איפה כדאי לפתוח חנות אינטרנטית

אפשר ללקוחות לקנות ישירות מדפי המדיה החברתית שלך על ידי שילוב אתר המסחר האלקטרוני שלך עם חנות הפייסבוק שלך או קישור פוסטים באינסטגרם שלך לחנות המקוונת שלך. אתה יכול להתחיל בהודעה למשפחה, לחברים, קרובי משפחה ועמיתיך על אתר המסחר האלקטרוני שלך, אבל אתה יכול גם להתחיל בהפצת החדשות באמצעות מדיה חברתית. עבור חברות שמוכרות מוצרים באינטרנט, אימוץ ההטבות החברתיות מציע הטבות נוספות, החל מתמריצים חינם ועד למשוך תשומת לב טבעית למוצרים ספציפיים. Shopify ו-BigCommerce ואפליקציות רבות אחרות לבניית חנויות מקוונות משתלבות עם פייסבוק וטוויטר, מוסיפים קטע חנות לדף הפייסבוק שלך והפכו את רישומי המוצרים של Shopify לכפתורי קנה עכשיו בטוויטר.

איך פותחים חנות אינטרנטית

אתה יכול להפעיל חנות בסיסית בחינם ולשלם מנוי חודשי עבור תכונות נוספות אתה יכול לנסות ניסיון חינם, או אפילו להשתמש בתוכנת מסחר אלקטרוני מסחרית בחינם (לדוגמה, אם אתה לא מוכר יותר מ-X פריטים). בנוסף לרישום מוצרים, אתה יכול להטמיע סרטונים, בלוגים על המוצרים והשירותים שלך בחינם, ולהתחבר לחשבון הטוויטר שלך ישירות מהאתר.

לקוחות גולשים בחנות אינטרנטית שלך

מזמינים מוצרים, ו-Cafepress מעבדת עבורך את ההזמנה והמוצרים. הגשמה פנימית: פופולרי בקרב פלטפורמות מסחר אלקטרוני ואדונים גדולים, אתה מאחסן את הפריט בעצמך, מארגן משלוח ומנהל החזרות. זה עובד על ידי שילוב החנות אינטרנטית שלך עם ספק דרופשיפינג ובחירה מקטלוג המוצרים שלו שאתה רוצה למכור ללקוחות שלך.

אתה יכול להתחיל ברישום 5 מוצרים בחינם ואז להרחיב את החנות שלך ככל שהעסק שלך יגדל. עם תוכניות תמחור שונות, אנשים יכולים לפתוח חנות מקוונת קטנה ולהפוך אותה לעסק מסחר אלקטרוני בפלטפורמה אחת.

אפילו עם חנויות נפרדות, עסקים מקוונים רבים מוכרים באמזון, eBay, Walmart ו- Etsy. עם X-Cart, כל מה שאתה צריך לעשות כדי להתחיל למכור מוצרים באינטרנט הוא להקים חנות מקוונת. המטרה שלנו היא לשמור על החנות שלך (כולל מוצרים) פעילה היום.
כדי לראות פרטים נוספים אודות איפה כדאי לפתוח חנות אינטרנטית ניתן לגלוש לאתר kratza.co.il

בעצם זה אומר מה אתה תמכור ולמי אתה תמכור את זה. זה תלוי בסוג המוצרים שאתה בוחר למכור ובסוג הפעילות השיווקית שבה אתה בוחר להשתמש כדי להרחיב את החנות שלך ברגע שהיא כבר הוקמה.

בדוק את התחרות – תרצה לפתוח חנות מקוונת עם מוצרים מבוקשים אך ייחודיים מספיק מבחינת מחיר או סגנון כדי להרוויח כסף. הגדירו את המתחרים שלכם. סביר להניח שיהיו חנויות מקוונות אחרות שמוכרות מוצרים דומים לאותם לקוחות.

ציין מה אתה תמכור

שתף סקירה כללית של המוצרים שהחנות המקוונת שלך תציע ואת התכונות העיקריות שלהם. תחילה הזינו את שם המוצר ולאחר מכן תיאור מפורט. כשאתה פותח חנות מקוונת, צפה ששם החברה שלך יהיה בכל מקום, מאריזת מוצרים ועד חשבוניות ואולי אפילו המוצרים עצמם.

מוצרי מותג פרטי עוזרים לחברות לבנות זהות חזקה ולעזור ללקוחות שלך להימנע מלחפש את המוצרים שלך במחירים נמוכים יותר אצל קמעונאים מקוונים אחרים

עם זאת, אם אתה רוצה להרחיב את העסק שלך באינטרנט, סביר להניח שתרצה לעצב מוצרים בהתאמה אישית או במותג פרטי ולאחסן רבים מהם בעצמך. יצירת חנות מקוונת מתחילה בהבהרת הרעיון של המוצרים שאתה רוצה למכור.

ראשית

תצטרך להגדיר את הרעיון העסקי ולבחור את המוצרים למכירה. לפני שתתחיל למכור באינטרנט, שקול את האלמנטים הבאים וכיצד אתה רוצה לנהל אותם. הגדירו את הבעיה שהמוצר שלכם פותר. אחת הדרכים הטובות ביותר להקים חנות מקוונת היא ללמוד כיצד ניתן לשפר את חיי הלקוחות שלך.

הגש תוכנית ועשה כמיטב יכולתך לדבוק בה

בחר נישה משגשגת עבור החנות המקוונת שלך, פתח אסטרטגיה עסקית קטלנית ומצא את פלטפורמת המסחר האלקטרוני הנכונה (מבלי לכתוב קוד משלך מאפס). הלוגיסטיקה של השקת אתר מסחר אלקטרוני למכירת המוצרים שלך ודינמיקת הידע של איך להקים חנות מקוונת יבואו לידי ביטוי בהמשך, אבל תתמקד קודם בשכלול הרעיון שלך. הצעד הראשון שאתה צריך לעשות כדי לפתוח חנות מסחר אלקטרוני הוא למצוא משהו שיגרום לעסק שלך לבלוט מהמתחרים. כעת, לאחר שיש לך הבנה מעמיקה של אישיות הקונה שלך, המודל העסקי שלך והנישה שלך, הגיע הזמן לשרטט תוכנית שיווק שלב אחר שלב שתעזור לך למכור באינטרנט בצורה יעילה יותר.

ישנן דרכים רבות בהן תוכל לנצל בעת קידום החנות המקוונת שלך לקונים פוטנציאליים

החל מקישורים לאתר האינטרנט שלך לספקי צד שלישי ידועים, למדיה חברתית, שיווק בדוא"ל ועוד. עיין במדריך שלנו לבחירת מוצרים למכירה באינטרנט לקבלת טיפים מפורטים כיצד למצוא מוצרים שמעוררים את התשוקה היזמית שלך ולהגיע לקהל יעד ייחודי. הגדרת תשלומים, משלוח ומלאי עבור החנות המקוונת שלך לא משנה הנישה, המטרה הסופית של כל עסק מסחר אלקטרוני היא להרוויח כסף, ואתה בהחלט צריך להתאמץ כדי להשיג זאת. יש הרבה סטטיסטיקות מסחר אלקטרוני שמראות את פוטנציאל ההשתכרות העצום ממכירת מוצרים באינטרנט, מה שאמור לתת לך את כל מה שאתה צריך כדי להקים את העסק שלך.

בין אם אתה עסק מבוסס המחפש לעבור מקוון או רוצה להקים עסק מקוון מאפס

אנו ניתן לך את כל הכלים והמידע שאתה צריך כיצד להקים חנות מקוונת ללא כל ניסיון קודם . על ידי אימוץ האסטרטגיה הנכונה לפני שהאתר שלך יעלה לאוויר, תעזור להניח את הבסיס להצלחת המסחר האלקטרוני. להלן חמישה צעדים שתוכל לנקוט כדי להבטיח שהעסק החדש שלך יצליח.

לאחר שבחרת בפלטפורמה

השלב הבא הוא ליצור את אתר האינטרנט של החנות המקוונת שלך על ידי בחירת ערכת נושא, הפעלת עיבוד תשלומים, נקיטת אמצעי אבטחה וקבלת כל התוספות הנחוצות. כשהמבנה שלך (היסודות והיסודות של החנות המקוונת שלך) קבועים, השלב הבא הוא לבחור את המראה והתחושה הכלליים של האתרים שלך על ידי בחירת תבנית מתוך מגוון אפשרויות אטרקטיביות. אתה יכול להתחיל לבנות את האתר שלך מיד על ידי הגדרת תבנית חנות מקוונת בנויה מראש.

בין אם אתה יוצר מוצרים משלך למכירה אישית

מנהל חנות פיזית או כבר מוכר בפלטפורמות כמו אמזון או Ebay, חנות מקוונת יכולה להיות הצעד ההגיוני הבא שלך. זה יאפשר לך לעמוד בדרישות של העסק הצומח שלך ולהרחיב את טווח ההגעה שלך לקהלים חדשים.

אולי חשבת להקים חנות מקוונת כבר זמן מה

אבל קשה לדעת מאיפה להתחיל, במיוחד אם אין לך ניסיון במסחר אלקטרוני. יש כל כך הרבה דרכים למכור דברים באינטרנט שזה יהיה חבל לרצות לפתוח חנות ולעולם לא לעשות זאת. מקום טוב להתחיל בו אם אתה רוצה ללמוד איך למצוא מוצרים למכירה באינטרנט יכול להיות פלטפורמה או שוק סיטונאי. רוב האנשים שתוהים איך להקים חנות מקוונת כבר יודעים איזה סוג של מוצרים הם רוצים למכור.