חנות אינטרנטית חינם

שלא לדבר על כך שאין לך גישה לתמיכה בטלפון או בצ'אט בשידור חי. תקבל את אותן אפשרויות עזרה ותמיכה כמו לקוחות פרימיום, אך עליך להאמין שלא תעמוד בתור העדיפות הגבוהה ביותר אם תזדקק לעזרה.

כפי שאתה יכול לראות מהמידע לעיל

נכון שאתה יכול לפתוח חנות וירטואלית בחינם, אבל אם אתה רוצה לגדול ולהרחיב את העסק שלך, אתה צריך לפזר קצת כסף. לא משנה אם תחליט לבנות את חנות המסחר האלקטרוני שלך עם כל אחת מתוכנות הקוד הפתוח המפורטות לעיל, עליך לדעת שעליך לדאוג לאירוח.

ניתן לתאר יוצרי אתרים בחינם כ"טובים "או" רעים "

תלוי בסוג החברה שאתה מנהל. אירוח יכול להיות פחות ממספר דולרים בחודש, אז בצעו מחקר כדי להיות בטוחים בעסקה הטובה ביותר. אנו מציעים לקרוא מאמר זה אודות מיטב מפתחי אתרי המסחר האלקטרוני לצורך הצגת חנות מקוונת רווחית.

תמורת תשלום חודשי קטן

בונה אתרי המסחר האלקטרוני Ionos מציע לכם עסק מקצועי עם כל הכלים הדרושים לכם. שירות זה אידיאלי עבור יזמים שיש להם רק קומץ מוצרים ורוצים להחזיק חנות מסחר אלקטרוני משלהם. שלא כמו חלופות אחרות בתשלום, Ionos מציע פיתרון מהקופסה כך שתוכלו להתחיל מיד.

Constant Contact

הוא בונה אתרים שיש לו תוכנית חינמית המאפשרת ליצור חנות מקוונת מבלי לבזבז שום דבר. Constant Contact מארח את החנות ומספק לך תת-דומיין בחינם. כאשר עסק המסחר האלקטרוני שלך גדל, הרחב את הפעילות שלך כך שתכלול מכירות רב-ערוציות בפייסבוק, eBay ועוד.

לא קשה להשיג את החנות שלך ברשת בימינו

אך אין הרבה אפשרויות מועילות באינטרנט. במקרה זה, אם אתם מחפשים פלטפורמת מסחר אלקטרוני בחינם, אתם במקום הנכון. להלן שישה מהכלים הטובים ביותר ליצירת אתרי מסחר אלקטרוני בחינם. חלק מהכלים הללו מאפשרים לך לנהל חנות ולמכור אותה בחינם ב 100% ואילו אחרים מאפשרים לך לנהל את החנות שלך בחינם ולמכור מיד.

עכשיו הגיע הזמן לצלול ולחקור את שלושת המובילים של אתרי החנויות המקוונות הטובים ביותר המאפשרים רישומים ומוצרים ללא הגבלה

זו הדרך המהירה ביותר עבורך להקים חנות מקוונת מכיוון שאינך זקוק לשם תחום. Wix היא הבחירה הראשונה שלי בכל הקשור להקמת חנויות מקוונות בחינם עם מוצר ללא הגבלה.

Shopify ו- Wix מאפשרים לך ליצור אתרי סחר אלקטרוני בחינם

אך יהיה עליך להירשם לתוכנית בתשלום כשתהיה מוכן להתחיל למכור. אם אתה רוצה משהו שמאפשר לך ליצור חנות אינטרנטית בחינם, האפשרות הטובה ביותר שלך היא ECWid (Big Cartel). אם אתה מוכן ללכת בדרך DIY, צור חנות מסחר אלקטרוני במחיר סביר באמצעות WooCommerce או Bluehost.

כיכר מציעה אתרי מסחר אלקטרוני בחינם עבור קמעונאים

מסעדות, נותני שירותים וארגונים ללא כוונת רווח. מוכרים ניידים ורב חנויות יכולים לפתוח חנות מקוונת של כיכר, לרשום מוצרים למכירה, לעבד תשלומים ולהעביר הזמנות בשיטות משלוח מסורתיות כגון איסוף שפה או משלוח מקומי. ניתוח חנויות מקוונות מסונכרן עם הגב המקוון של Square כדי לדווח על ניהול נתונים מדויק עבור מכירות מקוונות ואישיות.

אם אתם מחפשים בונה חנויות מקוונות עם יכולות חזקות של ניהול מוצרים ומלאי, FreeWebStore היא הבחירה שלכם. חנות מקוונת מוכרת את המוצרים והשירותים שלך דרך אתר או יישום. חנות מקוונת בחינם היא כל חנות מקוונת שאתה בונה ללא עלויות.

כדי להתחיל, עליך לבחור תבנית ועיצוב, להתאים אישית את עיצוב האתר שלך ולהגדיר את המוצרים שלך. הוסיפו הכל וההצעה של חנות אינטרנט בחינם היא מכרה זהב.

הצעד הראשון ליצירת חנות מקוונת של Square

הוא פתיחת חשבון Square בחינם. זה נותן לך גישה אל לוח המחוונים המרובע, השולט בחנות המקוונת, כמו גם לכלים עסקיים אחרים כגון ניהול הזמנות, שיווק ודיווח. אם אתה צריך למכור את הדברים שלך באינטרנט יותר מפעם אחת, SquareUp היא הבחירה הראשונה שלך.

בכל העסקה שתבחר, תצטרך לשלם עמלת עסקה כשתבצע מכירה. תקופת הניסיון בחינם נמשכת 15 יום, מה שלא נותן לך הרבה זמן להרוויח כסף מהעסק שלך.

למתחילים

WooCommerce הוא פיתרון מלא להקמת חנות מקוונת בקנה מידה וללמוד כיצד לגדול. לאחר שתשלוט ביסודות ניהול חנות מקוונת, תוכל לשדרג אותה לתכונות פרימיום או לעבור לפלטפורמת מסחר אלקטרוני אחרת. תוספי בסיס ותוספות בחינם יספיקו בכדי להשיג את מרבית החנויות המקוונות.

למי שרוצה לנסות להקים חנות

כדי לנסות רעיונות למוצרים חדשים, אתר זה מציע חנות חינם עם תכונות מוגבלות. יש לך רק קומץ מוצרים למכור, ואינך צריך לשלם תעריפים עסקיים אם אתה זקוק לכל התכונות. עם זאת, יש לך אפשרות להתאים אישית עד 100 מוצרים, מה שמציב גבולות ליצירתיות שלך.

החנות המקוונת של כיכר מציעה מעט גמישות בהתאמה אישית של המראה והתחושה של אתרי האינטרנט שלך בהשוואה לספקי גרירה ושחרור כמו Wix

את מה שחסר לו באינדיבידואליות, הוא מפצה במהירות. אתה יכול לפתוח חנות מקוונת משלך עם תבנית מקצועית נהדרת ולפרט את המוצרים שלך תוך 10-15 דקות בלבד.

בימים הראשונים של המסחר האלקטרוני, פלטפורמות היו בעלות של אלפים, מה שמרתיע עסקים רבים רבים להקים חנויות מקוונות. כיום, מספר פלטפורמות מסחר אלקטרוני פופולריות מציעות אפשרויות בחינם ובעלות נמוכה.

במאמר זה נשווה בין פלטפורמות המסחר האלקטרוני החינמיות הטובות והפופולריות ביותר בהן תוכלו להשתמש

כדי להקים חנות מקוונת. אנו נערוך גם ניתוח פרו / קונטרה מפורט כדי שתוכל לבחור את בונה אתרי המסחר האלקטרוני הטוב ביותר לצרכים שלך. אין קרטל גדול המארח פלטפורמת מסחר אלקטרוני לאמנים ויצירתיים.

 

עבור מידע בנושא של חנות אינטרנטית חינם ניתן לבדוק כאן: