פלטפורמה לבניית אתרים

ההבדל המכריע הוא מה הם מספקים וכמה ידע קודם נדרש כדי להשתמש בהם. מיטב המפתחים של אתרי חנות אינטרנטית מציעים דרך קלה לגרור ולשחרר תוכן לאתר האינטרנט שלך, עם תכונות מסחר אלקטרוני חזקות כגון דפי מוצרים, שילובי משלוחים, אפשרויות מוצר, קופונים, פורטלי תשלום ועוד.

יש יוצרי אתרים שגובים תשלום חודשי או מציעים תוכניות מחיר שונות על סמך התכונות הדרושות לך

חלקם, כמו WordPress.org, מציעים בונה אתרים מן המניין ללא תשלום מכיוון שמדובר בפרויקט קוד פתוח ואינו מציג פרסומות באתר שלך. רוב התוכנות לבניית אתרים מציעות עם זאת גרסת פרימיום מוגבלת ללקוחות לנסות את הפלטפורמה שלהם והם מרוויחים כסף בעת השדרוג לתוכנית בתשלום שלהם.

יוצרי אתרים חד צדדיים

המכונים גם אתרים, יכולים ליצור ולנהל אתרים במכשירים שולחניים וניידים. שירותי אירוח אתרים בחינם כוללים שמות דומיינים בחינם, ניתוח אתרים ותעודת SSL בחינם כדי לשמור על אבטחת האתר שלך ולעזור לדרג אותך במנועי החיפוש. אם ברצונך להקים אתר ללא תשלום, תוכל להשתמש בבונה האתרים Constant Contact.

כיום

חברה לבניית אתרים משתמשים בבוני אתרים כמו וורדפרס כדי ליצור אתר של לקוחותיהם, אך הם יכולים גם ליצור כל סוג של אתר עם תוספים וערכות WordPress. ניתן ליצור כל סוג של תוכנת אתרים בעיצוב וורדפרס, החל מיצירת בלוגים, מסחר אלקטרוני, אתרי נדל"ן ואפילו עיתונים מקוונים מלאים.

חלפו הימים שבהם היית צריך להיות מפתח אתרים עם כישורי תכנות והרבה זמן וכסף

כדי ליצור אתר פשוט שנראה מקצועי. יוצרי עמודי וורדפרס גרור ושחרר מקלים על מעצבי אתרים מקצועיים ליצור אתרים מותאמים אישית עבור לקוחות, חוסכים זמן ועוזרים להם לשרת יותר לקוחות ולהרוויח יותר כסף בכל חודש. יוצרי אתרים פופולאריים כמו Wix ו- Squarespace מקלים על חדשים ליצור אתר מלוטש תוך זמן קצר, במיוחד אם הם זקוקים לתכונות מתקדמות כמו פלטפורמות מסחר אלקטרוני או שיווק בדוא"ל.

אז בואו נסתכל על כמה מהפלטפורמות המובילות לבניית האתר שלכם מבלי להזמין מפתח. ריכזנו רשימה של מיטב בוני האתרים לעסקים קטנים עם יתרונות וחסרונות והשוואת מחירים.

מדריך זה מעריך ומעריך את מיטב יוצרי האתרים ליצור אתר בהתבסס על מחיר

אמינות, שירות אירוח אתרים, תמיכה טכנית, מהירות אתר, תכונות SEO, קלות שימוש, עיצוב תבניות ועוד. בחרנו גם את מתכנת האתרים הטוב ביותר שיעזור לך ליצור אתר ללא ידע בתכנות.

כל מי שמתעניין במורכבויות של עיצוב אתרים ו- UX יאהב את Webflow

יש קטע אתרים נפרד בשם Webflow University, בו תמצאו שפע הדרכות ותיעוד כיצד לשלוט בהיבטים שונים של עיצוב אתרים. למי שרוצה שליטה מלאה באתר האינטרנט שלהם, חווית התכנות והידע הקודם ב- HTML יעזרו.

מטה סן פרנסיסקו ונתמך על ידי תורמים גדולים

Webflow משלב תכונות CMS חזקות עם עורך חזותי אינטואיטיבי. ברגע שאתה מבין את ההיבטים השונים של עיצוב אתרים, אין גבולות למה שאתה יכול לבנות באמצעות Webflow: אתרי פורטפוליו, בלוגים, פורטלים ארגוניים ואפילו חנויות מקוונות חזקות. עם קטלוג מרשים של נושאי עיצוב, Wix הוא כלי גמיש המאפשר לך ליצור אתרים מושלמים ופיקסליים מקצועיים.

בדומה לג'ימדו

Shopify מציעה כלים נוחים לשימוש המאפשרים ליצור חנויות מקוונות חלקלקות בתוך דקות. Shopify מציעה גם את הדרך הזולה ביותר להיכנס למסחר אלקטרוני, עם עלות נמוכה של בנייה ועבודה עם חנויות מקוונות. בין אם תבחרו להישאר עם הפלטפורמה החינמית של ג'ימדו ללא מגבלות זמן או לעבור לג'ימדו פרו, Jimdobusiness מציע חבילת All-in-One נהדרת.

זו פלטפורמה מקיפה המאפשרת למשתמשים ליצור אתר לפי רצונם ולהתאים אישית את מיטב כלי הניתוח והשיווק

וורדפרס הופכת ל- 319 מהאינטרנט לבלוגרים מועדפים, והכלים הידידותיים למשתמש והממשק המרכזי של הבלוגר מאפשרים התאמה אישית גבוהה. לוורדפרס יש עקומת למידה מסוימת בהשוואה למפתחי אתרים אחרים, אך אם תקדיש את הזמן ללמוד את האינטרסים של מערכותיה תגלה שהיא מספקת שליטה רבה ביצירת בלוג או אתר.

WordPress הוא קוד פתוח וחינמי וזמין ברוב פלטפורמות אירוח אתרים. יש סיבה שיותר משליש מהאינטרנט פועל באמצעות וורדפרס מכיוון שהיא מערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר (CMS).

תוכנת WordPress.org

היא מערכת לניהול תוכן ממוקדת בבלוג המקבלת תוספים ועיצובים כדי להרחיב את יכולותיה מעבר למה שרוב המוצרים האחרים (כולל מסחר) הציעו. למעשה, WordPress משתמשת בפלאגין כמו Jetpack כדי לספק רבות מהתכונות שלו. וורדפרס היא פלטפורמת בניית אתרים כה פופולארית ששירותי אירוח אתרים רבים מציעים תוכניות אירוח מנוהלות של וורדפרס.

עם למעלה מ -180 מיליון משתמשים ב -190 מדינות

וורדפרס הצליחה ליצור מעקב גדול על ידי שילוב של מגוון עצום של תכונות חזקות עם ממשק ידידותי למשתמש. היכולת להשתמש בוורדפרס היא יכולת בעלת ערך שלדעת חלק מההערכות מניעה 30 אחוז מהאינטרנט.

Godaddy מציע מוצרים שונים כגון אבטחת רשת

שיווק מקוון, אירוח אתרי וורדפרס, תוכניות שותפים, מספרי טלפון ומספרי שותפים. סביר להניח שלא תשתבש משהו עם אף אחד מהשחקנים הגדולים, אך מכיוון שלמפתחי אתרים קטנים יותר ונישתיים יש תוכניות תשלום טובות יותר ותכונות רלוונטיות לאתר שלך, חשוב לערוך מחקר לפני שתבחר מפתח אתרים מסוים.

מנוי פרימיום עולה 10 דולר לחודש ומציע שלל תכונות כולל אבטחת SSL, אחסון ללא הגבלה, מוצרים ללא הגבלה וחנות מסחר אלקטרוני. עלות דוא"ל 20 דולר נוספים לחודש, מה שמקנה לשלושה משתמשים גישה לשירות שיווק הדוא"ל שלהם.

אם אתה זקוק ליותר מ -5 עמודים, אתה זקוק לתוכנית Explorer במחיר של 74.8 $ לחודש. תזדקק גם לאפליקציות נוספות לאתר שלך, מנוע הזמנות מקוון, דף אירועים, חיפוש, צ'אט חי וצ'טבוטים.