מפות שולחן עגולות

אם אתם רוצים לסדר לכם את החתונה, יום השנה או ארוחת הערב, כדאי לשים לב. אם אינכם מוצאים מפות מרובעות זולות, פרקטיות ומסוגננות, אין שום סיבה לוותר על הרעיון ולבחור במצעים יקרים יותר אשר אינם יכולים לעמוד בכמה אירועים. אמנם אני עדיין מאמין שפוליאסטר מתאים רק לבסיסים לא פורמליים, אך עליית המחירים האחרונה למפות פשתן איכותית הוכיחה את ההפך. כדי לתת לך קצת השראה, ריכזתי עבורכם כמה מהבדים המרובעים והזולים ביותר לשולחן, יחד עם כמה טיפים וטריקים.

תשכחו ממבצעים נהדרים בקניית מפות, אני ממליץ לקנות באינטרנט ולהשתמש בהנחות ובקופונים למפות כדי להשיג חיסכון גדול עוד יותר.

לרכישת המפות העגולות בתמונה לעיל, לחצו כאן לרשימה מלאה של הנחות וקופונים הטובים ביותר למפות הזמינות ברשת ובחנויות.

בגודל 70 אינץ ', המטליות האלה אידיאליות לשולחנות שיכולים להכיל ארבעה עד שישה אנשים, ויש להם אפקט אבזם קטן שניסיתי. בחרו מפה ייחודית – מהבד שבחרתם, כמו הכחול המנוקד או הכחול המנוקד, או שהותאמו בהתאמה אישית לשולחן שלכם.

אם אתה רוצה שהטיפה שלך תישאר ארוכה יותר

אולי באמצע הרצפה או אולי עוד, קרא את המידע הזה כדי לחשב את המפה המתאימה לשולחן הכביסה שלך. לאחר שתדעו את גודל השולחן ואת אורך הטיפה הרצוי, תוכלו לקבוע את גודל המפה הנדרש על ידי הכפלת אורך הטיפה ב -2 ואז הוספת אורך השולחן. המשמעות היא שמפה מרובעת בגודל 62 אינץ 'מכסה מפה מרובעת בגודל 42 אינץ' ויורדת 10 אינץ '(המרחק האופייני) מהשולחן לרצפה. כעת, כשאנו יודעים את גודל השולחן והירידה הרצויה לנו, אנו יכולים לקבוע את המפה על ידי חלוקה של 3 ומכפלת בשניים, אשר לאחר מכן מתווספים לקוטר השולחן.

כדי לברר אם המפה תלויה על השולחן, פשוט קילוף את אורכי השולחן מגודל הפשתן, גרע אותם מאורך הפשתן, חלק אותם בשניים וחלק את ההפרש ב -2. שאתה תולה מפה על השולחן שלך ולא להיפך, אתה יכול להפחית את קוטר השולחן מקוטר הפשתן ולחלק את השניים ב- 1. כדי לברר אם אתה תלוי על השולחן או לא, הוסף אותו לכביסה שלך. רוחב והסר אותו. לדוגמא, כדי לברר האם המפות שלך תלויות על שולחנותך או לא, פשוט קלף את רוחב המפה מרוחב המצעים, קלף את גודל המפה ורוחב המצעים וחלק את שניהם.

מפות שולחן מומלצות לשולחנות, אך לא לשולחנות, כפי שהומלצו על ידי ה- FDA והמכון הלאומי לתקנים וטכנולוגיה.

בעוד שלקמעונאים רבים יש מפות מלבניות במגוון שלהן

קל למצוא כיסוי עגול לשולחן האהוב עליך. לדוגמא, יש לך שולחן בגודל 42 אינץ 'ואתה רוצה טיפה בגודל 15 אינץ', כלומר אתה זקוק למפה מרובעת בגודל 72 אינץ ', לכן הכפל 15 ב -2.15×2.30 והוסף את אורכי השולחן של 42 x 30 x 72 כדי לקבל 72 אינץ '. המשמעות היא שמפה עגולה בגודל 120 אינץ 'מכסה שולחן עגול בגודל 60 אינץ', אך יורדת 30 אינץ 'משולחן זה לרצפה. באופן דומה, שולחן אירועים מלבני עם 12 מושבים יהיה שולחן עגול בגודל 90 אינץ ', מכוסה על ידי שולחן קוקטייל קטן ברמה גבוהה, או שולחן עגול בגודל 30 אינץ' לשולחן אוכל עגול עם 10 אורחים.

אם אתה קונה מפות עגולות משלך

אתה בהחלט צריך להשתמש בבולם בד להסרת קמטים. בעוד בדים רבים דוהים לאורך זמן עקב כביסה חוזרת ונשנית, מפות עגולות עשויות 100% פוליאסטר עמידות במיוחד כשנשטפות לעתים קרובות. הם גם ידידותיים לילדים, כל כך קלים לניקוי שהם מסירים טביעות רגל ועליצות כבדה – גמישה.

אם מפת הנייר העגולה שלכם אינה ארוכה מספיק בכדי שיהיה לכם וילון יפה

התאימו את הצבע המתאם למפה עגולה. תן ליצירתיות שלך להשתולל ולהפיץ מפות מרובעות על גבי המפה העגולה כדי לשפר את המשיכה החזותית של שולחנות האירועים שלך. ווקר משתמש כיום בפלייסמנטים מודפסים בצבעי מים כדי להאיר את השולחן, אך אם אתם מחפשים מפית מסורתי אך יומיומי יותר, אל תסתכלו רחוק יותר ממפת הפיקניק העגולה הזו מחנות יצירה מקומית. שולחנות פיקניק משובצים אלה עשויים מחוך ופוליאסטר יעוררו זיכרונות של פיקניקים ליד הנהר, גם אם הנהר הקרוב ביותר נמצא במרחק קילומטרים.

המפה העגולה הזו עם הפריחה שזורה בטורקיה והיא מושלמת לנסיעה

אבל גם ליום החתונה שלך אתה רוצה לארוז את הדברים הכי חשובים שלך למפה העגולה הזו, שחייבת לאלף כמה קמטים לפני קבלת הפנים. מפות שולחן עגולות בינוניות אלה אלגנטיות ורבגוניות ומתאימות לפורצלן אלגנטי לאירועים מיוחדים.