ניקוי דקלים וגיזום עצי דקל

ניקוי דקלים וגיזום עצי דקל

לגבי הגוזמים עצמם, הם חשופים לכל מיני סיכונים בשירותי גיזום עצים. סיכונים אלו הם הסיבה מדוע שכירת גוזם עצים מקצועי היא הדרך הטובה ביותר לניקוי דקלים.

כפות דקלים מהווים מטרד כי הם עלולים ליפול מהעץ

הם זקוקים לסולמות, דליים ומשאיות כדי להגיע גבוה מספיק כדי להגיע אל הכפיים כשהעץ גדל. כפות דקלים עלולות לגרום לכאב ראש מכיוון שהם עלולים ליפול מהעץ, מה שעלול להוביל לאינספור כפים מתים על הרכוש שלך.

קליפת כף היד יכולה לעזור לך להסיר עלים ועלים מתים לא רצויים

להחליק את פני גזע העץ ולשפר את מראה כף היד. רוב האנשים יודעים כי כף היד שלהם גזומה מדי שנה כדי להסיר כפים מתים ישנים, אבל ייתכן שעדיין לא הבנת שאתה יכול גם לעוף כדי לגרום לעצים שלך להיראות בצורה הטובה ביותר.

קליפת עצי דקל כוללת חיתוך והסרה של כפים

ענפים ועלים מתים מהגזע. הידוע גם בשם רפרוף או שבבים, זהו תהליך של הסרת שרידים מתים מחוספסים בעלי מראה מדובלל של כפות דקלים מגזעי עצים. כאשר עורים עצי דקל, חותכים גזעים מתים כך שהגזע נראה חלק.

גיזום דקלים ניתן לגזום כמו כל עץ אחר בגינון, אך הם זקוקים לטיפול קבוע למראה טוב ולבריאות. חשוב לנקות את העץ לפני ביצוע הגיזום ולפני תחילת קליפת העור.

לבריאות כף היד, חשוב לא להסיר את הכפיים הירוקים הבריאים. כפכפים מתים על העץ סופגים חומרי הזנה שאמורים להיכנס לכפף הבריאים, ולכן חשוב לעור את כף היד.

הפשטת העור לא רק הופכת את כף היד לאטרקטיבית יותר

אלא גם מונעת מחרקים כמו עקרבים ועכבישים לחיות על הכפים. הסרת כפים מתים או גוססים וגיזום צמחי דקל מונעים לא רק נזקים ושבירה, אלא גם מסירים מקומות קינון של חולדות, עקרבים ומזיקים אחרים. חשוב לציין כי כפות תמרים עלולות להוות סכנה לאנשים ולרכוש על ידי שבירת פרחי דקל מתים ונושאת פרי.

כפות התמרים משמשות את העץ כדי להגן עליו מפני קור עז, ומאמינים שהציבור צריך להסיר את שאר הכפים המתים שכן זה עוזר לדקל לצמוח. שרידי כפות דקלים מתים סופגים מים ולחות מהאדמה ושומרים אותם בחלקים החיים של העצים.

זו הסיבה העיקרית לכך שמינים של מכרסמים ופשפשים משתמשים בכפף המתים של עצי דקל כמקום מנוחה

עצי דקל מחזיקים את הכפים המתים שלהם לגזעיהם, וכשהם מזדקנים, הם בסופו של דבר עם תחתוניות גדולות על הכפיים שלהם. הם גם ביתם של טרמיטים, ואף אחד לא רוצה שטרמיטים ממיני עצים אחרים ינודדו לגינה שלהם.

כפים מתים, ענפים, עלים, גזע עצים, העור מסביב לגזע והעלים ניתן לנקות, ותוכל לעזור לשמור על כף היד שלך כל עוד היא ארוכה מספיק.

עור דקל (או רפרוף)

הוא מונח המשמש לתיאור הסרת כפים וביצורים מהגזע. זה נקרא גם רפרוף או ניקוי עור כדי להסיר את הרצועות הגסות והעור שנותר משנים של חיתוך. הבחירה הראשונה של שירותי עצים המציעים שירותי דקל אסתטיים כגון עורות דקלים, חיתוך יהלומים ופיסול.

כרתו את בסיס העץ מהעלים החומים או הצהובים המתים בעזרת זוג גזמים, חתכו את הגזע קרוב ככל האפשר או חתכו אותו מבלי לחתוך או לנקב את הקליפה. זו תקופה עדינה, והצוות שלנו חתך את רוב הכפים המתים ופלס את דרכו במורד העץ.

אם אתה רוצה להסיר את כף היד שלך

כדי שתוכל לשמר את מראה הרכוש שלך, Jose Martinez Tree Service, Inc. מאנהיים יכול לעזור. בנוסף לתמיכה בעצי דקל בעור והסרה של עצי דקל, אנו מציעים גם גיזום והסרה וכן הסרת גזע וריסוק אחרים, אותם אנו מוכרים כעצי הסקה. הסיבה העיקרית לכך שבעלי בתים עורים את כפות ידיהם היא מסיבה פשוטה: האסתטיקה של בתיהם, יחד עם היתרונות הבריאותיים הנפלאים של כפות הידיים.

כפת דקל מת אוכלת משאבים מהעץ. כפות דקלים מאבדות את צבען הבהיר, וכשהן מתחילות למות, האנרגיה נספגת על ידי העלים והזרעים. הזרעים סופגים חומרים מזינים רבים, וגורמים לכף היד לאבד הרבה מצבעו הבוהק ולעפים נוספים למות.

גזירת יותר מדי כפים ירוקים עלולה לגרום לכף היד להגביר את קצב הצמיחה של כפים חדשים ולהאכיל את עצמו

ישנן גם עדויות לכך שגיזום מוגזם של כפים ירוקים יכול להפוך את דקלי הצבל לרגישים יותר לנזקי קור. תנועת המים בעץ הדקל דומה יותר לזו של עשבים מאשר מיני עצים אחרים.