מהם היתרונות של קידום ממומן בגוגל

לגוגל יש הרבה נתונים על התנהגות המשתמשים והדמוגרפיה. לאחר שאתה מציב מודעות ב- Google, אתה יכול להשתמש בנתונים האלה כדי להציב את המודעות שלך מול אנשים שהכי סביר להניח שהם נמצאים בקהל היעד שלך.
עבור עוד מידע אודות קידום ממומן בגוגל עליך להעיף מבט ב- webby.co.il

פרסום מקוון מאפשר לך להציג את המודעות שלך בפני אנשים אשר ככל הנראה מעוניינים במוצרים ובשירותים שלך

תוך סינון אנשים שאינם מעוניינים בהם. תוכל גם ליישר את המודעות שלך לפי מין, גיל ותחומי עניין מקוונים כלליים. אפשרויות מיקוד המודעות של גוגל הן דרך עוצמתית להבטיח שהמודעות שלך רלוונטיות ולהגיע למבקרים פוטנציאליים בעלי ערך עבור העסק שלך.

מיקוד נותן לך את האפשרות להציג את המודעות שלך

כדי להגיע לאנשים שיש להם עניין מיוחד, לאנשים שמעוניינים במוצרים ובשירותים שלך ולהציג להם מודעות רלוונטיות. פרסום מקוון נותן לך את היכולת להגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלך גם כאשר הם משתמשים במספר מכשירים כגון מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, טאבלטים וסמארטפונים. עם Google Ads, יש לך דרך ישירה להגיע לאנשים שמוצאים את האתר שלך מכיוון שהם בודקים מה אתה מוכר במקום רק לקדם אותו באתר שלך.

גם אם זו לא המטרה העיקרית שלך

מודעות Gmail עדיין יכולות ליצור קליקים איכותיים. מכיוון שמדובר בתהליך דו-שלבי (קליק ראשון, קריסת מודעה ותוסף למודעה) כדי להביא אנשים לאתר שלך, קמפיינים של Gmail נוטים להציג התנהגות משתמש איכותית וליצור לידים. כאחת מאסטרטגיות השיווק הנפוצות ביותר עבור עסקים, שיווק בדוא"ל עם מודעות Gmail מועיל ביותר.

בספטמבר 2015 שולבו מודעות Gmail מקומיות ב- Google AdWords והועמדו לרשות המפרסמים

כך שתוכל להגיע ליותר אנשים ישירות מתיבת הדואר הנכנס שלך ב- Gmail. מודעות Gmail מופיעות בכרטיסייה 'קידומי מכירות' ותוכלו לראות אותן גם בכרטיסייה 'חברתי'. הן עולות פחות ממודעות שמיועדות לרשת החיפוש, כך שאם יש לכם תקציב קטן, תוכלו לנסות אותן. מוקדם יותר באותו יום, עמיתי ואני נתנו לך מבוא מלא למודעות Gmail (המכונות גם קידומי מכירות ממומנים בגוגל). המטרה שלי היום היא לשכנע אותך להפיק את המרב ממודעות Gmail על ידי העמקה בפונקציות מפתח, קהלים, אפשרויות יצירה והטבות. מודעות Gmail הושקו לפני מספר שנים על ידי גוגל.

כדי לברר מדוע, הסתכלנו על פוסט בבלוג זה ומחקר מקרה שהובל על ידי מומחה הפרסום בתשלום שלנו, פטריק הולמס. קידומי מכירות ממומנים ב- Gmail המכונים גם מודעות ממומנות ב- Gmail או פשוט מודעות Gmail או פשוט מודעות קידום מכירות ממומנות ב- Gmail מתייחסים לפורמט הפרסום בתשלום של רשת המדיה של גוגל המאפשר למפרסמים להציב מודעות ישירות בקלט החוברות שלהם. ללא הפרסומות הללו בתיבות הדואר הנכנס שלהם, הם היו מבלים 20 שעות בשבוע בממוצע בהמתנה להן.
כדי לקרוא מידע בנושא של שיפור חווית משתמש נא לבדוק כאן: intox.co.il

קידומי מכירות ממומנים ב- Gmail שונים ממודעות מסורתיות בממשק Gmail בכך שהם מופיעים בתיבת הדואר הנכנס

הם נוצרו על ידי מפרסמים ומוצבים על בסיס תהליך מכירה פומבית בדומה למודעות טקסט של AdWords. הדבר הטוב ביותר במודעות הממומנות ב- Gmail הוא שהן לא רק בתיבת הדואר הנכנס שלך, אלא גם יכולות לבקש כתובות דוא"ל מאנשים סקרנים.

אם אתה מנסה לחזור על רשימות הדוא"ל של המתחרים שלך

כדי ליצור תגובות ישירות המובילות ל- Gmail, קידומי מכירות ממומנים ב- Gmail (GSP) מציעים חופש רב יותר מפרסום מודעות מסורתי. בניגוד למודעות מסורתיות המופעלות על ידי Google AdWords, Gmail – מודעות מבוצרות נצפות לא יותר מ -10 פעמים בחודש. קמפיינים נוצרים על ידי המפרסם, שיכול לקבוע את המיקוד ולהציע הצעות מחיר למודעות.

Gmail

היא פלטפורמת דוא"ל בחינם של ענקית החיפוש באינטרנט גוגל שהושקה שלוש לפני שנים, ומאז גוגל מוכרת מודעות רכות ועושה כל שביכולתה כדי לקדם אותן. לקידומי המכירות הממומנים ב- Gmail (GSP) יש פוטנציאל להגיע לקהל גדול בהרבה בזכות מערכת המיקוד העשירה של גוגל. מודעות מופיעות בחשבונות Gmail בחינם. , חשבונות עסקיים ושירותים בתשלום וניתן לקדם אותם ללא עלות.

מודעות קידום ממומן של Google

המכונות גם מודעות GSP, מהוות מקור תנועה נהדר בעלות נמוכה לקליק. מודעות מופיעות רק בחשבונות Gmail בחינם , לא בחשבונות Gmail עם דומיינים מותאמים אישית או בחשבונות עסקיים עם תוכניות בתשלום. המשמעות היא שהפורמט של מודעות B2B אינו מושלם מכיוון שתוכל להגיע לעסקים לא דרך חשבון Gmail שלך אלא באמצעות חשבון Gmail האישי שלך.

לא הרבה מפרסמים נוטים להתמקד במודעות פרסום ממומנות בגוגל

המכונות גם מודעות APS, אך אתה יכול להשתמש בהן כסיכוי להגיע ללקוחות פוטנציאליים ממוקדים יותר עבור העסק שלך. מודעות מסורתיות יוצרות גרסה סטטית של המודעה שלך המשתמשת באותה כותרת ובתיאור בכל פעם. מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש מאפשרות לך להזין מספר גרסאות של הכותרת והעתקת המודעות (15 עד ארבע גרסאות) וגוגל בוחרת את הביצועים הטובים ביותר שיוצגו בפני המשתמשים.
על מנת לקרוא פרטים מורחבים בתחום של מהם היתרונות של קידום ממומן בגוגל עליך לגלוש לאתר bsite.co.il

מודעות רספונסיביות מאפשרות מודעות דינמיות שנבדקות אוטומטית

כדי שתוכלו למצוא את הגרסה שמתאימה לקהל היעד שלכם בגוגל, מה שאומר שתקבלו הכי הרבה קליקים. עסקים קטנים ובינוניים יכולים להוציא בין $ 9,000 ל- $ 10,000 בחודש ב- Google Ads ללא עלות נוספת של תוכנה. לגוגל רשת אתרים בתעשיות שונות עם מגוון רחב של קהלים שבוחרים להציג מודעות גוגל (המכונה גם רשת המדיה של גוגל).

בעוד שרוב החברות מוציאות בין 9,000 ל -10,000 דולר בחודש על מודעות גוגל

הן משתמשות בהוצאות המודעות שלהן בדרכים שונות. גורמים כמו הענף, המוצר או השירות והמתחרים שלך יכולים להשפיע על עלויות הפרסום שלך ב- Google Ads. לדוגמא, תחום שירותי הצרכנות משלם 7 דולר בממוצע לקליק, מה שיכול להוביל לכך שחברות בענף יגדילו את ההוצאות החודשיות שלהן ב- Google Ads.

כיום

65 אחוז מהעסקים הקטנים והבינוניים (SME) משקיעים בפרסום בתשלום לקליק. כידוע מפרסום בגוגל, חברות רבות צוברות דחיפה גדולה בכספי המודעות שלהם באמצעות Google Ads, המכונה גם גוגל אדוורדס. מכיוון ש- Google Ads מציעה החזר השקעה מרשים (8: 1) על ההוצאות, חברות רבות שואלות מה עלות Google Ads וכמה עליהן להוציא על כך.