול מוניטין

הוא ניטור והגנה על המוניטין המקוון של המותגים שלך באתרי סקירת לקוחות, מדיה חברתית ו- Google+. ניהול מוניטין כולל ניטור מוניטין, התייחסות לתכנים ומשוב של לקוחות שיכולים לפגוע במותג, והפעלת אסטרטגיות למניעה או פתרון של בעיות שפוגעות במוניטין של חברה. פעולת ניהול המוניטין האישי כרוכה בהפחתת ההשפעה של שיחות שליליות ועבודה ליצירת שיחות חיוביות יותר.

מחקר של וובר שאנדוויק מצא כי 49% מהחברות "המוניטין של חברות מיוחסות לבעלי עסקים ומנכ"לים

מה שהופך את ניהול המוניטין המקוון (ORM) לתפקיד חשוב. חלק מהחברות סומכות על חברות לניהול מוניטין בעוד שאחרים סומכים על אפליקציות כגון כ- Google Alerts, Monitorthis and Social Social, העוקבים אחר מילות מפתח מסוימות בשם החברה שלך ומודיעות לך מייד כאשר החברה שלך מוזכרת באינטרנט.

החברה שלי עבדה על מספר מקרים של שחזור מוניטין שבהם היה ברור שאם שלי החברה לא השקיעה בפיתוח הנוכחות והמוניטין המקוון שלה

היא הייתה משלמת עלויות משמעותיות מבחינת אובדן הכנסות ותיקון הנזקים הפתאומיים של נוכחות מפותחת שהיא הזניחה. מוניטין רבים נהרסים כאשר מנהל חברה רואה הערות שליליות, לא רק טרולים שמתעצבנים ברשתות החברתיות. מסיבה זו, רוב האנשים והחברות זקוקים לניהול מוניטין מקוון, במיוחד כאשר מתרחשות אסונות r ויש ביקורות שליליות על החברה שלהם, פוסטים שליליים בבלוג על המוצר שלהם, או רשומות שליליות של הממשק העסקי שלהם.

כדי להראות לך איך זה עובד, התחברנו עם חברת Reputology, חברת ניטור דירוג, כדי לסייע למותגים להגן על המוניטין שלהם באינטרנט. כפי שאתה יכול לראות, SEMrush הוא כלי ניטור מותגים שנועד לסייע בניהול המוניטין המקוון שלך ולספק סקירה מועילה בסוף כל ביקורת.

הרעיון לעבוד עם חברת ניהול מוניטין מקוונת בשנת 2018 אינו מתאים לכולם

אך אם אתה מוכן לדבר עם איש מקצוע כדי לראות מה עומד לפניך, זה יכול להניע אותך לנקוט בצעדים שאתה יכול לשלוט בהם התחל לנהל את המוניטין שלך. אתה יכול להרחיב את הקהל שלך על ידי פרסום פוסטים של אורחים בבלוגים אחרים הרלוונטיים לתחום ההתמחות שלך ולקבל פרסום מצוין שיכול להשפיע לטובה על המוניטין שלך ברשת.

בין אם אתה עושה זאת בעצמך או באמצעות תוכנת הערכה או מערכות ניהול מוניטין, אוטומציה של התהליך נותנת לך יותר זמן להתמקד בניהול העסק שלך.

למידע נוסף אודות ניהול מוניטין לעצמי באפשרותך לגלוש לאתר ניהולמוניטין.co.il