עורך דין פלילי עבירת סמים

אם אתה נעצרת והואשם בפשע הקשור לסמים, כגון החזקת סמים אסורים, ישנם צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להבין את המצב ולהגן על זכויותיך החוקיות. בגלל ההשלכות האפשריות של הרשעה בעבירת סמים, אם אתה מואשם בפשע כגון החזקת סמים, החזקת מריחואנה, ייצור או הפצה של סמים, עליך לפנות מיד לעורך דין פלילי עבירת סמים מנוסה. זכור כי יש לך את זכויות משפטיות שלך להיעזר בעורך דין פלילי לעבוד איתך בצמוד כדי להגן על עצמך מפני האשמות אלו. חשוב שלעורך דין שלך יהיה ניסיון של שנים בהגנה על לקוחות בבתי משפט שהואשמו בהחזקת סמים, מריחואנה, קוקאין, קראק וסוגים אחרים של סמים.

אם אתה מואשם בעבירת סמים הימנע מלעשות טעות והיעזר בעורך דין פלילי עבירות סמים

התקשר למשרד עורכי הדין גיל באיער כדי לקבוע פגישת ייעוץ עם עורך דין מנוסה, מוסמך להשתתף בהליך פלילי. על ידי שכירת עורך דין מנוסה, אתה יכול להבטיח שהזכויות שלך לא יופרו ושתקבל את הייצוג המשפטי הדרוש לך כדי להילחם בהצלחה באישומי הסמים שלך. אם אתה או אדם קרוב הואשמו בהחזקת סמים או סחר לכאורה, הכרחי שתשתמש בשירותיו של עורך דין פלילי מנוסה בתחום הסמים.

קיים הבדל משמעותי בין החזקת סמים לשימוש אישי או בכוונה למכור

עורך דין פלילי יכול לקבוע אילו סעדים עשויים לחול עליך. חלק מהגננות חולקות על העובדות, העדויות או הראיות שהוצגו בתיק; לעיתים מכוונים לשגיאות פרוצדורליות, וחלק מהנאשמים מתנגדים להאשמות של החזקת סמים בהגנות של שימוש עצמי. ההגנה הנפוצה ביותר נגד אישום החזקת סמים, במיוחד אישום החזקת סמים, היא טענה ששוטר הפר את חוקי החיפוש והתפיסה תוך כדי תפיסת אדם והשגת ראיות.

ייתכן שנעצרת על ידי שוטר שלא כדין

נעצרת או ערכו עליך חיפוש כשנמצא ברשותך חומר הנחשב לסם, ייתכן שיהיה אפשר לסגור את התיק בהוכחת כל דבר שנמצא לאחר עוול ויוצג כראיה בבית המשפט. בעוד שהמשטרה יכולה לתפוס סמים שנמצאים לעין ולהשתמש בהם כראיה בתיק החזקת סמים אם הם אינם גלויים, ניתן לתפוס סמים רק באמצעות הליכי חיפוש חוקיים. ניתן לתפוס סמים אסורים שגלויים לעין, כמו ליד הכסא של מכונית לאחר עצירה חוקית, ולהשתמש בהם כראיה.

המשטרה יכולה להאשים את הנהג בהחזקה גם אם הסמים נמצאו על הנוסעים

או להיפך. עם זאת, הפרקליטות אינה נדרשת להוכיח כי הנאשם ידע כי הסמים בשליטה או שההחזקה אינה חוקית בנסיבות העניין. הסנגור רשאי להציג בפני ההגנה כי החומר שנמצא ברשותו של הנאשם אינו סם בלתי חוקי. דוגמה טיפוסית להגנה כזו בתיק החזקת סמים נוגעת לתפיסה המשפטית של דעת הקהל. המשטרה לא יכולה להפר או להפר את זכותם של אנשים לפרטיות כדי לפקח טוב יותר על סמים; למשטרה יש בסיס אמין להאמין שהסמים הם חומרים בלתי חוקיים.

מה חשוב להבין אם יימצא שאתה מחזיק בסמים? להתייעץ עם עורך דין פלילי לעבירת סמים כבר אמרנו?)

אתה מואשם בסחר בסמים אם המשטרה סבורה שאתה מתכוון למכור את הסם לאחרים, אתה עשוי להיות מואשם בסחר בסמים.

אם המשטרה סבורים שאותו אדם מוכר, מוביל או מייבא סמים לא חוקיים למדינה או מחוצה לה,  משתמש, מוכר, מחזיק או מייצר סמים אסורים, הוא עשוי להיות מואשם בעבירת סמים. אישומים בעבירות סמים כוללים לרוב החזקה, הפצה או סחר בחומרים כגון קוקאין, קראק, הרואין, אקסטזי, מריחואנה, LSD, או החזקה או מכירה של תרופות מרשם לא חוקיות כגון Percocet, OxyContin ו-Vicodin.

מהן הכמויות שנחשבות כסם לשימוש עצמי

סמים מסוימים כמו מריחואנה עשויים להיות חוקיים בכמה תחומי שיפוט בכמויות קטנות. האישומים הנפוצים ביותר בסמים, במיוחד מעצרים שנעשו על פי החוק, כוללים החזקה של חומר מסוכן. אדם עשוי להיות מואשם גם ב"החזקה מכוונת" של עבירות סמים. על פי החוק במדינת ישראל. אדם עשוי להיות מואשם בהפצה, סחר, ייצור או גידול של סם או חומר מסוכן.

על פי חוקי הסמים בישראל

המשטרה יכולה להעמיד לדין אדם על היותו מעורב בגידול או ייצור של חומר מסוכן. סמים שעלולים להיות מואשמים בהחזקת כוללים קוקאין, מתאמפטמינים (כולל אדרל וויאנס), הרואין, תרופות מרשם אחרות וחומרים נרקוטיים. אישומים על החזקת סמים נושאים מגוון רחב להפליא של עונשים ולכן יש חשיבות גדול לעבוד בצמוד לעורך דין פלילי לעבירת סמים.

חומרת העונש תלויה במספר גורמים

כגון סוג הסם הספציפי, נסיבות ההחזקה והעבר הפלילי של מחזיק הסם. העונשים על עבירות הקשורות לסמים משתנים בהתאם לסיווג החומר (טבלה 1-5, הרואין, אנלוגים, מריחואנה) והתנהגות העבריין הקשור לאותו חומר (שימוש, החזקה או מסירה). בג'ורג'יה, נוצרה "תוכנית" סמים ליצירת היררכיה מאורגנת שבה יכולים רשויות החוק להשתמש כדי להעריך אילו אישומים יש להגיש נגד אנשים שלכאורה מחזיקים בסוגים מסוימים של סמים.

סקירה קצרה של פשעים הנכללים בעבירות סמים

כמו גם הסברים על כמה מונחי מפתח הקשורים לפשע הקשור לסמים. הגדרות אלו מתייחסות להחזקת סמים פשוטה ואינן מביאות בחשבון אם גורמי אכיפת החוק מאמינים שאתה מתכוון להפיץ את הסם על ידי מכירתו או מסירתו לאחרים.  זה משמש בדרך כלל אם מישהו מנסה למכור סמים לסוכן סמוי. אם אדם ניסה למכור סמים למשטרה סמויה, הוא עלול להיות מואשם בהפצת הסמים.

כאשר אדם מואשם בפשע הקשור לסמים

גורמי אכיפת החוק לוקחים בחשבון את סוג וכמות הסמים שהם החזיקו, מטרת החזקת הסמים וחלוקת סמים לקטינים. אדם עשוי לקבל העלאה בשכר על האישומים שלו אם השתמש בקטינים להפצת סמים, מכר סמים לקטינים או מכר סמים בשטח בית הספר. אם אדם נמצא אשם בהחזקת סמים לצורך מכירה לקטין (אדם מתחת לגיל 18), צפויה לו אחריות פלילית ועונש מוגבר.

אישומי מדינה בהחזקת סמים ללא כוונה להפיץ אותם יכולים להיות מואשמים בעבירה או עוון

ולרוב מביאים לעונשים קלים יותר. רוב מעצרי הסמים מתבצעים על ידי המשטרה המקומית; עם זאת, כל מי שנעצר בגין עבירת סמים עשוי להיות מואשם בפשע ממלכתי או פדרלי.