איך קונים מטבעות דיגיטליים

לכל בורסה יש כללים משלה בכל הקשור לרכישה, מכירה וסחר במטבעות קריפטוגרפיים. ישנם מספר גורמים, כולל היסטוריית ההחלפות, סקירות הלקוחות, עמלות, עוצמת התכונות של הארנק הדיגיטלי והמהירות שבה אתה יכול לקנות ביטקוין. כמה חילופי מטבעות קריפטוגרפיים מוגבלים למטבעות דיגיטליים, כך שאם אתה כבר בעל מטבע דיגיטלי או שרכשת מספר ביטקוין או עתידי ביטקוין, עליך לעשות זאת באמצעות מתווך כללי.

ישנם מאות בורסות קריפטו שבו תוכל לרכוש מטבעות קריפטוגרפיים ופלטפורמות מקוונות בהן אתה יכול לקנות ולמכור מטבעות קריפטוגרפיים

בורסות רבות תומכות בביטקוין, אך חלקן תומכות גם במטבעות קריפטוגרפיים דיגיטליים אחרים. מתוכם חלק מהמטבעות, תאומים ותמנונים, הפופולריים ביותר.

בהתאם למטבע המטבע

אתה יכול להחליף מטבע קריפטוגרפי אחד בבורסה בכסף פיאט (דולר אמריקאי) או מטבע קריפטוגרפי אחר (או להיפך). כשאתה סוחר עם BTC, אתה יכול גם להחליף מטבעות קריפטוגרפיים אחרים כשיטת מכירה. אם אתה מחליף מטבע קריפטוגרפי אחר ב- BTC, אתה יכול לקנות אותו.

כאשר אתה קונה ביטקוין ממרבית הבורסות

יש לך אפשרות להפקיד את המטבעות שלך בארנק ביטקוין. ארנק ביטקוין או cryptocurrency הם מקום לאחסן נכסים דיגיטליים. בעת רכישת הביטקוין הראשון שלך או כל מטבע קריפטוגרפי אחר עליך לשקול להעביר כסף לארנק מאובטח שאתה שולט בו.

לפני שתוכל לפתוח חשבון בבורסה

עליך להיות מסוגל לרכוש ביטקוין ושאר מטבעות קריפטוגרפיים, אך ישנם צעדים אחרים שכדאי לך לשקול לביטחון רב יותר. הדרך הטובה ביותר להתחיל לרכוש מטבעות היא לפתוח ארנק באחד מאתרי חילופי המטבעות הגדולים ביותר. אם תבחר לעשות זאת באמצעות מתווך מטבעות קריפטוגרפיים, הבורסה שאליה אתה נרשם פותחת חשבון.

כאשר אתה קונה מטבע קריפטוגרפי

הוא מאוחסן בארנק קריפטו שנקרא המחובר לבורסה. כדי להשתמש בביטקוין או כל סוג אחר של מטבע קריפטוגרפי, אתה צריך ארנק קריפטו. ניתן להשתמש בארנק כדי להשיג כמויות קטנות של מטבעות קריפטוגרפיים או מטבעות קריפטוגרפיים שניתן לסחור בהם בבורסה.

אם אתה לא אוהב את הספק או את שותף ההחלפה, או אם אתה רוצה להעביר את המטבע המטבע למקום בטוח יותר, תוכל להעביר אותו לארנק נפרד חם או קר מהבורסה.
עבור מידע בנושא של ביגשוט באפשרותך להעיף מבט ב- globes.co.il

במקרים רבים

בורסות מכילות חשבון ארנק להחזקת המטבע שלך. בבורסה תוכל לרכוש את רוב המטבעות הפופולריים ביותר ולשמור אותם באותו ארנק. אם הבורסה שבה אתה משתמש מציעה אפשרות לארנק, תוכל להעביר את המטבעות מחשבון ההחלפה שלך לארנק מאובטח.

במהלך השנה האחרונה

שירותי תשלום כגון PayPal Cash ואפליקציות כגון Venmo הרחיבו את אפשרויות התשלום המקובלות שלהם כדי לאפשר לך לקנות, למכור ולהחזיק בקריפטו כגון Bitcoin. על ידי קישור חשבון בנק עם הארנק שלך, אתה יכול לקנות או למכור ביטקוין ולהפקיד את התשלום בחשבון הבנק. אם תבחר בבורסה המגיעה עם אפשרות תשלום, תוכל לרכוש גם ביטקוין ומטבעות קריפטו אחרים.

כמה מתווכים מקוונים מציעים אופציות לקנות ולמכור מטבעות קריפטו שנוטים להציע עלויות מסחר נמוכות יותר וכמה תכונות קריפטו לצד נכסים אחרים כגון מניות

אגרות חוב ותעודות סל. ברוקרים מקוונים אינם מציעים מטבעות קריפטוגרפיים רבים כמו בורסות מטבעות קריפטוגרפיים, אך הם מציעים חשבונות והטבות שמשלמים ריבית למי שמשתתף. ברוב הבורסות וברוקרים אתה יכול לרכוש שברים של מטבעות קריפטוגרפיים, מה שמאפשר לך לקנות שברים ממחיר האסימונים כמו ביטקוין או את'ריום, שיכולים לקחת אלפי שנים.

בכל הנוגע לרכישה ומכירה של מטבעות קריפטוגרפיים

יש לך מספר אפשרויות כגון בורסות קריפטו, תיווך מקוון ושירותי תשלום. כדי לקנות מטבעות קריפטוגרפיים, עליך לבחור ברוקר או בורסת מטבעות קריפטוגרפיים. כמו בקניית ביטקוין, אתה דורש ארנק דיגיטלי, מסמכי זיהוי אישיים, חיבור אינטרנט מאובטח, מטבע קריפטוגרפי ואמצעי תשלום כלשהו.

חדש בעולם המטבעות הקריפטוגרפיים

לגלות כיצד לקנות ביטקוין, דוג'קוין, את'ריום ומטבעות קריפטו אחרים יכולים להיות מבלבלים. מתחילים יכולים להשתמש בחשבון Venmo או Cash שלהם כדי לרכוש ביטקוין בעוד שחילופים נגישים יותר כמו Coinbase ו- Gemini מאפשרים לך לקנות ממך וללמוד עוד על השקעה במטבעות קריפטוגרפיים. אתה יכול גם ללכת לפלטפורמת מסחר בקריפטו כדי להחליף את הדולר האמריקאי שלך בביטקוין או בהחלפות מטבעות דיגיטליים אחרים.

Coinbase

היא פלטפורמת cryptocurrency מיוחדת המאפשרת לך לסחור במטבעות דיגיטליים כגון Bitcoin, Ethereum, Litecoin ו- Bitcoin Cash. אם אתה כבר הבעלים של ביטקוין, בורסה זו היא מקום מצוין לרכוש מטבעות קריפטוגרפיים אחרים. Coinbase מאפשר לך לקנות, לאחסן ולמכור מטבעות קריפטוגרפיים כגון Bitcoin, Bitcoin Cash, Ethereum (Ethereum Classic) ו- Litecoin (Litecoin) ורבים נוספים באמצעות האפליקציה והפלטפורמה הפשוטה והנוחה שלה.

חשבון חילופי מטבעות הוא מסמך זיהוי אישי שבו אתה משתמש כדי לפגוש את הלקוח שלך (KYC) בפלטפורמה עם חיבור אינטרנט מאובטח כאמצעי תשלום.

כאשר אתה קונה או מוכר מטבעות קריפטוגרפיים

אנו חושפים את שערי החליפין והעמלות שאתה מחויב עבור כל עסקה. עם רוב הבורסות והארנקים, אתה יכול להחליף מטבעות מבלי לשלם מס על זכייתך, אך ללמוד כיצד מסים פועלים עבור המטבעות הקריפטוגרפיים שלך. עם זאת, ניתן לשלב בין Bitcoin ו- IRA ליצירת ארנק הקריפטו הטוב ביותר, בורסה או IRA.

בהתאם לבורסה

לברוקר ולשיטת המימון שלך, ייתכן שתצטרך לחכות כמה ימים עד שתוכל להשתמש בכסף שהפקדת כדי לקנות קריפטו. הם גובים עמלות גבוהות יותר עבור קנייה ומכירה של מטבעות קריפטוגרפיים ופחות מטבעות מאשר רק ביטקוין, כך שכדאי להשוות את המחיר שהיית משלם בבורסה מסורתית.
למידע בתחום של איך קונים מטבעות דיגיטליים ואיך קונים מטבעות קריפטו עליך לבקר ב- coinsfactor.co.il