במאמר זה נדון כיצד להתחיל בפרסום מקוון ונבחן את שלוש השיטות היעילות ביותר למכירת מודעות. מודעות פייסבוק מציעות למשווקים פורמט מודעה המאפשר להם לפרסם את הצעותיהם. עכשיו שאתה יודע מהו פרסום ברשת המדיה ומדוע כדאי להשתמש בו בקמפיינים השיווקיים שלך, הבה נדון ביסודות הפרסום לתצוגה וכיצד להגדיר קמפיינים לפרסום ברשת המדיה ב- Google Ads ובפייסבוק. תן לנו לחקור את כל מה שאתה צריך לדעת על פרסום מקוון מבלי לשלם עליו.
אתה יכול לפרסם את עצמך על ידי בקשה מחברות אחרות לקדם אותך בעלוני שלהן, ותוכל לעשות את אותו הדבר עבורן. אתה יכול לתת חסות לניוזלטר שלך, להתארח בבלוג שלך או אפילו לתרום לאתר שלך.
אם אינך מעוניין למכור פרסום באמצעות שיחות טלפון או דואר אלקטרוני
תוכל למלא את דפי האתר שלך בפרסום בתשלום בלחיצה באמצעות Google AdWords, פלטפורמת פרסום מקוונת בחינם לאתרים ומכשירים ניידים. AdWord של גוגל מאפשר לנו לקבוע תקציב, לשלם עבור כל קליק ולשלם כשאנשים רואים את המודעה שלך.
זה אומר שבטווח הארוך תוכלו להרוויח יותר כסף אם יותר אנשים יבואו לאתר שלכם ויראו את המודעות שמוצגות באתר שלכם.
תוכל אפילו לכלול סוגים שונים של פרסום באסטרטגיית הפרסום המקוון שלך ולשלב את כולם
אתה יכול להפעיל קמפיינים של מודעות על ידי מתן תכונות הממוקדות לקהל היעד שלך ופורמטים של מודעות שניתן לשלב גם עם מודעות לרשת החיפוש. אמנם פרסום לתצוגה הוא הצורה העיקרית של פרסום באינטרנט, אך ישנם אחרים. לאחר שזיהית אסטרטגיית פרסום באינטרנט המתאימה ביותר לאתר שלך, נסה לפרסם את המוצר שלך ואז נסה לבדוק איזו מהאסטרטגיות הללו מתאימה לך. כשיוצרים מודעה, למודעה שלכם תהיה אפשרות להגיע למשתמשים במיליוני אתרים ברחבי העולם.
תוכל גם לפרסם במכשירים ניידים על ידי ניצול קמפיינים משופרים ופרסום באמצעות Google AdWords. זה כולל מיקוד לאנשים שכבר ביקרו באתר שלך, כמו גם פרסום במכשירים אחרים כגון טאבלטים וסמארטפונים.
בנוסף לשיחות קרים ודואר אלקטרוני למפרסמים פוטנציאליים
אתה יכול להוסיף תוכניות לאתר שלך שמאפשרות לאחרים לפרסם מודעות באתר שלך ולשלם לך עבורן. דרך נוספת להרוויח כסף באתר היא לפרסם באתרים אחרים שמוכרים מוצרים או שירותים ולתת לך עמלה על מכירות מהמבקרים באתר.
למידע נוסף אודות פרסום באתרים נא לבדוק ב- indexweb.co.il
לא כל מפרסם מתאים לכל אתר ואתה עלול להיאלץ להחליט אם להציב מודעות שאינן עומדות ביעדי האתר שלך. אתה יכול גם לפרסם באתרים על ידי מיקוד לבלוגים נישתיים, כך שתוכל לגרום למודעות שלך לעקוב אחרי אחרים.
ניתן להשתמש בפרסום מודעות בשילוב עם מיקוד מחדש
כך שמשתמשים שרואים את המודעה שלך יוכלו למקד את המודעות שלך כדי שיוכלו לראות אותן בזמן שהם מבקרים באתר שרלוונטי למה שאתה מציע. עם פלטפורמת פרסום כמו Google Ads, אתה יכול לגרום לקונים לבקר בדפים אחרים ברשת הפרסום של גוגל. ממוקד מחדש, מודעות אלו מציגות רק אנשים שכבר נחתו באתר שלך (המכונים גם מודעות חיפוש של גוגל). שיווק מחדש הוא סוג חדש של פרסום שנוצר באמצעות מודעות גוגל ומודעות פייסבוק.
עכשיו שאתה מכיר את המבקרים באתר שלך, אתה רוצה לעצב חבילת פרסום שתוכל להציג בפני מפרסמים פוטנציאליים, כמו גם תוכנית שיווקית לתוכן האתר שלך.
הבנת תנאי פרסום חשובים היא מכרעת בכדי להבין כמה אתה יכול להרוויח ממודעות האתר שלך. אסביר עוד אילו משתנים שולטים בכסף שאתה מרוויח משימוש במודעות באתר שלך.
מותגים יכולים להציב מודעות וידיאו באתרי הרשת ובאפליקציות של הרשת אליהם מבקרים לעתים קרובות קהל הפייסבוק שלהם
ולתגמל ולהציג אותם כדי להרוויח יותר אסימונים. אם אתה כבר מקבל תעבורה ראויה, ייתכן שתרצה לקבל דברים תחת שליטה ולמכור מודעות ישירות באתר שלך. אחרת, לאחר שתאושר, תוכל להתחיל להציג את מודעת הווידאו שלך באופן מיידי ולהרוויח כסף בכל פעם שמישהו צופה או לוחץ על המודעה שלך. אמנם יש עדיין אסימונים תקפים לפרסום באתר, אך סרטונים ומודעות אינם זמינים בכל עמוד.
אסטרטגיית מונטיזציה לקליק
משלמים לך בכל פעם שמבקר באתר לוחץ על מודעה שמופיעה באתר שלך. לרשתות מודעות יש שטח מוגבל של מודעות והם מקיימים מכירות פומביות כדי לקבוע אילו מודעות יש להציג לקהל היעד ולראות כמה מפרסמים מוכנים לשלם עבור משבצות מודעות. פונקציונלית, עבור כל מודעה ברחבי הרשת, חברת המודעות תקבל הצעה שתקבע אם מפרסם מוכן לשלם עבור אלפי צפיות.