עיצוב המשרד על ידי טפטים

חברות מבינות שיותר יעיל להקצות מקום בהתאם לזמן שאדם מבלה במשרד, ולא לפי תפקידו. חשוב להמשיך לעבוד בעבודה, אבל זה נהיה מסובך כשהמשרד שלך הוא חלק מהבית שלך. על מנת להבטיח פרודוקטיביות ויעילות, מומלץ מאוד לקשט את סביבת העבודה הביתית בטפטים כדי להפוך את המשרד הביתי לידידותי לעבודה.

אם הצטרפת לאחרונה למיליוני האנשים שעובדים כעת מהבית

סמן את הטריטוריה היצרנית שלך עם רקע ייחודי למשרד הביתי. קבל השראה ממגוון הרחב של טפטים למשרד הביתי שלך. בחר טפט למשרד שלך מתוך ההיצע המקוון הנרחב שלנו במחירים מעולים. במשרדים ובבתים שבהם היצירתיות שלנו חיונית למקצוע ולאורח חייהם, אנו מוצאים את סגנון הטפט הזה מאתגר למדי.

טפטים עכשוויים העוקבים אחר עיצובים מסורתיים יציגו נושאים וצבעים בעיצוב קלאסי

מרקם בד טפט יכול לשמור על המראה הרשמי הזה במשרד הביתי שלך תוך שיפור המשיכה שלו. גם אם התחביבים האהובים עליך קצת מחוץ לשביל, שפריץ של טפט צבעוני מיוחד יעזור לך להרגיש נוח יותר בזמן שאתה עובד. גם הצבע וגם הדוגמה של הטפט שתבחר צריכים להיות הגיוניים בשילוב עם המטרה או סוג המשרד הביתי שאתה יוצר.

אם למשל המשרד שלכם מחובר לסלון עם ערכת צבעים מוגדרת

אנו ממליצים לבחור טפט המתאים לעיצוב הקיים. בסביבה של משרד ביתי, עיצובי טפט שונים עשויים להיות מושכים יותר לגברים או לנשים. האופי האישי, תשומת הלב לעבודה משרדית באופן כללי, הקשר עם הלקוח, גודל החדר ופריסה הם כל הגורמים הקובעים לבחירת הטפט הנכון מבחינת צבע, חומר ודוגמא. באולפנים ביתיים או במשרדים, הקיר מאחורי השולחן הוא אופציה מצוינת לקישוט בטפטים.

כמובן שניתן להדגיש את הקירות גם על ידי הדבקת דוגמאות טפטים מעניינים. למעשה, לא צריך לכסות כל קיר בטפטים כמו שעשו בחדר הזה. אתה יכול גם להוסיף קירות מבטא עם טפט וצבע (טפט נשלף אם אתה מהסס).

קירות

רצפות, משטחים, הדגשים ורהיטים יכולים להשתפר בעיצוב הפנים הבא של המשרד שלך עם תכונת עיצוב טבעית זו. טפטים יוקרתיים ממקור טבעי כגון שעם, דשא או פורניר עץ טבעי הם הדרך המושלמת ליהנות מפירות העבודה שלך במשרד הביתי שלך. בין אם מעצב Next Wave דני ארפס חולם על משרד ביתי או על מטה תאגידי של 4,000 רגל מרובע, יש סיכוי טוב שתצליחו למצוא טפטים איפשהו בפרויקט.

בחללי עבודה משותפים שנבנו לאחרונה

אדריכלים משתמשים לעתים קרובות ביצירתיות שלהם בחדרי האמבטיה, ובוחרים בדפוסי טפט יוצאי דופן בצבעים נפיצים. אמנים, סופרים, מוזיקאים, מעצבים ויצירתיים אחרים מוצאים השראה במשרדים הביתיים שלהם – קירות לבנים וחסרי עיטור כנראה לא מייצרים הרבה רעיונות נהדרים. משרדים ביתיים או סטודיו נהנים מעיצובי קירות מעוררי מוטיבציה ומעוררי השראה.

השילוב של אלמנטים מגורים ומסחריים בעיצוב פנים משרדים עושה בדיוק את זה

בעולם מרוחק ביותר, עיצוב משרדים צריך להתמקד לא רק ביכולת התפעול של החלל, אלא גם ביצירת קהילה ומקום של נוחות. בעוד שתבניות עיצוב עשויות להיות אינן אידיאליות עבור משרדים בודדים, אזורים עם חלל פתוח וחללי עבודה משותפים מציעים פוטנציאל עיצובי גמיש יותר. המשמעות היא שגישה מתאימה לכולם לעיצוב משרדים לא תעבוד ברוב המקרים.

גם עם צבע קיר וגם טפט

אתה יכול להשיג עיצוב משרד בר קיימא ואקלים פנימי בריא, כל עוד יש להם את המפרט, האישורים או תקני הבדיקה הנכונים. אבל אם אתם מחפשים להפיח רוח חיים בביתכם ששכבת צבע טרייה לא יכולה, טפטים יכולים להיות השקעה עיצובית ראויה. אם כן, אולי הגיע הזמן לעדכן את המשרד הביתי בטפט מודרני. שילבנו עשרה מאפיינים מרכזיים של מקום עבודה עם רעיונות טפטים טריים כדי להפוך את המשרד הביתי שלך לפינה מעוררת ההשראה ביותר בבית שלך.

כאן ריכזנו 65 רעיונות למשרד ביתי

כדי לעורר בך השראה ליצור סביבת עבודה בבית שלך. להלן 50 רעיונות מודרניים למשרד ביתי שיעזרו לך להחליט ולעורר השראה בעיצוב רהיטים למקום העבודה שלך. בין אם אתה רוצה שהמשרד הביתי שלך יהיה גן עדן התחביב האישי שלך, אזור יצירתי עכשווי, או שיא הפרודוקטיביות, העיצוב הנכון יכול להגשים את החלומות שלך. מצא רעיונות לעיצוב חללי עבודה פתוחים, תאורת חדר ישיבות, ריהוט משרדי מסחרי ועוד.

בחר את המתאים ושמח את העובדים שלך

הגבר את האנרגיה שלך לעבוד עם טפט דמשק בצבע האהוב עליך. ציור קיר בגימור מזויף הוא תמיד בחירה אופנתית ויעזור לך להשמיע אמירה מתוחכמת במשרד הביתי שלך עם אווירה רעננה ונקייה. הסורג הזהב והשחור הזה הוא הבחירה המושלמת לחלל משרדי שנותן לך וללקוחותיך השראה בתחושת מוכנות יצירתית.

יועצת הצבע שלנו קריסטין מאמינה שלקוחות כל כך מעריכים עיצוב טפטים מודרניים כי זה סוף סוף "מקובל לקבל קצת אושר וכיף במקומות העבודה שלהם, במיוחד במשרדים הביתיים."

כשאתה בחלל מעוצב

יש לך מצב רוח טוב לעבוד, ואתה גם מרגיש מוטיבציה והשראה. על ידי תכנון שינוי כזה, אתה מקל ופשוט יותר לעצב את סביבת העבודה האידיאלית שלך. מכיוון שיש דלת בעצם סוגרת את החלל משאר הבית, אתה יכול לעצב את המשרד שלך מאפס.

ההבנה כיצד צבע משפיע על רמות הפרודוקטיביות

היא קריטית בעת עיצוב משרד ביתי או מקום עבודה. עם זאת, הוספת אזורי צבע יכולה לעזור להפוך ערכת צבעים משעממת למודרנית, כמו דפוס הצ'ינואיסרי הזה עם מרקם עשיר ושחור ולבן שיוסיף נופך של אמנות ותרבות לפנים שלך ויביא אווירה חמה, בהירה ונועזת . אווירה של משרד ביתי. לראות את אותם החדרים שוב ושוב ושוב ושוב ושוב וזה כמובן מרגיש קצת חוזר על עצמו לא משנה כמה אתה אוהב את העיצוב של הבית שלך.

לרוב מדובר בחומרי לא ארוגים עמידים המספקים אפשרויות עיצוב רבות עבור חללי משרדים

כדי לעזור לך להתחיל, פנינו לכמה מהמעצבים ובלוגרי העיצוב האהובים עלינו כדי לשתף את התמונות האהובות עליהם כדי שהקוראים שלנו יוכלו להשתמש בהם כטפטים וירטואליים. צפה בתמונות כדי לאסוף מידע על הפרויקט, כולל האנשים המעורבים והמוצרים המופיעים בחלל.

Four Hands

המעצבת והסיטונאית המובילה בעולם של ריהוט אופנתי לבית באוסטין, מתהדרת כעת בחלל משרדים חדשני ומתקדם. עבור סטארט-אפ אחר בניו יורק, הוא השתמש בטפט ספרייה מזויף כדי להסתיר חדר "סודי". לפי Arps, טפט הוא גם דרך מצוינת להדגיש אזורים קטנים בחלל פתוח.