תהליך לבניית אתר

יש כל כך הרבה פלטפורמות ויוצרי אתרים שונים שבחירה נכונה יכולה להיות מעט מוחצת. יוצרי אתרים פופולריים מסיבה כלשהי, אך עליכם לבחור אחד המתאים לצרכים שלכם. אנו נראה לך את חמשת המובילים שלנו ולמה הם הטובים ביותר עבורך בזמן הקצר שאתה צריך לבלות איתנו, אך קודם כל כולם פופולריים מאוד, אך מסיבה טובה: עליך לבחור אחד שמתאים לצרכים שלך .

אם אתה מתחיל לגמרי

לא לוקח הרבה זמן להכיר את וורדפרס ואינך זקוק לשום כישורי תכנות כדי ליצור אתר מעולה. וורדפרס יכולה להתמודד כמעט עם כל דבר – בין אם אתה פותח בלוג, בונה אתר עסקי או מנהל חנות מסחר אלקטרוני מן המניין. עליכם לקנות דומיין וחשבון אירוח אתרים והעלויות הכרוכות בוורדפרס יכולות להיות יקרות, כמו יוצרי אתרים רבים אחרים.

רוב שירותי אירוח אתרים מציעים התקנה בחינם של מגוון יוצרי אתרים

כולל וורדפרס, ג'ומלה ודרופל. על מנת להשלים את האתר עם מדריך הגדרת אתר זה, אתה זקוק רק לשעתיים מהזמן הפנוי שלך. אז כדאי לשקול לפנות לחברה לבניית אתרים עם ג'ומלה שיעשה לפחות את ההתקנה הראשונית עבורך.

בונה אתרים

היא מערכת לניהול תוכן (CMS) והיא פיתרון המספק שמות דומיינים, אישורי SSL ותבניות בחבילה אחת תמורת דמי מנוי חודשיים או שנתיים. מערכות ניהול תוכן הן פלטפורמות בהן אתה מציב קבצי תוכן ומדיה באתרי האינטרנט שלך. לאחר שתסיים את שם הדומיין ואתר האינטרנט הזמין, עליך לבחור ולהתקין פלטפורמת בניית אתרים, המכונה גם CMS. אנו ממליצים לבחור בוורדפרס מכיוון שהוא קל לשימוש ומכיל אלפי עיצובים ותוספות בחינם כדי שהאתר שלך ייראה מקצועי וייחודי. הגדרת אתר וורדפרס שלך היא הרבה יותר קלה מאשר הגדרת מארח אתרים שלך, מכיוון שאתה לא צריך ללכלך את הידיים.

מצא את הכלים והמשאבים הנכונים בין אם ברצונך ליצור אתר עבור עצמך או עבור העסק שלך. בשנת 2021, כל אחד יכול לבנות אתר מבלי לדעת הרבה על פיתוח אתרים, עיצוב או תכנות.

כיצד ליצור מדריך לאתר מסייע לך לבנות אתר מאפס מבלי לבזבז כסף על פרילנסר, סוכנות או בניית אתרים. בחלק זה של המאמר, למי שמעדיף מצגת חזותית על מידע מפורט, יש לנקוט בצעדים נוספים כדי לאפס לחלוטין את האתר מאפס.

אם אתה מעדיף את המדריך הוויזואלי בן 3 החלקים שלנו ליצירת אתר תוך 15 דקות לחץ כאן להפניה למאמר שמתחת למאמר זה המתאר את התהליך שלב אחר שלב של יצירת אתר עם Bluehost

עם הרבה תמונות אינפורמטיביות. זהו מדריך נפלא למי שרוצה להקים אתר במהירות ובקלות ככל האפשר. המדריך המדורג שלנו אחר שלב ליצירת אתר או בלוג שעובד עם Bluehost ואתרים אחרים מספק גישה טכנית יותר הדורשת צעדים נוספים, כמו כיצד לבחור שם דומיין ושירות אירוח נפרד והאם אתה צריך לקשר שני אתרים לרוץ בו זמנית.

עיצוב אתרים

הוא האמנות ליצור אסתטיקה וידידותיות למשתמש של אתר ולוודא שהוא לא מושך רק את העין אלא שהפריסה שלו הגיונית וקלה לאנשים להשתמש ולבקר בהם המחשבים, הטאבלטים והסמארטפונים שלהם. לעיצוב אתרים מסלול קריירה ספציפי משלו, וכאשר תעשה את הצעד הראשון שלך ביצירת אתר, תוכל לעצב ולבנות או לפתח אותו בעצמך. ברגע שיש לך מושג ברור כיצד האתר שלך יעבוד עבור קהל היעד, שלב העיצוב כולל החלטה כיצד האתר יעוצב ואיך הוא ייראה. בין אם אתה מפתח אתרים או מעצב אתרים ובין אם לא, אנו מדלגים על הדיון האינסופי הרגיל בשאלה האם פיתוח אתרים שונה מעיצוב אתרים במאמר זה. אתרים הם המטרה הסופית, בין אם מדובר בנוכחות עסקית מקוונת לעסק או ליישום אינטרנט, והצעדים הכרוכים ביצירתם זהים.

הפעלת שיטות עבודה מומלצות לפיתוח אתרים תעזור לך ליצור סוג אתרים עם תעבורת משתמשים מוצלחת

חווית משתמש טובה ונאמנות גבוהה של לקוחות. לפני שנעמיק בפרטי שלבי פיתוח האתרים, נסתכל על מחזור החיים של פיתוח אתרים וממה הוא מורכב.

בניגוד לדעה הרווחת

כמה אלמנטים מרכזיים של פיתוח ועיצוב אתרים אינם נחוצים בתהליך התכנות. טכנולוגיות כמו HTML, CSS ו- JavaScript עיצבו את האינטרנט כפי שאנו מכירים אותו והגדירו את האופן שבו אנו מתקשרים עם מידע. במקביל, הישארות מאחורי הקלעים נותרה חלק קריטי במחזור החיים של פיתוח אתרים, החל משלבי איסוף מידע ראשוניים וכלה בתכנון מפורט ותחזוקה לאחר ההשקה.

במאמר זה נבחן כיצד נראה תהליך פיתוח אתרים כללי

לא משנה עד כמה האתר יהיה צנוע או נהדר, העקרונות הבסיסיים ליצירת אתר נותרים זהים. לאחר שהצגנו בפניכם את היסודות, נסכם את ארבעת השלבים החשובים ביותר העומדים בבסיס בניית אתר, כדי שתדעו למה לצפות כאשר הגיע הזמן ליצור אתר משלכם. בימיו הראשונים של האינטרנט, יצירת אתר דרשה הבנה חרוצה של HTML (Hypertext Markup Language) – ואז הגיע CSS (Cascading Style Sheets) והפך את הדברים ליותר מבלבלים. כיום מפתחי אתרים דואגים לכל הז'רגון הטכני ומאפשרים לכם להתרכז בעיצוב התוכן. קח תבניות וממשקי גרירה ושחרור אחרים שגורמים לבניית אתר כבר לא כמו להרכיב מצגת PowerPoint.

עקבנו אחר תהליך בניית האתר שלך בעזרת CMS מתחילתו ועד סופו

תהליך יצירת אתר עם CMS שונה במקצת מהקמת אתר עם בונה אתרים מכיוון שאתה צריך לקנות דומיין ואירוח אתרים בעצמך. עם זאת, התהליך פשוט ובעל אפשרויות התאמה אישית עוצמתיות שהופכות את הצעדים הנוספים לכדאיים.