האם שווה לטוס לעיר טאלין?

גבעת טומפאה היא חובה ואחד היעדים המובילים בטאלין, הודות לנופים הנהדרים של העיר. המפל הטבעי הגבוה ביותר של אסטוניה ורק 30 דקות ממרכז טאלין, אך כדאי לנסוע לאורך הכביש האסטוני המרופד בצבעי סתיו יפים.

העיר העתיקה של טאלין מימי הביניים

היא אגדה שובה לב למבקרים, המסתובבים ברחובות המרוצפים המרוצפים ומטפסים על הגבעה ליהנות ממבט מעוף ממרומי המגדלים. עיירת ימי הביניים המדהימה הזו היא אחת הערים העתיקות השמורות באירופה ומשדרת את קסמה. נקודת המוצא המושלמת לביקורכם היא החלק התחתון מימי הביניים של טאלין, העיר העתיקה של מורשת עולמית של אונסק"ו.

העיר העתיקה של טאלינס ידועה גם כאחד משווקי חג המולד הטובים באירופה

ואין דרך טובה יותר ליהנות מהאווירה החגיגית מאשר בכיכרות מימי הביניים המושלגות של אסטוניה. מה שאני אוהב בטאלין הוא שרוב האטרקציות התיירותיות הטובות ביותר נמצאות בעיר העתיקה עצמה, מה שאומר שאתה יכול ללכת בקלות למקומות הטובים ביותר בטאלין. לעיר טאלין עצמה קל מאוד להגיע ברגל, כך שאם אתם מתכננים לבקר בעיר העתיקה אפשר להגיע למגוון אטרקציות ברגל.

בשל האטרקציות העיקריות שלה

יחידות האירוח הטובות ביותר בטאלין נמצאות במרחק הליכה מהעיר העתיקה ההיסטורית. אם אתם לוקחים כמה שעות ביום לטאלין, תוכלו ללכת לרחוב Viru שנמצא 10-15 דקות הליכה מנמל המעבורת, לקחת מונית או לחקור את העיר העתיקה ברגל. את הטוב ביותר של טאלין אפשר למצוא בעיר העתיקה, כך שטיול הוא הדרך הטובה ביותר לבקר בעיר.

אטרקציות אחרות מחוץ לעיר העתיקה כוללות את טליסקיבי היפנית

העיר היצירתית בלטי וג'אמה תורג, שיש בה שווקים מסורתיים ואוכל רחוב מדהים. בקיץ העיר העתיקה מלאה בתיירים וטיולי יום מסורתיים מהלסינקי, בתוספת אירופאים אחרים המנצלים את הטיסות הזולות יותר. אנו ממליצים לך לשקול שהייה בעיר העתיקה, לא רק כי אתה יכול לחסוך כמה יורו, אלא גם כי אתה יכול לישון טוב על ידי שמירה על קור רוח מול החוגגים הקשים שנוהרים לעיר בסופי שבוע.

חומות העיר השלמות של טאלין כוללות 26 מגדלי שמירה עם גגות אדומים מחודדים. בית העירייה מהמאה ה -15 שולט בכיכר המרכזית, ומוזיאון העיר טאלין מציע מבוא מרתק לימי הזוהר של טאלין כמעוז ימי.

ההיסטוריה של טאלין נמשכת חזרה לעיר העתיקה, ורובע קלמאג'ה השליו הוא דוגמה מושלמת. טאלין היא עיר מודרנית, הייטקית ומשגשגת ויש הרבה דברים גדולים לעשות בעיר העתיקה.

טאלין היא בירת אסטוניה ועיר מימי הביניים על הים הבלטי. זוהי בירת אסטוניה מימי הביניים והתוססת, שופעת היסטוריה, תרבות ומראות נפלאים.

Old Town Hostel Alur יש מיקום מרכזי ואווירה נעימה

מה שהופך אותו לבחירה מעולה עבור מטיילים בתקציב נמוך המבקרים בטאלין. City Pass היא השקעה מצוינת ובמחיר סביר למטיילים המתעניינים בהנחות, תחבורה חינם ופעילויות אחרות בטאלין. הוא מבטיח לחסוך הרבה כסף בטיול שלך כדי לראות את הטוב ביותר ממה שיש לטאלין להציע, במיוחד בחורף.

המחיר

הוא בסביבות 1,000 $, אך תוכל לחסוך אפילו יותר אם אתה טס לאחת הערים הגדולות יותר כמו אוסלו, הלסינקי או מוסקווה על ידי נסיעה עם אחת מחברות התעופה התקציביות האירופיות לטאלין, או במקרה של הלסינקי, באמצעות מעבורת לשדה התעופה.

אם אתה לוקח את המעבורת מהלסינקי

החדשות הטובות הן שאפשר ללכת מהטרמינל לעיר העתיקה. נמל התעופה של טאלין נמצא במרחק קילומטרים ספורים בלבד מהעיר העתיקה, שם תמצאו שפע של ברים ומסעדות להשלמת טיול בערב, אותו ניתן לקחת באוטובוס מספר. 2 או מונית פרטית (עולה בסדר גודל של 7-11 AUD). תחנת הרכבת של טאלין נמצאת קרוב לעיר העתיקה ותחנת האוטובוס של טאלין היא המסלול הרחב ביותר למרכז העיר.

רוב הסיכויים שכפות הרגליים שלך יבקשו הקלה לאחר טיול על המרצפות, אז לך לסיטי בייק בעיר העתיקה כדי לשכור אופניים.

אם אתה יורד מהסירה בטאלין

אסטוניה, סע במעבורת קצרה מהלסינקי, לינת לילה בשטוקהולם או פשוט תטוס מכל מקום באירופה תרגיש שנסעת מרחק תרבותי גדול מסקנדינביה . רק 300 קילומטרים מטאלין שוכנת בירת לטביה ריגה, שמרגישה כמו עולם אחר לגמרי, עם תרבות ואוכלוסיה ייחודיים שגורמים לך לרצות עוד. מכיוון שהיא לא הבירה, אני חושב שזו השוואת מחירים עם שאר אסטוניה, אבל המחירים של טאלין גבוהים באופן מפתיע.

בחורף

אתה יכול למצוא הרבה מנות במסעדות שונות בטאלין, אך המסעדה הנ"ל ידועה בהגשת כמה מהמנות האסטוניות המסורתיות הטובות ביותר, אולדה האנסה, בלב העיר העתיקה. ברחוב הארג'ו ליד כנסיית ניקולאי יש זירת קרח מוקפצת הפתוחה מדצמבר עד מרץ ואחד המקומות הטובים ביותר לבקר בעיר העתיקה בטאלין בחורף.

משרד האופניים של העיר ממוקם בפינת העיר העתיקה של טאלין ורחובות האופניים הסמוכים

מתחת לשתי עיירות פיאודליות מימי הביניים, העיר העתיקה הייתה בעבר עיר עצמאית ומרכז מסחר הנססי מלא בסוחרים גרמנים, דנים ושבדים ששכרו את האסטונים כעבדים.