מדריכים לבניית אתרים

כדי להיות מפתח אתרים, עליך להבין HTML, CSS ו- JavaScript. אם אי פעם עסקתם בעיצוב אתרים או שיחקתם באתרים כמו וורדפרס, Squarespace או אתרי גוגל, כנראה שנגעתם בפיתוח אתרים קדמיים.

צעד ראשון טוב להפוך למפתח אתרים

הוא ללמוד את המושגים הבסיסיים של פיתוח אתרים, כולל HTML (Hypertext Markup Language), CSS (Cascading Style Sheets) ו- JavaScript. פיתוח מיומנויות בסיסיות בפיתוח אתרים ייתן לך בסיס ללוגיקה של תקשורת עם שפות תכנות. מפתחי אתרים רבים שאפתנים משתמשים בבוט-קאמפ לתכנות כדי להאיץ את תהליך הלמידה.

אם אתה חדש בפיתוח אתרים

אני ממליץ לך ללמוד את היסודות של HTML, CSS, JavaScript, jQuery ו- PHP לפני שתתחיל בקורס. תלמד אותם תוך כדי, ויהיה קל יותר להתקדם ברגע שהקורס והכלים תחגור לך. קניתי קורס זה כדי ללמוד את היסודות של וורדפרס, קורס מפתח האינטרנט המלא 2.0.

במדריך זה אנו עוסקים במושגים הבסיסיים של פיתוח אתרים

תהליך בניית אתר ומשאבים נוספים למי שרוצה ללמוד עוד על פיתוח ולהפוך למפתחים בעצמם. מדריך זה משמש כטפטוף איטי להכרת העולם המרתק של פיתוח אתרים. המשך לקרוא כדי להעמיק בפיתוח אתרים, או השתמש בקישורי הפרקים למטה כדי לקפוץ היישר להדרכה. החלק הקשה ביותר בלימוד פיתוח אתרים מאפס הוא לדעת היכן להתחיל. מחדש בתכנות, מספר הקורסים וההדרכות יכולים להרגיש מכריע.

קשה לדעת כיצד לתכנת בצורה הטובה ביותר כשיש הרבה משאבים

כדי לחסוך לך הרבה זמן ומאמץ, ריכזתי מאמר זה עם כמה מהמשאבים הטובים ביותר לפיתוח אתרים למתחילים. השתמשתי במשאבים אלה כדי ללמד את עצמי כיצד לבנות דפי אינטרנט מורכבים מאפס ולהפוך למפתח אתרים פרילנסרים צעד אחר צעד.

אני חושב שזה רעיון טוב שמפתחי אינטרנט חזיתיים ידעו לפחות קצת על ה- backend

ישנן רבות אחרות כשפות בצד השרת כגון Java, C + +, Python ו- SQL, אך ה- HTML, CSS ו- JavaScript הם תנאי הכרחי למיומנויות פיתוח האתר שלך. אתה צריך את היסודות של פיתוח אתרים והסבר כללי לאן ללכת. בשלב זה, אתה נחשף לפיתוח אתרי אינטרנט מה שמכונה. כל המרכיבים וההחלטות נמצאים במקום והאתר שלך מוכן לפיתוח חזית. מזל טוב, להיות מפתח אינטרנט לא מתאים לכל אחד, אך תשמח שהבנת כיצד לעשות זאת מבלי לבזבז יותר זמן וכסף.
למידע בתחום של מדריכים לבניית אתרים נא לבדוק ב- kratza.co.il

כאמור, HTML, CSS ו- JavaScript הם אבני הבסיס הבסיסיות לפיתוח אתרים חזיתיים. כדי להיות מפתח חזית יעיל, עליך להכיר HTML ו- CSS כמו גם JavaScript בצד הלקוח. עליכם לקרוא מה מבוקשים על ידי מפתחי חזית ומה רצוי על ידי מפתחי backend.

שפות הן אבני הבניין המשמשות את המתכנתים ליצירת אתרים

אפליקציות ותוכנות בעולם פיתוח אתרים. מפתחי אתרים עובדים עם שפות, ספריות ומסגרות כדי ליצור אתרים ואפליקציות. בואו נסתכל על כלים אלה ואחרים שמשתמשים מפתחי אתרים משתמשים בעבודתם היומיומית.

פיתוח אתרים

הוא תהליך של בניית אתרים ויישומים באינטרנט וברשתות פרטיות המכונות אינטרא-נט. פיתוח אתרים אינו עוסק רק בעיצוב אתר, אלא גם בקידוד ותכנות המניעים את הפונקציונליות שלו. מאתרים סטטיים פשוטים לפלטפורמות מדיה חברתית, אפליקציות, אתרי מסחר אלקטרוני ומערכות ניהול תוכן (CMS), כל הכלים בהם אנו משתמשים מדי יום באינטרנט מפותחים על ידי מפתחי אתרים.

מפתחי Frontend משתמשים ב- HTML

CSS ו- JavaScript, עליהם נדבר בפירוט רב יותר בפוסט זה. יש הרבה יותר שפות לבחירה עבור מפתחי backend כגון Python, PHP, Java ו- C #. מסגרות JavaScript חזיתיות הן מסגרות בהן תוכלו להשתמש בשפות בצד השרת המהוות כלים שימושיים ליצירת ובניית אפליקציות אינטרנט.

אני מקווה שהמדריך הזה עזר לך ללמוד על פיתוח אתרים. כשתלמד, זה בסדר לנסות משאבים שונים ולראות איזה מהם אתה הכי אוהב. ישנם מומחים שם בחוץ, כך שתוכל למצוא את אלה ולהתמקד באלה המתאימים לך ביותר.

ישנן מספר פלטפורמות המציעות את היכולת לבנות אתרים ויישומים ללא מעט ידע בפיתוח אתרים

אלה הפלטפורמות שמפחידות מפתחים רבים מכיוון שהם מאמינים שעבודתם תשתלט על ידם. ישנן כמה טכנולוגיות שאינן כלולות במפת דרכים זו, אך עדיין מוזכרות. לאחר שהקמת אתר וורדפרס, קל ללקוחות שלך להוסיף תוכן בעצמם, גם אם אין להם ניסיון בפיתוח אתרים.

כישורים אלה מבטיחים לך הזדמנויות תעסוקתיות במשך שנים ואפילו עשרות שנים קדימה. אתה יכול ללמוד את היסודות של SEO ולזכור זאת בעת יצירת אתרים. באופן זה אתה נותן להם סיכוי גדול יותר להצלחה ומשמח את לקוחות פיתוח האינטרנט שלך.

בניגוד לאמונה הרווחת

אינך זקוק לתואר ראשון מהודר במדעי המחשב כדי להפוך למפתח אתרים וליצור אתרים פונקציונליים. אם אתה ממלא אחר ההוראות במאמר זה, אתה עשוי להיות מפתח אינטרנט הרבה יותר מהר ממה שאתה חושב, אך זה ידרוש עבודה קשה.

מפתחי מחסנית מלאה מכירים את הפיתוח הקדמי והפיתוח האחורי שעובד משני צידי האתר

מפתחי Frontend עובדים על פיתוח אתרים בצד הלקוח, כלומר החלק של האתר או האפליקציה איתו המשתמשים מתקשרים. פיתוח אתרי אינטרנט בצד השרת מתמקד באופן בו פועל האתר, כולל מסד נתונים, שרת, רשת, מארח ועוד.