האם כדאי להזמין תורים באינטרנט?

תוכנת תזמון מאפשרת לאנשי עסקים לייעל את תהליך ההזמנה שלהם ולעזור להם לתכנן פגישות עם עובדים, לקוחות, מטופלים ואחרים. מערכות תזמון מקוונות הן יישומים מבוססי אינטרנט המאפשרים לאנשים להזמין פגישות והזמנות ממכשיר המחובר לאינטרנט. כמפתח תוכנה להזמנות מקוונות, ראינו את ההשפעה של פלטפורמות מקוונות כמו שלנו וכיצד הן משפיעות על עסקים.

תוכנת תזמון מסייעת לחברות לפתור בעיות כגון הזמנות כפולות והזמנת יתר על ידי מתן תצוגה בזמן אמת של לוחות הזמנים היומיים שלהן

חברות יכולות גם לשלוח תזכורות לפני הביקור כדי למזער את אי ההופעות והרגע האחרון. זה מאפשר ללקוחות להציג לוח שנה עם זמני הפגישות הזמינים ותאריכי ההזמנה העצמית של החברות שלהם.

תוכנת תזמון מאפשרת לבעלי עסקים לנהל פגישות

לשלוח תזכורות אוטומטיות ולקבל הפקדות. זוהי תוכנת הזמנות שלא רק עוזרת לחברות ליצור לוחות זמנים, אלא מציעה דרכים רבות אחרות לקדם נאמנות לקוחות, לשפר את היעילות, להגדיל את ההכנסות ולסגר דליפות הכנסות, כפי שמוצג להלן. גישת התזמון המקוון להזמנת שירות יכולה לתרום תרומה משמעותית להגברת שביעות רצון הלקוחות.

חברות הזמנות דיגיטליות עם אתרים

מדיה חברתית ואתרי סקירת לקוחות נהנות מתעבורת SEO, ממזערות טעויות בתכנון ושולחות פגישות ישירות ליומני הלקוחות. לקוחות מזמינים תורים באופן מקוון, בטלפון, באפליקציה לנייד, בפורטל מקוון או באמצעות סוכנות צד ג '. זה עוזר למשוך לקוחות הסבלניים במספר ערוצים ומספק חווית משתמש טובה יותר.

המערכת עוזרת לתכנן סוגים רבים ושונים של פגישות

כולל קורסים, סדנאות, אירועים מיוחדים וסיורים מודרכים. פגישות מרובעות מאפשרות למוכרים להתאים את זמינותם, ליצור דפי הזמנות ולשלוח אותם לקונים ולקוחות פוטנציאליים. באמצעות כיכר תוכלו להגדיר הזמנת לקוחות בחינם באתר, להפעיל תזכורות אוטומטיות באמצעות טקסט ודואר אלקטרוני, לגבות דמי ביטול ולראות ולקבל תשלומים משולבים בפלטפורמה.

במאמר זה אנו מדווחים על היתרונות של כלי תכנון מקוון לעסק הקטן שלך

Acuity Scheduling הוא עוזר מקוון המאפשר למתעניינים, לקוחות ולקוחות לראות את הזמינות שלכם בזמן אמת ולהזמין פגישות משלהם. זה מקל על הזמנת פגישות ללקוחות ולמתעניינים.

מערכת הזמנות מקוונת כדאית צריכה להיות מבוססת ענן

מה שאומר שתוכלו לראות ולערוך את הפגישות וההזמנות שלכם בזמן אמת ובכל זמן ומכל מכשיר בזמן אמת. נהל את העסק שלך מסביב לשעון, בין אם אתה עובד מהבית או מהסלון או מהספא שלך, מערכת ההזמנות שלך צריכה להיות גמישה כדי להתאים לסגנון החיים שלך. עלות יישום ההזמנה המקוונת היא זעירה בהשוואה להזדמנויות ההכנסה והחיסכון שאתה מקבל בעת מעבר לאפליקציית תזמון מבוססת אינטרנט. התבונן ב- GenBook, תוכנת תזמון וניהול קטנה עם מספר עצום של תכונות כדי לעקוב אחר ההזמנות שלך, להגביר את הנראות שלך ולשפר את המוניטין שלך.

ברור כי מתן הזמנות מקוונות לוקח עבודה רבה מידי הלקוחות ונותן להם זמן להתמודד עם נושאים דחופים

היתרונות של הזמנה מקוונת ניכרים לעין בפני משתמשי הקצה, אך חברות רבות נותרות נאמנות למערכות הזמנות טלפוניות ישנות מכיוון שזה לא רק גוזל זמן, אלא גם דורש יותר עובדים לעקוב, לארגן ולתאם הזמנות. בין אם מדובר על הזמנת טיולים או פגישות, אנשים רבים מעדיפים להשתמש באינטרנט להזמנה מקוונת באמצעות מערכות הזמנות לא מקוונות.
למידע נוסף אודות להזמין תורים באינטרנט מומלץ לבקר ב- torim4u.co.il

מערכות אלו מאפשרות להזמין זו עם זו, ללקוחות קיימים ופוטנציאליים לבדוק זמינות, להזמין באינטרנט ולשלם עבור הזמנות בהתאמה אישית דרך הפלטפורמה.

מחקרי הזמנות מקוונים אחרונים מראים שמערכות כאלה מועילות לעסקים ועוזרות להם להגביר את נאמנות הלקוחות ואת היעילות התפעולית

הפופולריות של מערכות אלה באה לידי ביטוי בתאריכים 1547,239 שהוזמנו בפלטפורמות כגון Booking.in 2019. מערכות הזמנות מקוונות אלה הן חיוניות בכדי למזער את מקור ההכנסה המוכח, אך המשמעותי ביותר של המגזר. פגישות ותזמון תורמים לחוויית הלקוח, ודוחות הזמנות מקוונים מראים כי חברות מתמקדות בכך בימים אלה.

על פי מחקר שנערך בשנת 2019

עסקים קטנים המנוהלים על ידי בעלים זכו לעלייה של 120% במחזור לאחר הכנסת מערכת הזמנות מקוונת. בואו נסתכל על כמה מנתוני ההזמנות המקוונים הרלוונטיים וכיצד תזמון יכול להועיל לעסקים. סוג ההזמנה תלוי בחברה בכדי לממש הטבות כאלה בהזמנה מקוונת.

רק 23% מהעסקים הקטנים השתמשו בפלטפורמות הזמנות מקוונות לפני המגיפה

פספוס עצום של 77% אחרים. חברות המייעלות את התזמון שלהן חוות צמיחה גבוהה יותר מאלו שתורמות. תזמון מקוון הוא יתרון עצום: 50% מהלקוחות מעדיפים הזמנות מקוונות ו -35% מהם מעדיפים פגישות מחוץ לשעות העבודה.

בחר את החברה שלך אם אחד מהמתחרים שלך חסר או חסר מערכת הזמנות מקוונת. הלקוחות שלך יתקשרו לקביעת פגישה, ימשיכו לעשות זאת ויתחילו להשתמש בשירות ההזמנות המקוון שלך.

באמצעות מערכת ההזמנות המקוונת של FlexBookers

הלקוחות שלך יכולים לשלם עבור השירותים שלך במהירות ובאופן מאובטח. בהתאם לפלטפורמת ההזמנות שבחרתם, תוכלו לשלם בעסקאות חודשיות או מדי שנה. בהתחשב בלוח השנה החיצוני, בתמיכת התשלומים ובשירותי ההזמנות החודשי הבלתי מוגבלים הזמינים עם התוכנית החינמית, קשה לנצח את הערך. עם חשבון בחינם ותמיכה לעד 20 עובדים, כל אחד יכול להיכנס לצוות שלך עם לוח שנה ולהתחיל להזמין פגישות.

פתרון זה מקל עליך ועל לקוחותיך לנהל פגישות. הזמינו מספר תאריכים בו זמנית או ראו כיצד תוכלו להזמין אותם בנפרד.

ביטולים ואי הופעות של הרגע האחרון הם קללת קיומו של בעל ספא או סלון כלשהו

הגעות מאוחרות ואי הופעות הן טעויות ביומן שעשויות לעלות לכם בסלון או בספא ובעל השפעה שלילית על העובדים והלקוחות שלכם. ללא מערכת הזמנות מקוונת נכונה, הלקוחות לא יוכלו להזמין פגישות עם כל הצוותים או השירותים שהוזמנו באותו זמן או במועד המיועד לניקוי עמוק.

עד סוף 2018, 66 אחוזים ממערכות הבריאות האמריקאיות יציעו תכנון עצמי דיגיטלי. משמעותם של 38 אחוזים היא שתוכננו לעצמם 98.6 מיליון פגישות, כאשר רובן אמורות להיות שוות של 3.2 מיליארד דולר למערכות בריאות.