החלפת מנעול חדש לדלת

ייעוץ מומחה לתיקון בעיות נפוצות בידיות, מנעולים ותפסים בחיפה, כמו מנעול דלת קבוע או קפוא, מנעול נעול באופן שגוי או מפתח שבור במנעול הדלת. ניתן לתקן בעיות רבות בידיות הדלתות ובמנעולי הדלתות, אך הן עלולות להיות חמורות יותר אם המנעול אינו פועל כראוי. אם יש לך מפתח שלא עובד עם מנעול, ראה תיקון מנעול מקשים.

החלפת מנעול לדלת היא תהליך פשוט יחסית שרוב בעלי הבית יכולים להתמודד איתו. אם יש בעיה רצינית במנעול, עדיף להתקשר לשירות מנעולן בחיפה להחלפת המנעול.

אם עדיין לא קניתם את אביזרי הדלת החדשים שלכם, עיינו במאמרים שלנו על מותגי המנעולים האהובים עלינו ועל הברגים האהובים עלינו. בחלק זה אדבר על החלפת ידית דלת קיימת ותפס.

תוכלו למצוא מאמר מפורט יותר על כל הדברים שצריך לברר לפני שתרכשו מנעול לדלת חדשה כאן בחיפה

עם זאת בחשבון, המשך לקרוא כדי לברר מה אתה צריך לדעת על שינוי הדלת בביתך החדש, כולל הציוד שאתה צריך לבחור בין הדרך המקצועית לבין DIY. הצעד הראשון שלך בכל פרויקט DIY הוא לאסוף את האספקה הדרושה.

בכל הנוגע להחלפת מנעול

אתה צריך כמה דברים, או שניים, שכבר יש לך בארגז הכלים שלך. ערכת בריחים סטנדרטית מכילה את כל רכיבי הנעילה הנדרשים, כולל מחברים וסיבוב פנימי. לאחר שערכת הרכבה למנעול הדלת מחוברת לדלת, וודאו כי חורי המנעול, הבריח, הכפתור והידית נקדחו במקומות הנכונים על ידי המנעולן. הערכה משמשת כמדריך ליישור הכלים שלך כך שתוכל לקדוח את החורים שבהם יותקן הנעילה. בפעם הראשונה שמתקינים מנעול או ידית לדלת, מומלץ לקרוא את ההוראות. צפו בסרטון זה לקבלת הוראות להתקנת מנעולים לדלתות, ידיות ודלתות או קראו למנעולן בחיפה.

כלים פשוטים זמינים שיעזרו לעשות זאת בעצמך להימנע משגיאות תכופות בהתקנת מנעול לדלת

להלן המדריך שלך להחלפת מנעול דלת בעת מעבר למקום חדש לזמן מה, או כשמנגנון ישן מתקלקל או שאינו יעיל. התקציב יכול להיות נמוך בהתאם לסוג נעילת הדלת שאתה צריך וכמה שאתה צריך, אבל זה לא אמור לעלות לך יותר מ- $ 50 עד $ 100 אם אתה נוהג עם מנעול פרימיום.

תלוי בעיצוב ובחומר

אתה יכול לשלם בין 40 $ ל -300 $ עבור מנעול דלת חדש, בין אם מדובר במנעול פשוט של כפתור המקשים ובין אם שילוב של ידית נעילה מתקדמת עם טכנולוגיה חכמה. התקנה מקצועית יכולה לעלות בין 80 ל -200 דולר, תלוי במורכבות המנעול. החלפת מנעול לדלת יכולה להיות יקרה יותר מאשר לפתוח את נעילת הדלת, אך אתה יכול לחסוך כסף על ידי ביצוע זה בעצמך וללא מנעולן.

אם יש לך מנעול של מותג אחר בביתך ותרצה שהוא יעבוד עם אותו מפתח

תצטרך להחליף את המנעול, אבל אם זה אותו מותג ויש לו אותו סוג מפתח, אתה יכול להצפין אותו מחדש באמצעות מפתח. במקרה זה, בחירת מנעול מ- מנעולן בחיפה יכולה להיות יקרה יותר ממחיר מנעול חדש, במיוחד אם מחליפים מנעולים לעיתים קרובות. במקרים בהם התקנת מנעול אחד או יותר אך אין לך מפתחות, יהיה עליך להשוות את מחירי המנעול החדש והמנעול מחדש עם המקשים, מה שיחייב עבודות נוספות כדי לקבל החלטה מושכלת לגבי העלות הגבוהה יותר. -יָעִיל.

חומרת פרימיום בודקת את כל מנעולי התפס שלה בענות המנעולנים בחיפה בכדי להבטיח שיש לבעלי בתים יחידה עמידה ואמינה

החברה מציעה את אפשרויות הבורג הבאות: פליז, ניקל, לבן, חיתוך שמן וברונזה. כל האפשרויות הללו הן פתרונות מדהימים בהשוואה למנעולי דלתות קונבנציונליים, ולכן עליכם להחליט איזה מהם מתאים ביותר לצרכים שלכם.

אם אתה מאבד את המפתחות כשאתה עובר לבית חדש

החלפת מנעול הדלת תבטיח שלאף אחד אין גישה לבית שלך. תוכל להחליף את המנעול או החסימה הקיימים שלך על ידי ביצוע הצעדים הבאים. שנה את המנעולים בכל שאר הדלתות החיצוניות ושנה את קוד המוסך שלך.

 

כדי שזה יעבוד, עליכם לקנות את אותו אסימון נעילה כמו אסימון המנעול הקיים שלכם, או לפחות אחד עם אותה התאמה, ולקבל שירות מנעולן בעירכם חיפה שיעזור לכם למצוא את החומרה המתאימה. אז יש לך רק מפתח אחד לנעילת הבית ולא להיתקע עם שני מפתחות.

אתה יכול לראות כמה עותקים של מפתח הבית נמצאים במחזור מכיוון שבעלי בתים קודמים החליפו את המנעולים בבית שלך כדי לשמור על בטיחותו.

כשאנשים קונים בית חדש

אחד הדברים הראשונים שהם עושים הוא לשנות את המנעולים הקיימים בדלתות החיצוניות. בעלי בתים חדשים אולי אינם ששים לנסות זאת בעצמם, אך עבור אלה שאינם רואים עצמם DIY, החלפת מנעולי הדלתות היא יחסית קלה. כל עוד יש לך מושג למי יש את המפתחות לדלת הכניסה שלך, אתה יכול להחליף מנעולים במהירות האפשרית.

זה יכול להיות מעצבן לחטט בעשרות מקשים כדי להגיע לדלת הכניסה רק כדי שהמפתח לא יתאים לדלת האחורית או למנעול הדלת הצדדית, או להיפך.
למידע מורחב על החלפת מנעול חדש לדלת נא לבדוק כאן: eyalock.co.il

לדוגמא

אם ישנם מנעולים בביתך (כולל המוסך) שנפגעים, תוכל לקודד אותם כך שישתלבו באותו מפתח. את הנוחות שיש מפתח יחיד המתאים לכל המנעולים ניתן להשיג עם Rekeye אם יש לך את אותו המותג לכל הדלתות. אם המנעולים הם של מותגים שונים ואתה צריך להחליף אותם, Rekeye מקבל רק מפתחות בודדים.

 

שינוי מנעול  מובן מאליו כשמדובר בהפיכת טירה ישנה לטירה חדשה, אך כדי להבין זאת נדרשים הסברים מסוימים. לנעול מחדש נעילה פירושו להחליף את מפתח העבודה של המנעול למפתח אחר ואז להחליף את המנעול.