קידום אתרים מובילים בגוגל

כפי שאתה אולי יודע, SEO ראשי תיבות של Search Engine Optimization, שפירושו פשוט הגדלת הסבירות של דירוג דף אינטרנט במנוע חיפוש. מובן מאליו שגוגל פופולרית, ומשווקים המחפשים ביצועים טובים בחיפוש אורגני צריכים להיות מודעים לאילו גורמים גוגל לוקחת בחשבון בעת דירוג התוכן. עם כל המאמץ שהשקענו באופטימיזציה של תוכן למנועי חיפוש, אפשר היה לחשוב שאנחנו כבר יודעים בדיוק מה לוקח בחשבון אלגוריתם הדירוג של גוגל בעת סריקת דפים ברשת. בינתיים, רק דעו שכל הגורמים המפורטים לעיל כלולים באלגוריתם של גוגל ועוזרים בקביעת דירוג SEO.

 

כדי לספק לך את המידע השימושי ביותר, אלגוריתמי חיפוש לוקחים בחשבון גורמים רבים, כולל המילים בשאילתה שלך, הרלוונטיות והשימושיות של הדפים שלך, החוויה של המקורות שלך, המיקום שלך וההגדרות שלך. ישנם גורמים הקשורים לתחום, גורמים בדף, גורמים מחוץ לדף, גורמים ברמת האתר וגורמי <a title="קידום אתרים אורגני" href="https://www.kratza.co.il/google-organic/">קידום אתרים אורגני טכניים רבים שעוזרים לקבוע את מיקומו של האתר שלך בדפי התוצאות של מנוע החיפוש של Google (SERP) עבור מילות מפתח שונות הקשורות לענף שלך . . כעת בואו נסתכל מקרוב על גורמי הדירוג הגבוהים ביותר וכיצד לשלוט ב-SEO של גוגל.

אחרי הכל

אם כולם ידעו בדיוק איך לדרג במקום הראשון ללא עונשי תווית או אסטרטגיות SEO של כובע שחור, גוגל לא הייתה מסוגלת לדרג רק את התוצאות המובילות. מכיוון שגוגל מדרגת אתרים על סמך מאות גורמי דירוג, לדעת היכן למקד את אסטרטגיית ה-SEO שלך כדי להפיק ממנה את המרב יכולה להיראות מכריעה. מה שאנחנו יודעים בוודאות הוא שגוגל תמשיך לשנות את אותות הדירוג כדי לשרת טוב יותר את צורכי המשתמש.

אחת המטרות של הסרת גורמי דירוג SEO

היא לומר לגוגל מתי דפים באתר שלך רלוונטיים לשאילתות חיפוש מסוימות, כך שאנשים ילחצו על הקישור שלך ויבקרו באתר שלך. מלבד יצירת תוכן וקבלת קישורים נכנסים, אחד מגורמי הדירוג הברורים ביותר הוא השימוש במילות מפתח באתר האינטרנט שלך. לכן, חשוב שהאתר שלכם יכיל את מילות המפתח שהקהל שלכם מחפש. גורם דירוג חשוב נוסף עבור גוגל הוא הרלוונטיות לכוונת החיפוש של התוכן שלך.

כל מילת מפתח בגוגל היא שונה ואתה צריך להבין למה מונח החיפוש הזה. אתה רוצה לשים לב למילות מפתח פופולריות, למונחים שהמתחרים שלך מדורגים עבורם ולשאלות "אנשים שואלים גם" של גוגל.

זה יכול לעזור לך לכתוב כותרות ותוכן המדורגים היטב בתוצאות החיפוש של Google

ל-Backlinko יש מדריך נהדר שמפרק את גורמי ה-SEO בדף שיביאו לך ציונים גבוהים בגוגל ובמבקרים שלך. ברגע שיש לך תוכן SEO נהדר בדף הכולל מילות מפתח אינפורמטיביות ועסקאות ומספר סיפור שמעסיק את הקהל שלך, הגיע הזמן לבנות קישורים כראוי כדי לשפר את דירוג Google.

בעוד קישורים נכנסים הם עדיין גורם חשוב בהחלטה של גוגל למקם אתר בתוצאות החיפוש

התוכן צריך להיות המוקד שלך מכיוון שהוא ימשוך קישורים באופן אורגני והוא גם גורם הדירוג החשוב ביותר. בעצמו. קישורים נכנסים לאתרים ולדפים שלהם הם לפחות אחד משלושת גורמי הדירוג המובילים, יחד עם טכנולוגיית למידת המכונה החדשה של גוגל RankBrain ותוכן נהדר שנוצר על ידי משתמשים. גוגל רוצה לדרג דפים ממקורות מוסמכים, וזה הרבה מעבר לקישורים נכנסים. לדוגמה, אם אתה מחפש "ביקורות" ולאחר מכן "טוסטר", גוגל עשויה לדרג אתרים עם ביקורות גבוהות עבור טוסטרים ב-SERPs.

בנוסף

Google Search Console מספק לך את החיפושים הפופולריים ביותר שעבורם האתר שלך נצפה ואלו שהביאו את מירב המשתמשים לאתר שלך בדוח הביצועים35. הוסף מידע עסקי מקיף ומפורט כדי לעזור ל-Google להבין טוב יותר את העסק שלך ולהתאים את הפרופיל שלך לשאילתות חיפוש רלוונטיות. רלוונטיות מתייחסת לאופן שבו פרופיל העסק המקומי תואם למה שמישהו מחפש.

אם תוכל ליצור תוכן ייחודי, רענן ושימושי למשתמשים, גוגל תגדיל את דירוג ה-SERP שלה. קרא את המאמר של Lily Race על התכונות של התוכן בעל הביצועים הטובים ביותר ב-Google Discover כדי ללמוד כיצד לבצע אופטימיזציה שלו.

עזור לסורק Google לנווט בקלות באתר האינטרנט שלך

למצוא תוכן חדש ולהוסיף את הדפים שלך לאינדקס. תוכל ללמוד עוד על האופן שבו חיפוש אורגני בגוגל עובד כאן וכיצד התוכן שלך עובד עם Search Console, תוכל ללמוד עוד ולקבל תמיכה כאן. לסקירה מפורטת יותר, עיין במדריך זה כיצד להשתמש ב-Google Search Console כדי לשפר את SEO שלך. למידע נוסף בנושא SEO, עיין בטיפים של גוגל כיצד לשפר את דירוג האתר שלך במובייל.

טעינת דפים מהירה יותר מביאה לחוויית אתר כללית טובה יותר

וזו הסיבה שגוגל מתקדמת לקראת הפיכתו לגורם דירוג עבור מכשירים ניידים. אופטימיזציה של עמודים קשורה קשר הדוק לאופטימיזציה של עמודים, העוסקת במרכיבי ה"מאחורי הקלעים" של התוכן וה-SEO שלכם. עבור משווקים, זה אומר שאתה צריך את האסטרטגיה הנכונה כדי להנחות את מאמצי ה-SEO שלך, שהיא גם מאורגנת וגם מכוונת, כאשר כל עמוד ממקד למילת מפתח אחרת שלקוח פוטנציאלי יחפש עבור העסק שלך. לצפות את ההבדלים הללו בהתנהגות החיפוש ולהביא אותם בחשבון בעת כתיבת תוכן (באמצעות שילוב טוב של ביטויי מפתח) יכולים להוביל לתוצאות חיוביות.

רשימה זו של מונחי חיפוש מובילים מתעדכנת מדי רבעון לקבלת המידע העדכני ביותר

דיברנו רבות על תוכן במדריך זה של Google SEO Ranking Factors. רבים מגורמי דירוג ה-SEO אותם נעסוק במאמר זה יסייעו לכם להניח את הבסיס לדירוג טוב במנועי החיפוש, אך עליכם לדאוג גם לחוויית המשתמש כאשר אנשים נוחתים באתר שלכם.

למד כיצד לדרג במקום הראשון ב-Google עם מדריך ה-SEO האולטימטיבי שלנו בשנת 2020

ברוכים הבאים למדריך ה-SEO של Google, המדריך המלא והכל-באחד שלך לדירוג תחרותי ב-Google בחיפוש. ניסיון עם המלצות קידום אתרים בגוגל, אבחון מיקום ואופטימיזציה של חווית משתמש לשיפור מיקום האתר.

Google Discover

הוא אחד מגורמי ה-SEO החדשים ביותר הקשורים לתוכן לתצוגה. בשנה שעברה, זה ללא ספק אישר שגוגל בוחנת תוכן חדש שפורסם כדי לראות אם הוא מתפקד היטב עבור שאילתת החיפוש של מילת המפתח. כתוצאה מכך, גוגל תתחיל לזהות את האתר שלך כמומחה בתחום, תגדיל את סמכות הדומיין שלך ותתחיל לדרג את הדפים שלך בעשרת תוצאות החיפוש המובילות.

המטרה של SEO טוב יותר

היא להגדיל ולשפר את תעבורת האתר ולהגדיל את שיעור ההמרה שלך. אין עלות להופעה בתוצאות חיפוש רגילות כמו גוגל, וביצוע שינויים קטנים באתר שלך עם קידום אתרים יכול להשפיע רבות על דירוג החיפוש שלך לאורך זמן. כדי לעזור לעסקים עם עדכוני האלגוריתמים המתמידים של גוגל ופיתוחים של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), Hill Web Creations מספקת את הדרכים היעילות הללו להגדלת הסיכויים שלך לדירוג גבוה יותר של דפי אינטרנט.