מה חשוב לדעת בפרסום פייסבוק ?

פיקסל בפייסבוק הוא פיסת קוד קטנה שיכולה להשפיע רבות על קמפיין הפרסום שלך בפייסבוק. כאשר אתה מציב פיקסל בפייסבוק באתר שלך, הוא מאפשר לך לעקוב אחר המרות, שיווק מחדש ואנשים שצפו במוצרים באתר שלך כדי ליצור קהל דומה. לאחר מכן ניתן להשתמש במידע מעקב זה ליצירת קהל מותאם אישית של אנשים אשר מתקשר עם המותג שלך, כך שתוכל למקד אליו באמצעות מודעות עתידיות.

היתרון הגדול ביותר של מודעות פייסבוק

הוא התכונה Target Ad, שמאפשרת לזהות את אלו הסיכויים הגבוהים ביותר לקנות. בניגוד ל- PPC בעבר, פרסום מודרני בפייסבוק מאפשר לך להשתמש במערכת מיקוד המודעות שלך כדי להיות יותר פרטנית ולהעביר מודעות למשתמשים הרלוונטיים ביותר. להלן פירוט מהיר של אופן המיקוד למודעות פייסבוק כדי שחברות יוכלו להגדיר קהל יעד מוכן ללחיצה ולהמרה.

מודעות בפייסבוק חשובות כמו שיווק בדוא"ל

עיצוב אתרים ללא רבב, קידום אתרים ומדיה חברתית אורגנית. כשמיליארדי אנשים משתמשים בפייסבוק מדי יום, הסיכוי שלך להגיע אליהם מרקיע שחקים אם אתה יכול להציב מודעות ממוקדות בפלטפורמה. מאפיין מרכזי של מודעות פייסבוק הוא הקהל הדומה למראה המאפשר לחברות למקד לקוחות פוטנציאליים חדשים על סמך לקוחות קיימים.

בכל הנוגע לפרסום מקוון יעיל

המשאב החזק ביותר והפחות בשימוש הוא פרסום בפייסבוק. יתרון גדול של מודעות פייסבוק, בין אם אנחנו מדברים על מדיה מסורתית ובין אם מדובר על פרסום של מודעות ברשתות חברתיות הוא שהן אחת הצורות הזולות ביותר של פרסום. אחד היתרונות של פרסום פייסבוק הוא בכך שהיא מציעה מגוון רחב של סוגי מודעות שאינם זמינים בערוצים בתשלום אחרים.

אחד היתרונות של פרסום בפייסבוק לעסק שלך

הוא שאתה לא מוגבל לסוגי מודעות ספציפיים ולא מוגבל למודעות טקסט בלבד, כמו עם מנוע חיפוש או PPC. להלן 10 פורמטים של מודעות פייסבוק: פייסבוק היא פלטפורמת מדיה חברתית מובילה בשל מגוון אפשרויות המודעות שהיא מציעה.

מודעות עסקיות בפייסבוק אידיאליות עבור מותגים שרוצים לנקוט באסטרטגיית שיווק דיגיטלי לטווח קצר או לטווח ארוך

מכיוון שהם יכולים לייצר הכנסות והכנסות לאורך זמן. הכוונה לשלב המשפך השיווקי היא כמה מהאפשרויות הקיימות, כאשר פרסום תדמית ווידאו הוא הנפוץ ביותר.

אנו נדריך אותך בכל מה שאתה צריך לדעת במדריך זה של מודעות פייסבוק

החל מתכנון המודעות הראשונות שלך וכלה ביישום אסטרטגיות מתקדמות של מסעות פרסום. לאחר הקמת קמפיין מודעות, מנהל מודעות בודק את קמפיין המודעות בפייסבוק כדי להריץ אותו באופן חי, והוא מתחיל לעבוד כדי להתחיל להציג את מוצרי המותג שלך לאלפי אנשים.

פרסום בפייסבוק בפייסבוק הוא דרך חשובה להתחבר לקהל שלכם בפייסבוק. מודעות פייסבוק מביאות את המסר שלך לפלח הנכון של הקהל שלך ברשת החברתית הגדולה בעולם.

עם למעלה משני מיליארד משתמשים פעילים בחודש בפייסבוק

אתה עשוי לתהות אם פרסום בפייסבוק הוא הדרך הטובה ביותר לעזור להרחיב את העסק שלך. לפני שאתם מפרסמים ברשת החברתית, זכרו שאתם צריכים דף פייסבוק. אם כבר יש לך דף עסקי בפייסבוק, אתה יכול לעשות זאת או שאתה יכול ללכת למנהל המודעות של פייסבוק כדי שמנהל עסקים ייצור את מסע הפרסום שלך בפייסבוק. למפרסמי פייסבוק יש כלים ומגוון אפשרויות פרסום שיעזרו לך להשיג את היעדים העסקיים שלך באמצעות חוויית הפרסום שלך, בין אם אתה מנהל עמוד, מפרסם מנוסה או רק מתחיל. הרשימה הבאה מתארת את הסיבות הרבות שבגללן פרסום בפייסבוק הוא בחירה חכמה לעסקים – בין אם אתה עסק שמתחיל ברשתות החברתיות או מחפש דרך חדשה לגדל אותו.

למרות שפרסום בפייסבוק מציע שפע של יתרונות

הברור ביותר מביניהם הוא פרסום בתשלום, שמגיע עם הרבה מורכבות. במדריך זה תלמד את פרטי הפרסום בפייסבוק ותבחין בין מודעות עסקיות טובות בפייסבוק לבין מודעות פייסבוק גרועות. בחטיבת שירותי הפרסום בפייסבוק של שיווק בפייסבוק אין סוכנות שיווק המטפלת בך.

השתמש בתובנות קהל אם ברצונך להעמיק את הבנתך את עצמך

פייסבוק מציעה כלי ניתוח רב עוצמה בחינם כחלק מפלטפורמת המודעות פייסבוק אינסייט. נסקור פרסום בפייסבוק בחלק האחרון, בו אנו מסבירים כיצד תוכלו להשתמש בכלי זה להצגת מודעות. בשלב הלמידה של מודעות פייסבוק, פייסבוק מתנסה במיקום המודעה שלך כדי לברר אם קהל היעד שלך נוטה יותר לבצע את הפעולה הרצויה.

כלי ניתוח רב עוצמה זה מאפשר לך להשיג נתונים דמוגרפיים והתנהגותיים על קהל היעד שלך ועל המתחרים שלך

הוא נוצר כדי לעזור למפרסמים למקד את המודעות שלהם, אך הוא גם כלי נהדר עבור מנהלי מדיה חברתית ויוצרי תוכן לקבוע איזה סוג תוכן הקהל שלהם מחפש. אם אתה מודאג מלהגיע לאנשים הנכונים באמצעות סוג זה של פרסום, אתה יכול להיות בטוח שיש יותר אנשים בפלטפורמת המדיה החברתית ממה שאתה חושב, וגם אם אתה מניח שלקוח טיפוסי שלך אינו משתמש בפייסבוק, ייתכן שאתה מופתע לגלות שכבר יש להם מודעות כמו שלך בפלטפורמה, מחכות שיימצא.

עם תכונה בשם Lookalike Audience

תוכל להגיע לקהל מותאם אישית בפייסבוק ולמצוא אנשים חדשים הדומים לאותו קהל וסביר להניח שהם מעוניינים בעסק שלך. אתה יכול לציין אפשרויות גודל ויעד כדי להבטיח שקהל הראות שלך יהיה ייצוג מדויק של קונה היעד.

מודעות פייסבוק מכוונות לאנשים לפי מיקום

גיל, מין, עניין, דמוגרפיה, התנהגות וקשרים. משמעות ההופעה היא שהמודעות שלך מגיעות לאנשים שהם בפייסבוק, אך גם באפליקציות ואתרים שונים. ברוב המודעות הדיגיטליות יש כפתור CTA (קריאה לפעולה) שלוקח את קהל היעד שלך ליעד הרצוי – בדרך כלל האתר שלך.

אם תבחר קהל יעד שאינו רלוונטי לפרסום שלך

אתה מבזבז את תקציב הפייסבוק החיוני שלך ומגיע לאנשים הלא נכונים. בהתחשב בכך שזה יכול להוביל לצמיחה רבה יותר, שיעורי שימור גבוהים יותר ומכירות רבות יותר, אתה יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי לבנות מערכות יחסים טובות יותר.