שירות תליית מסכי טלויזיה עד הבית עם הנדימנים מומלצים

כחלק מחבילת ההתקנה וההרכבה של הטלוויזיה שלך, סוכן Geek Squad יעלה את הטלוויזיה שלך לקיר למראה אלגנטי ומודרני. הרכבה על הקיר משפרת את מראה המסך השטוח החדש שלך ונותנת לך את ההזדמנות להפגין אותו במלוא הדרו.

למעשה

אנשי מקצוע בהתקנת טלוויזיה מציבים את הטלוויזיה בעלת מסך שטוח שלך אל הקיר באמצעות הר הטייה או תנועה מלאה הניתנת להתקנה בכל חדר בביתך. הרכבה של הטלוויזיה על הקיר יוצרת מקום לריהוט ביתי אחר ללא צורך בשולחן או במעמד טלוויזיה. טלוויזיות גדולות בחדרים גדולים בדרך כלל קבועות לקיר, כך שכאשר אתה יושב עליהן, זווית הצפייה מצטמצמת כלפי מעלה.

אם אתה זקוק לעזרה בהרכבת הטלוויזיה שלך לקיר, תוכל לפנות למקצוען של Sears Handyman כדי להתקין את הטלוויזיה שלך. הרכבה היא סוגר בעל תנועה מלאה, אשר קבוע לקיר בעזרת קופסת הרכבה כפי שמוצג להלן.

לאנשי השירות שלנו יש ניסיון עשיר בהרכבת טלוויזיות על מדפים

תמונות וחפצים אחרים על סוגריים לקיר ויכולים לבצע עבודה קצרה עם כל טלוויזיה. עם Handyman Evans, בין אם יש לכם טלוויזיה בגודל 70 אינץ 'ובין אם אתם רוצים להעלות אותה על אח לבנים, אנשי המקצוע שלנו יכולים לבצע את העבודה בפעם הראשונה. הם מאומנים ומנוסים בהתקנת טלוויזיות מותאמות וגדולות על קירות ואח.

עשה זאת בעצמך אוונס מציע שירותי התקנת טלוויזיה לקירות הפנימיים והחיצוניים שלך. צור קשר עם מר הנדימן מקצועי כדי לברר אם שירות התקנת הטלוויזיה מתאים לך.

למרות שאיננו מציעים התקנת טלוויזיה

אנו יכולים לעזור לך למצוא חדר שיכול לתמוך במשקל הטלוויזיה שלך. אנו נתקין סוגר מסך שטוח המאבטח את הטלוויזיה שלך לתוצאות אופטימליות, אך אנו יודעים שיכול להיות קשה למצוא את הזמן לניתוק הטלוויזיה שלך. בזמן שאנחנו לא נכנסים לביתך ומתקינים את הטלוויזיה שלך, נבדוק את החדר שלך כדי לוודא שהטלוויזיה שלך מותקנת כראוי ומחזיקה לאורך זמן.

הרכבת טלויזיה בעלת מסך שטוח על הקיר

היא אחת מאותן פעילויות שמוכרות מעט, אך יכולה לחסוך הרבה כסף. שירותי טלוויזיה על פי דרישה המותקנים על הקיר יכולים להיות רווחיים מאוד ולעזור לך למשוך לקוחות בעלי שכר גבוה שיכולים להפוך אותך ללקוחות ארוכי טווח.

המחיר של מתקן קיר לטלוויזיה ישתנה באופן משמעותי מהמצב עם שירותים אחרים בבית

על פי Page Home Advisor, הטווח האופייני להתקנת טלוויזיה ביולי 2020 הוא 177 $ ל 387 $, בעוד שהממוצע הארצי הוא 273 $, עם מחירים שבין 100 $ ל -600 $. אם אתה קונה סוגר מהום דיפו או מחנות מקומית, אתה יכול לצפות לשלם כ -100 $ עבור סוגר פשוט להטיית קיר.

אם אתה רוצה להסתיר את הכבלים בקיר, עלות התקנת טלוויזיה בעלת מסך שטוח תגדל. עלות התקנת הטלוויזיה עם חוטים נסתרים והרכבתה לקיר יכולה להגיע לכ -1,000 דולר או יותר.
כדי לראות עוד פרטים נוספים על קורס אקסל כדאי לבקר באתר mabat3.co.il

בעלי בתים נוטים להעניק ערך גבוה לשירות

כי טלוויזיות עשויות להיות יקרות יותר ממה שהם חושבים, והרכבת טלוויזיה על הקיר יכולה להיות קשה. טלוויזיות גדולות יותר עם סוגריים גדולים יותר, מיקומים מסובכים וחיווט קשה יכולים להעלות את העלויות.

הזמנת שירות מקצועי לתלייה על הקיר היא הדבר האחרון שמישהו רוצה לשמוע כשהטלוויזיה היקרה שלו נופלת על הרצפה במהלך התקנת עשה זאת בעצמך. טכנאי Sears Handyman יכולים להתמודד עם הר עם מסך שטוח על קיר סלון או בפינת חדר שינה.

חשוב לעשות עשה זאת בעצמך כדי לוודא שהעבודה מתבצעת כהלכה ושהתקן הטלוויזיה החדש שלך לא יגרום נזק מיותר לקירות הקיימים. פרויקט הנדימן אוונס מושלם לכך, ותוכלו להיות סמוכים ובטוחים שתושבת הטלוויזיה והקירות שלכם מבוטחים.

שירות הרכבה לקירות טלוויזיה בדרום שרלוט

הוא מתקין טלוויזיה שעזר לאלפי בעלי בתים של שרלוט להתקין את הטלוויזיות המותקנות על הקיר ואת המדפים הצפים כך שיתאימו לרכיביהם. שירות תיקון הבית של סטיוארט מתחייב להתקנת קיר איכותית בטלוויזיה. עם שירות הרכבה לטלוויזיה של שרלוט, הבחירה היא שלך ואנו נתקין את קיר הטלוויזיה שלך בזמן ובמחיר המתאים לך ביותר.

על מנת לחסוך כמה שיותר מקום וכדי להיות במקום האידיאלי לצפות בתוכניות האהובות עליך

אנו מציעים להעלות אותן על הקיר. הרכבת הטלוויזיה החדשה שלך על הקיר יכולה להיות אתגר, בלשון המעטה. אמנם דרך מצוינת לצפות בטלוויזיה, התקנת טלוויזיה על הקיר והתקנת התקנת טלוויזיה יכולה להיות קשה.

הכלים וההתקנים הדרושים לך

כדי להרכיב את הטלוויזיה שלך כוללים סוגרי קיר חזקים, שאף אחד מהם לא יסופק עם הטלוויזיה החדשה שלך. סוגריים מסתובבים בתנועה מלאה כדי להוסיף יותר מקום לחדר שלך, ועם חבילת התקנת האח שלנו, תוכל להוסיף מראה אלגנטי ומסוגנן לטלוויזיה בעלת מסך שטוח בבית שלך. בנוסף לסוגריים לקיר הטלוויזיה, ל- Handyman Pro שלנו יש גם חוטי קיר מלאים וכבלים עליונים למסכים מבלי להרוס את עיצוב הבית שלך.

בעת תכנון כבלים

עיצוב הרכבה על הקיר קובע היכן להתקין שקעים וחיבורי כבלים. מסכים שטוחים גורמים לחדר להרגיש פתוח יותר כאשר הם צמודים לקיר, והם אינם תופסים מקום רב. מצלמות טלוויזיה מומלצות למיקומי צפייה מרובים על פי בקשה, מכיוון שקירות, פינות, צורות החדר ומיקומי החלון עלולים להקשות על מיקום הטלוויזיה בצורה נכונה.