מנעולני רכב – איך לבחור בצורה נכונה

מנעולני רכב

אם המכונית שלך נעולה, נפתחה או ניזוקה בכוח בניסיון גניבת רכב, זה עשוי להיראות כאילו מפתחות הרכב שלך פגומים. חשוב לא למהר ולפגוע בדלת הרכב לפני שמנסים לפתוח אותה בכלים הנכונים.

בכל פעם שמפתח הרכב שלך ניזוק

לא הועבר או שבור, יש צורך בהחלפת מפתח לרכב. אם שיני המפתח אינן תואמות עוד את המנעול עקב בלאי או אם כבר אי אפשר לפתוח את הדלת, ייתכן שתצטרך מפתח רזרבי. אנו מציעים שירות זה 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה.

אם מפתח הרכב עובד, נסה לפתוח את דלת הרכב כמה פעמים. הכאב בחלק האחורי של נעילה מחוץ לרכב בשלב זה הוא בלתי נמנע. המשטרה לא תפתח את המכונית כדי לשחרר אף אחד אלא אם כן מדובר במקרה חירום או תינוק או חיית מחמד כלואים ברכב.

הכישורים הגבוהים של טכנאי מנעולנים מאפשרים להם לפתור מצב נעילה תוך מספר דקות בלבד ולעבור לתפקיד הבא. יתר על כן, מכוני רכב נקראים לעתים קרובות על ידי סוכנויות רכב לבצע עבודות קשות.

אם המפתח שלך ניזוק או אבד וברצונך לשכפל את המפתח שלך, אנו יכולים לחתוך מפתח לרכב חדש על ידי מעקב אחר מספר ה- VIN באמצעות אפשרות העתקת מקש לייזר וביצוע שחזור מפתח ברכב.

אנו מספקים את שירות הגרירה הטוב ביותר בקרבונדייל ונשלח אליכם את טכנאי שירות המפתח שלנו אם אתם זקוקים לעזרתנו

אתה תהיה מאושר ומרוצה משירות המפתח שלנו בקרבונדייל. צרו איתנו קשר בכל עת לחצו כאן לאתר של מנעולן ברגע כדי להשיג אחד ממנעולי הרכב שלנו שיעזור לכם.

אנו מציעים מגוון רחב של שירותי מנעולן אוטומטי בכיסוי כל צרכי אבטחת הרכב שלך

רכבי השירות שלנו מצוידים בתוכנה מתוחכמת ובטכנולוגיה חדישה המאפשרת להם לענות על צרכיך. לצוות הטכנאים המסיבי שלנו ניסיון עשיר בכל היצרנים והדגמים, כך שתוכלו לסמוך עלינו שנענה על כל הדרישות של המנעולן שלכם.

כספק שירות מפתח 24/7

אנו גאים במהירות ובמיומנות השירות שלנו. אנו משרתים מכוניות מכל המותגים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע בכל המקומות. המפתחות שלנו עובדים מובטחים לכל אורך חיי הרכב שלך ואנחנו משתמשים באותם המפתחות כמו הסוחר שלך.

אם איבדת את מפתח הרכב שלך ואתה זקוק למפתח נוסף

תצטרך להשיג את אחד המנעולנים המנוסים שלנו עם הציוד המתאים. התקשרו לשירות המפתח שלנו ונציג שירות מפתח יגיע אליכם עם הציוד הדרוש לכם להכנת מפתח חדש המתאים לרכב שלכם. אם זה קורה, אתה יכול גם להתקשר לשירות החלפת מפתחות זול ואחד ממנעולי הרכב שלנו יגיע תוך 30 דקות למקום שלך כדי להעריך ולתקן את הבעיה.

כלי רכב חדשים רבים יצטרכו להשתמש בציוד מחשב מיוחד כדי לתכנת את הרכב לקבל את המפתח החדש בשלט רחוק. הפיתרון שלנו הוא החלפת משדר שלט רחוק סטנדרטי על מפתחות רכב לכל הדגמים הקיימים בארצות הברית.

אם השארת את המפתחות ברכב נעול ללא סיבה אחרת מללא גישה לרכב שלך, מנעולני רכב מתמחים בסיוע לך לפרוץ לרכב שלך. קשה להאמין כי מכונית זקוקה למודול הצתה חדש או חלק אחר להחלפת הצתה, אך מנעולן יכול להחליפו במקום.

מנעול לרכב יכול לא רק לפתוח רכב נעול

אלא גם ליצור מפתח חדש, להחליף נעילת מפתח פגומה, להחליף את המנעול על הדלת או אפילו את מערכת ההצתה כולה. ככל שהתעשייה הופכת מורכבת יותר ויותר עם כל שנה של התקדמות טכנולוגית בייצור מערכות אבטחה לרכב, למנעולי רכב יש משהו שמונופול על כל מה שקשור למפתחות הרכב ובטיחות הרכב. להלן נדון בכמה מהניואנסים של מה שהם עושים, כמו גם בשירותים המתמחים שהם מציעים.

שירותי מפתח מסחריים נראים דומים

אך הם עוסקים באביזרים מסחריים כבדים המובנים בדלתות ובחלונות ועשויים מחומר חזק יותר מהבית הממוצע שלך. בעוד מנעולי דירות מייצרים את המפתחות לפתיחת דלתות הכניסה, למנעולנים מסחריים משרד זהה בבניין תעשייתי כמו מנעולי רכב ומתמחים בפתיחת רכבים והחלפת מפתחות לרכב. שיעורי שירות מפתח מסחריים עבור שירותים אלה יכולים לנוע בין 75 ל -800 דולר.

אל תתעסק במנעול שלך אלא אם כן אתה מומחה מנוסה להזמנת מנעולים עם הציוד הנכון

התקשרו לשירות מפתח 24 שעות ביממה לקבלת שירות מנעולן, מפתחות, מנעולים או הצעת מחיר. הרכב הרשמי שלך הוא משאית דיזל גדולה עם קסם ישן טיימר קלאסי ותכשיט של רכב משפחתי ערכי.

אל תדאג למצוא משרד מקומי

בחרנו מנעולנים ומוסמכים מראש באזור מגוריך. כל שעליך לעשות הוא להזכיר שירותי רכב ולפנות לאיש מקצוע במנעולן ברגע לקבלת שירותי רכב מהירים ואמינים. אנו מציעים מנעולים לרכבים ניידים לאיבוד מפתחות, שאיבת מפתחות שבורים, תיקון מפתחות, תיקון הצתה, סט נעילת רכב, קרבונדייל וכו '.

מנעולן ברגע הינה חברה מנוסה ואנו מציעים פתרונות למנעולי הצתה. בנינו מוניטין טוב כאחת מחברות שירותי המפתח הטובות ביותר. אנו מספקים תיקון מנעולי דלתות, שכפול מפתחות, תכנות מפתחות אלקטרוני ושירותי נעילת רכב חירום.

מנעולן רכב ניידים מביא אליכם את הטנדר המאובזר שלהם בזמן שאתם בדרכים. מנעולי כספות מרכזיים של איווה מגיעים למיקומים שלך כדי לספק נעילת רכב יעילה ושירותי מפתח.

אם שירות המפתחות אינו מייצר את המפתח

עליך להזמין אותו מיצרן הרכב. אתה זקוק גם למפתח משדר, שהוא אחד השבבים שגורמים לרכב שלך להזעיק אזעקה, שעבורם אתה משלם בין 75 $ ל -400 $. מקשים מתוכנתים (מחיר תכנות) ומשדרים ומפתחות יכולים להופיע בכל מקום בין 50 $ ל 200 $, תלוי איפה אתה נמצא ואיך מתבצעת התכנות לבניית המכונית שלך.