מה היתרונות של בקבוקי אלכוהול קטנים

מחקרים מראים ששתיית אלכוהול במה שנחשב נורמלי יכולה לסייע בהפגת מתחים

להעלאת כולסטרול HDL (טוב), להפחית את הסיכון למחלות לב, להגביר את היצירתיות ולהפחית את הסיכון לאלצהיימר ודמנציה. במשך שנים, גורמי בריאות הציבור טוענים שצריכת אלכוהול מתונה (מוגדרת כמשקה אחד ביום לנשים ועד שני משקאות ביום לגברים) כנראה לא תזיק לאף אחד.

צריכה מתונה פירושה שהיתרונות הבריאותיים של אלכוהול עולים בבירור על הסיכונים

על פי הקונצנזוס האחרון – לא יותר מ-1-2 משקאות ליום לגברים ולא יותר ממשקה 1 ליום לנשים. המרכז לבקרת מחלות ומניעתן ממליץ כיום לנשים להגביל את צריכת האלכוהול שלהן למשקה אחד ביום ולגברים לשני משקאות ביום, אך קל להפיל את המגבלות הללו מבלי לשים לב.

אני לא חושב שזה לא הגיוני שצרכני יין ישאלו את עצמם את השאלה הזו. האם אנחנו רוצים בקבוק גדול או קטן? דרך אחת לחשוב על זה היא שבעוד שבקבוקים גדולים טובים יותר כשאתה שותה לבד, זה גם המצב שכשאתה שותה לבד הסיכוי שלך להשתכר פוחת. גם בקבוק גדול יותר יתפצל. ולמרות שאנשים כמוני נהנים לעתים קרובות לחלוק עם אחרים, רוב האנשים לא, ובקבוק קטן יותר פשוט קל יותר למזוג ולהגיש.

אני לא חושב שתעשיית היין תצליח לשנות את החוקים כך שהצרכנים ייאלצו לרכוש בקבוקים קטנים יותר. אבל זו בעיה שאני מעוניין בה, וגם שארכם צריכים להיות.

יש לי חבר שמאוד מעוניין לקנות בקבוק יין נחמד כמתנה לאשתו – הם מנסים לקנות את הבקבוק הגדול הראשון שלהם כמחווה רומנטית, ואני חושב שזה מקום טוב הַתחָלָה.

תעשיית היין אולי לא תאהב את זה כשאתה עושה השוואות בין בריטניה לאוסטרליה, שם הם מגישים בירה קטנה בפאבים, אבל אני לא מבין למה אתה לא יכול לקנות בקבוק קטן ונחמד של 750 מ"ל של יין טוב ב-40 פאונד או פחות.

נציג אחד של תעשיית היין אמר פעם שהוא חושב שהדרך הטובה ביותר למכור יין היא להתמקד ב"מחיר האמיתי ולא ב'מחיר הסיטונאי האמיתי', שהוא למעשה לעתים רחוקות מאוד מה שצרכן רואה בחנות מדף" כי זה יכול "לגרום להרבה צרבת בחנות או במפיץ".
בכדי לבדוק פרטים מורחבים בנושא של מה היתרונות של בקבוקי אלכוהול קטנים ובקבוקי אלכוהול קטנים עליך לבדוק כאן: popa-rg.co.il

אני חושב שזה שטויות. יש עדיין כמה מציאות ממש טובות בחוץ. ולפעמים הבקבוקים הגדולים והבקבוקים הקטנים נותנים לך מושג לגבי המחיר, בעוד שב"סיטונאות אמיתית" אתה לא יודע מה זה אומר. זו אסטרטגיית שיווק די טובה, ואני לא מתלונן עליה, אבל מה שהיא כן עושה זה לתת למוכרים לייצר את אותו מוצר מדויק ובלתי משתנה עם תווית אחרת. כולם בעצם אותו הדבר, אבל אנשים אוהבים לחשוב שהבקבוקים הם משהו מיוחד שהם שילמו עליו הרבה כסף.

יש עדיין כמה מציאות ממש טובות בחוץ. ולפעמים הבקבוקים הגדולים והבקבוקים הקטנים נותנים לך מושג לגבי המחיר, בעוד שב"סיטונאות אמיתית" אתה לא יודע מה זה אומר.

אני חושב שתגלו שקנייה סיטונאית אמיתית נותנת לכם מושג על מה אתם באמת משלמים, אם בכלל.

בואו נתמודד כאן עם יחס המחיר הקטן/גדול. זה לא פורום דיוני יין – אם כי ניתן למצוא דיון יין כאן.

 

זה בערך הערך של בקבוק. אם אתם קונים בקבוק יין שבו המחיר נמוך בכ-20% מזה שנמצא בחנות, אתם עדיין משלמים (בדרך כלל) פחות מהמחיר שתשלמו עבור יין בפאב. אז מה שזה אומר לכם הוא שבקבוקי יין בטווח המחירים הזה מציעים תמורה טובה לכסף.