בניית חנות באינטרנט

הם המפתח לניהול עסק מצליח של Shopify ולביצוע ספירת כל עסקאות. אם אתה פותח עסק קטן בפעם הראשונה או לא היית בענף זמן מה, המדריך הזה יגיד לך בשבעה שלבים פשוטים כיצד להקים חנות מקוונת. חשבונאות, תפעול, אחסנה ושיווק הם כל העלויות שרוב חנווני המסחר האלקטרוני מכסים בסופו של דבר עם שולי רווח של 20-30%.

עלויות הפיתוח של מסחר אלקטרוני משתנות בהתאם לגורמים רבים

כולל דרישות עיצוב האתר שלך, המודל העסקי, שיטת הפיתוח, התכונות ודברים רבים אחרים. בואו ננסה לחשב כמה כסף אתה צריך כדי לפתוח עסק מסחר אלקטרוני עם X בסל הקניות שלך. כפי שאתה יכול לראות, אתה לא צריך להשקיע כל כך הרבה כדי לפתוח את החנות המקוונת. כעת, לאחר שזיהיתם את שוק מוצרי הנישה שלכם וידעתם היכן תמצאו את המניות שלכם, הגיע הזמן לשקול את ההשקה של החנות המקוונת שלכם. הכל תלוי בסוג המוצרים שאתה מוכר ובאיזה פעילויות שיווק תשתמש כדי להגדיל את החנות שלך לאחר הקמתה. כשאתה עובר בדרך הסוכנות, וודא שאתה מקבל פיתרון שמאפשר לך לנהל את העסק שלך בתוך החנות ולקבל תמיכה מהחנות, או ללכת רחוק יותר ולבקש מהחנות להעניק גישה למערכת ניהול תוכן (CMS) מאפשר לך לערוך ולהסיר מוצרים באתר שלך.

זה אומר שכאשר העסק שלך יוצא לאוויר

אתה לא צריך לשלם כל הזמן למנהל אתרים או מפתח כדי לנהל הכל בשבילך. כדי להקים את החנות שלך, אתה צריך שם דומיין, אירוח אתרים ותעודת SSL. לאחר השלמת ההתקנה של WooCommerce, אתה מוכן להוסיף מוצרים לחנות המקוונת שלך.

רוב ספקי האירוח

כולל Bluehost, הופכים את הרישום של דומיין לחלק מתהליך הרישום כאשר אתה בוחר בתכנית תמחור. אתה יכול לבחור דומיין Bluehost או לקנות אחד מאתר של צד שלישי כמו GoDaddy. שם הדומיין שלך צריך להיות קל לזכור, קל לאיית וצריך לקשר לאתר שלך, אז אתה צריך לחפש שם דומיין שתואם את שם הסניף שלך.

שם החברה ושם התחום שלך הם המזהים הייחודיים שלך לצרכנים. הובלת צרכנים לחנות המקוונת שלך עם שם הדומיין הנכון יכולה לשפר את זיכרון המותג ואת המודעות.

קמעונאים שאין להם ניסיון בקידוד צריכים לשקול להשתמש בתוכנות כמו Shopify או BigCommerce

כדי להקים את החנות המקוונת שלהם. פלטפורמות אלה יוצרות תבניות חנויות כך שהמוכרים יוכלו להתאים אישית את אתר האינטרנט שלהם ללא כישורי תכנות או עיצוב גרפי. מוכרים המעוניינים ב- Shopify יכולים להעיף מבט במדריך שלנו לפלטפורמות "נושאי חנויות בחינם כדי להתחיל ולנצל את כלי עיצוב התוכנה.

התחל על ידי משיכת קונים והשתתפות לקוחות נאמנים עם 20 הטיפים שלנו להרוצח חנות מקוונת מצליחה

שותפויות משפיעים בשלב מוקדם יכולות לסייע במשיכת מכירות ראשוניות, להגדלת הנראות של אתרי האינטרנט שלך במנועי החיפוש, ולגרום לצרכנים המעוניינים להזין את המותג ואת שם התחום שלהם לחיפוש. בניית חנות מקוונת יכולה להיות אתגר אם אתה מוכן להתחיל למכור באופן מקוון – במיוחד אם אין לך שום ידע טכני.

V צור אסטרטגיית שיווק הרסנית יעדים כדי להגביר את העסק המקוון שלך. אם אתה חושב להוסיף מוצרים לעסק שלך, זה הצעד האחרון שעליו לחשוב עליו. הקמת חנות מקוונת היא תחילתו של המסע הארוך שלך להצלחה בסחר אלקטרוני.

מהקמת תשלומים

משלוח ומלאי ועד לרשת המקוונת שלך נישת עפרות, המטרה הסופית של כל חברת סחר אלקטרוני היא להרוויח כסף שתוכלו להשתמש בו. הצלחת המסחר האלקטרוני תלויה בארבעה גורמים: רלוונטיות המוצר, איכות אתר המסחר האלקטרוני, ביצועים, אסטרטגיית תמחור וקמפיינים שיווקיים ממוקדים.

כלי זה מאפשר לך להשוות ולדרג מוצרים שונים בהתבסס על מגמות מכירות

ביקורות תחרותיות, טונות של חנויות אחרות שמוכרות את אותו מוצר ועוד. זה מבטיח שתמקור מוצרים מבוקשים, תציע אותם במחירים תחרותיים, תקדם אותם לקבוצת היעד הנכונה ותספק חווית קנייה מקוונת מעולה. רשום את מלאי שותפי הייצור והמשלוח בחנות המקוונת שלך והעביר אליהם את פרטי המשלוח לפני שתבצע מכירה.

כאשר אתה מקים חנות מקוונת משלך, עליך להיות בקשר מס מכירה במדינה בה אתה נמצא פיזית, כולל רכוש, עובדים ומלאי. נניח שאתה במישיגן, והמשרד שלך, המוסך ומלאי העובדים נמצאים כולם במישיגן.

אם יש רק חנות מקוונת אחת או שתיים שמוכרות יוקוללים

ייתכן שהגיע הזמן לחשוב על כניסה לעסקי יוקוללים. יתכן שתמצא במחקרך שיש הרבה מוכרי יוקוללים, אך אין הרבה מוכרי יוקולרים של סופרן, וכי הביקוש גדול דיו כדי להצדיק הקמת חנות מקוונת למכירת סופרים ויוקוללים.

זו דרך ארוכה

אך חשוב שתשקיע בה זמן מכיוון שהיא הבסיס לכל ההחלטות האחרות שאתה מקבל בתהליך הקמת החנות המקוונת שלך. בחירת האסטרטגיה השיווקית שלך ונישת המוצרים הם חלק מההחלטות החשובות ביותר שעליך לקבל. אתה יכול לעשות מחקר מילות מפתח, ליצור רשימת דרישות לכל פיסת תוכן שאתה רוצה, לשכור מישהו שיכתוב את הפוסט בעצמך, ואתה יכול ליצור הרבה יותר תוכן שיעזור לך באסטרטגיות קידום אתרים ושיווק.

כיצד ליצור חנות מקוונת אנו נראה לך כיצד לשווק חנות מקוונת. אם אתה טועה, יש לך תחביב מאוד זמן רב.

פירוש הדבר שמאות אנשים מחפשים את המונח "מדף ספרים" מדי יום, וכאשר הם יועברו לאתר שלהם, הם יקנו את המוצר שאתה רוצה להציע. אם יש לך אסטרטגיה שיווקית שמתאימה לעסק שלך אתה יכול להרוויח הרבה כסף מהחנות המקוונת שלך.
למידע מורחב אודות בניית חנות אינטרנטית ובניית חנות באינטרנט ניתן לגלוש לאתר web-it.co.il

לדוגמא

הוספת מוצר היא פשוטה כמו לחיצה על מוצר בסרגל הצד ואז לחיצה על כפתור "הוסף מוצר". מלא את השם, המחיר, הכמות וכל מה שיש לך זמין, יחד עם פרטים רלוונטיים אחרים, ושנה את סטטוס המוצר ל"אקטיבי ", כך שהוא יעבור ישירות לחנות המקוונת שלך ויהיה מוכן למכירה.

Shopify מסמן את רוב התיבות ממש מול השער

אך הרחבה שלו ב- App Store הופכת אותו לעוצמתי עוד יותר. אין זה מפתיע ש- Shopify משולבת ב- Zapier, כך שאם ברצונך להוסיף לקוחות חדשים לרשימת הדוא"ל שלך, לעקוב אחר הזמנות או לקבל כלי לניהול פרויקטים, תוכל לעשות זאת משם.