המלצות לבניית אתר תדמית

אני יודע שזה יכול להיות קשה למצוא תמונות רעננות לכל פוסט חברתי שתפרסם, אז ריכזתי רשימה של טיפים כיצד לייעל את התמונות שלך כדי למצות את מלוא הפוטנציאל של האתר שלך. לסיום אתן לך כמה טיפים כיצד לכותרת תמונות כראוי כשאתה שומר אותן ולמה השימוש בתגי ALT ישפר את SEO שלך. ריכזתי עבורכם כמה כלים מדהימים שיעזרו לכם ליצור את דף התמונות הטוב ביותר עבור אתרי המדיה החברתית, הבלוגים והרשתות החברתיות שלכם.

לאחר מכן

מאמר זה יראה לכם כיצד לבדוק את הגודל הנכון של התמונות באזורים השונים באתר שלכם לפני העלאתם לאינטרנט. אם כבר העלית תמונה לאתר שלך, אני אראה לך כיצד לזהות תמונות גדולות מדי ולהאט את הדף. לפני שאתה מעלה תמונה בגודל הנכון לדפי האינטרנט שלך, נסה להקטין את גודל הקובץ עוד יותר באמצעות דחיסה מאבדת. אני ממליץ להשתמש בדחיסה ללא אובדן תמונות גדולות יותר, כמו התמונות בפינה הימנית העליונה של ההודעה.

אם העיצוב של האתר שלך דורש גדלי תמונה שונים

אתה יכול להשתמש במידע בפוסט זה כדי לשנות את הממדים של הגדרות המדיה ב- sitecode. כדי להשיג גודל קובץ קטן יותר, גם אם אתה מעלה תמונות גדולות, השתמש באפשרויות איכות התמונה בקידוד העמודים כדי לאלץ את התמונות להציג תמונות קטנות יותר, והשתמש במדיה חדשה כדי להשיג זאת. אם תחליט לשנות את גודל התמונות שלך לגודל התמונה שיוצר וורדפרס עבורך לפני העלאת מדיה חדשה מכיוון שהן לא עונות על הצרכים שלך, הנה רשימה של גדלים מומלצים לתוכן שנראה טוב במכשיר שלך והכי טוב עליו.

התמונות בגודל דיוקן וגודל נוף עוקבות אחר אותן המלצות לגבי תמונות תוכן

כאשר הגודל המומלץ לתמונת הגיבור מכוסה על ידי תמונת הרוחב המלא. התמונה מתווספת לפינה הימנית העליונה של התמונה עם הרוחב המלא באזור הוסף לתמונה של ה- sitecode שלך וזמינה להורדה מהאתר.

במילים אחרות

לוקח לדפדפן זמן מה לעשות את העבודה שצריך לעשות כדי לשנות את גודל התמונה של בניית האתר שלך כדי לטעון אותה לדף. לכן כדאי להקדיש זמן לביצוע אופטימיזציה לתמונות שלך, כך שמשתמשים באתר שלך לא יצטרכו לחכות כל כך הרבה זמן עד שהתוכן החזותי שלהם נטען. בעת יצירת אתר, במיוחד אם אתה יצירתי, בחר תמונות יפות ומושכות את העין המעבירות את מה שאתה מוצא בדפים שלך. תוכלו למשוך את תשומת לבכם למשך זמן רב יותר מאותם 4 שניות מעצבנות ולגרום להרבה לחיצות. בנוסף ליצירת גרפיקה משלך, יש גם סיכוי טוב שתרצה להשתמש בתמונות מלאי כדי להעניק לאתר שלך מראה מקצועי. מבחר התמונות האיכותיות המעניינות, בעלות רזולוציה טובה וגודל סביר יעזור לכם להראות מקצועיות יותר. לאחר שבחרת את התמונות שלך ומוכנה לשימוש באתרי האינטרנט שלך, חשוב לוודא שהם ממוטבים.

כשאתה עובד על אתר קיים

עליך לעבור על כמה שיותר תמונות ישנות יותר ולשנות את גודלן לגודל הקטן ביותר האפשרי. אם לא הצלחת לבדוק את התמונות שלך מכיוון שהן טפטים, תוכל להשתמש בשיטה הבאה כדי לבדוק את גודל התמונה באתר שלך. במקרה זה, שימוש בשיטה זו ייתן לך אינדיקציה טובה לגבי גודל אתרי האינטרנט שלך ויאפשר לך להקפיד יותר על הוספת תמונות לאתר שלך. למידע נוסף על הוספת תמונות לאתרים, עיין בסדרת התמונות באתרנו.

בסטודיו לעיצוב גרפי ובניית עיצוב וקידום אתרים DNA MEDIA דואגים לאתר האינטרנט שלכם שיגיע הכי רחוק שאפשר

בחלק הראשון של מאמר זה נפרט את גדלי התמונות המומלצים לדף Flothemes

עכשיו שאתה יודע את הממדים שאתה צריך לכל אלמנט באתר שלך, אסביר כיצד לייעל את התמונות שלך לגודל זה ואיך נראה גודל הנתונים. התחל בלגלות את ממדי התמונה שלך ואז שמור ושמור אותם כהלכה באינטרנט. כדי להגדיל ולייעל את התמונות לפני העלאתן לדפי האינטרנט שלך, עליך להוסיף תג ALT. הוסף את הכותרת הנכונה וביצע אופטימיזציה לגודלה באותם מידות כמו שאר התוכן באתר (במקרה זה, 1, 2, 3, 4).

פעל לפי ההנחיות שלהלן בגודל התמונה של האתר שלך כדי לשפר את ביצועי האתר שלך ולספק חווית משתמש נהדרת. תוכל ליצור תמונות מהירות המותאמות באינטרנט תוך שמירה מהירה והופך את התמונות למראה נהדר.
למידע מורחב בתחום של המלצות לבניית אתר תדמית כדאי לגשת לאתר dnamedia.co.il

יש לדחוס את התמונה שהועלתה לאתר שלך

אצלנו ב DNA MEDIA מפיקים גם סרטוני אנימציה ותלת מימד

כדי להקטין את גודלה הכללי מבלי לפגוע באיכותה. לגדלים גדולים יותר ניתן להשתמש בכלי שינוי גודל התמונה, אך ניתן להיפטר מהתמונה המקורית ולשנות את גודל התמונות הגדולות באמצעות תוסף. אם אתה מעדיף פתרון ללא תוסף, השתמש ב- Easy כדי להגדיל את גודל התמונות בקלות, מה שהופך אותו להרבה יותר קל ומהיר. זה הגודל המינימלי ואיכות התמונה האופטימלית שצריכות להיות בתמונות המוצר שלך.