קבלני בנייה במרכז

אחרי הכל, הקבלן הכללי הוא עמוד השדרה של חברת הבנייה, המספק את כל החומרים, כוח האדם והציוד הנדרש להשלמת הפרויקט. ל-BlueScope ניסיון של כמעט 50 שנה בענף הבנייה והוא אחד הקבלנים הכלליים הבודדים במדינה, לרבות תכנון מבני ומפורט, הזמנת חומרים, תזמון, ניהול פרויקטים, פיקוח על אתרי בנייה, בטיחות, מבנה פלדה וספציפי. … בשנת 2018 זכתה החברה בפרס התכנון והבנייה הבינלאומי של ניהול נכסים (IFMA) עבור מתקנים חדשים (פחות מ-40,000 רגל רבוע) ובארבעה פרסים מטעם איגוד קבלני הבניין הכללי (GBCA). וייץ הינו קבלן כללי בשירות מלא, מעצב ומנהל בנייה, המספק שירותי בנייה לתעשיות מסחריות, תעשייתיות וכבדות.

לחברה ניסיון בניהול עבודות בנייה למרכזי נתונים הנעים בין 50 ל-100 מיליון דולר

בשנת 2015, BlueScope Construction היה אחד הקבלנים הראשיים שנבחרו לבניית מרכז נתונים Switch בשווי מיליארד דולר הממוקם מזרחית לרנו ספארקס, ניו יורק. הוא הושלם בשנת 2016 בעלות בנייה כוללת של 80 מיליון דולר ושטח של 317,000 רגל מרובע.

בסך הכל

עם זאת, בכטל מתמחה בבנייה, עיצוב וניהול פרויקטים. אם אתה מעוניין בקבלנות משנה או אספקה ​​של גלבן, אנא בקר בדף כישורי הקבלן של החברה. בארצות הברית לבדה, קבלנים כלליים מעסיקים יותר מ-7 מיליון עובדים ובונים מתקנים של כמעט 1.3 טריליון דולר בשנה.

Whiting-Turner Contracting Company

היא חברת בנייה שבסיסה בבולטימור, מרילנד, העוסקת בפרויקטים עסקיים, חינוך, רפואה, טכנולוגיה, מדעי החיים ותחבורה. כחברה חדשה, אין זה מפתיע שפרויקטי התכנון האדריכלי, התכנון והבנייה של AECOM נוטים להתמקד במים נקיים ובאנרגיה. למעשה, כמה מהפרויקטים המפורסמים ביותר שלהם כוללים את מדיסון סקוור גארדן (ניו יורק), מתחם הטכנולוגיה של אוניברסיטת הרווארד (מסצ'וסטס) ומרכז הכנסים של אנהיים (קליפורניה). טרנר תאגיד היא חברת ניהול בנייה שבסיסה בעיר ניו יורק.

החברה עוסקת בהכל

מהקמת מבני מגורים ועד מכוני טיהור שפכים. Kiewit היא חברת בנייה, הנדסה וכרייה שבסיסה באומהה, נברסקה. מתוך הפרויקטים הללו, רק 81% עברו ללא בעיות תשלום, מה שמציב את גלבן ב-15% התחתונים של החברות הגדולות. קבוצת וולש עובדת בדרך כלל על ניהול בנייה ופרויקטים הנדסיים עם התמקדות בתשתיות ואנרגיה תעשייתית.
על מנת לקרוא מידע בתחום של קבלני בנייה במרכז ניתן לגשת לאתר dscpr770.co.il

טווח ההגעה של חברות אלה

הוא עצום, והשירותים שהן מספקות חיוניים לעסקים אמריקאים אחרים, לבעלי בתים ולתשתיות. Gilbane Construction היא חברת בנייה וניהול שבסיסה בפרובידנס, רוד איילנד. כל אחת מחטיבות הבנייה של Loven Contracting, משירותי בריאות ועד לשימור מסחרי והיסטורי, מביאה עמה את המומחיות והניסיון העיצובי הדרושים לך כדי להגשים את החזון שלך. הפרויקט קיבל פרס הצטיינות בבנייה מ-ABC.

להלן 10 חברות הבנייה המובילות בארצות הברית, מדורגות לפי הכנסות לשנת 2019. החברה נוסדה בשנת 1906 ומונה למעלה מ-14,000 עובדים והיא מתמקדת בבנייה כללית. Bechtel היא חברת הבנייה הגדולה ביותר בארצות הברית מאז 2016.

McDermott International

היא חברת הנדסה, רכש, בנייה והתקנה שבסיסה ביוסטון, טקסס, עם התמקדות בתעשיית הנפט. בעוד שרוב הקבלנים משליכים בצורה מסודרת אספקה ​​בחצר, מסיאס עשה ניקיון בסיסי כל יום… לא יכולת לעשות זאת מכיוון שמישהו עשה עבודות בית. MLS Drywall & Paint היא חברה נהדרת שמחפשת לענות באופן מלא על הצרכים שלך.