לאיזה עסקים מומלץ לעשות קידום ממומן בגוגל?

הקדמה: עסקים שצריכים לשקול קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל הוא דרך מצוינת לעסקים להציג את המוצרים והשירותים שלהם בפני לקוחות פוטנציאליים. לשם כך, הם צריכים לשקול את הנקודות הבאות:

1) הבנת הנחיות הקידום במימון Google

2) לדעת אילו עסקים זכאים לקידום ממומן

3) התחשבות בתקציב לפני הגשת בקשה לקידום ממומן בגוגל

4) לדעת איזה סוג תוכן מתאים לקידום ממומן בגוגל

5) לוודא שהאתר ודף הנחיתה שלהם תואמים לטלפונים ניידים

קידום ממומן בגוגל הוא צורת פרסום הממומנת על ידי גוגל. ניתן לעשות זאת דרך AdWords או דרך רשת המדיה של Google.

עסקים שצריכים לשקול קידום ממומן בגוגל הם כאלה שרוצים להגיע לקהל גדול ולקבל חשיפה רבה לאתר, למוצר או לשירות שלהם.

עסקים אלו לא רוצים להוציא כסף על פרסום ומעדיפים שמישהו אחר יעשה זאת עבורם.

לדוגמה, אם אתה בעל מסעדה, תוכל להשתמש בקידום ממומן בגוגל כדי לקדם את המסעדה שלך כאשר אנשים מחפשים מסעדות באזור שלך במפות Google או מחפשים מסעדות באינטרנט.

הקדמה: מהו קידום ממומן בגוגל ולמה זה משנה?

קידום ממומן בגוגל הוא דרך לרשום את העסק שלך בגוגל.

החברות שמומלץ לבצע קידום ממומן בגוגל הן אלו שיש להן מיקום פיזי, מוצרים או שירותים.

קידום ממומן בגוגל הוא דרך מצוינת לעסקים להציג את המוצרים והשירותים שלהם בפני לקוחות פוטנציאליים. בעזרת גוגל, החברה שלך יכולה להיראות על ידי מיליוני אנשים בכל רחבי העולם.

קידום ממומן בגוגל הוא סוג של פרסום שניתן לעשות דרך גוגל אדוורדס, שהוא שירות שמציעה גוגל.

בעת שימוש בקידום מסוג זה, החברה תיצור קמפיין מותאם כדי להגיע ללקוחות הפוטנציאליים ולקדם את המוצרים שלהם.
למידע מורחב אודות חברה לפרסום בגוגל ולאיזה עסקים מומלץ לעשות קידום ממומן בגוגל? יש לגלוש לאתר ppc-israel.co.il

Google Ads שימושי לא רק לקידום מוצרים אלא גם לאיסוף נתונים לגבי מי שמבקר באתר ומה הם מחפשים. ניתן להשתמש במידע זה כדי לנתח כיצד אמורים להיראות קמפיינים עתידיים או אילו שינויים יש לבצע באתר על מנת להעלות את שביעות רצון הלקוחות.

המטרה של קידום ממומן בגוגל היא להגביר את המודעות למותג וליצור יותר עניין במוצר או בשירות שלך תוך יצירת לידים חדשים.

עסקים שיכולים להפיק תועלת מסוג זה של פרסום הם אלה שיש להם מוצר או שירות שהם היו רוצים אנשים

כיצד להתחיל עם אפשרויות חסות

גוגל מציעה מגוון אפשרויות פרסום לעסקים, וחשוב לדעת איזו אפשרות הכי מתאימה לחברה שלכם.

שלושת הסוגים העיקריים של קידום ממומן בגוגל הם:

-חיפוש פרסומות

-AdWords Express

-מודעות שופינג בגוגל.

גוגל נותנת חסות לאולימפיאדה כבר זמן מה. למעשה, גוגל היא נותנת החסות הרשמית של המשחקים האולימפיים בשנת 2020. גוגל הייתה גם אחת הנותנות חסות לאירועי ספורט אחרים כמו ווימבלדון ומונדיאל.

חסויות גוגל אינן מוגבלות רק לאירועי ספורט, אלא כוללות גם אירועים אחרים כגון כנסים ותערוכות. ישנן דרכים שונות שבהן תוכל להתחיל עם אפשרויות חסות מגוגל – חסות גוגל, איך להתחיל עם חסות

הצעות לזיהוי ההתאמה הטובה ביותר לצרכי העסק שלך

לא מומלץ להשתמש בקידום ממומן בגוגל לכל העסקים. זה מאוד תלוי בעסק ובצרכים שלו.

הצעד הראשון שעליך לנקוט הוא לזהות אם העסק שלך כשיר לקידום ממומן בגוגל. תנאי הזכאות הם:

1) החברה שלך חייבת להיות ישות משפטית בארצות הברית עם כתובת פיזית

2) אתר האינטרנט של החברה שלך חייב להיות בעל נוכחות פיזית בארצות הברית

3) עליך להיות בעל חשבון AdWords פעיל במצב ניהול תקין, כלומר הפעלת לפחות מסע פרסום אחד עם AdWords בששת החודשים האחרונים ואין יותר משתי הפרות מדיניות בחשבון שלך

4) אינך יכול להפעיל כעת כל צורה אחרת של קידום ממומן בגוגל כגון קניות בגוגל או מודעות וידאו של YouTube.