ציוד קריוקי להשכרה

ציוד קריוקי להשכרה

יהיה לך כדור שבו אתה שר את השירים האהובים עליך במועדון שלך או בבית. לא משנה כמה האירוע גדול או קטן, המערכת שאנו מספקים תישמע מספיק טובה לאירוח מסיבת קריוקי אמיתית. אם אתם אוהבים לשיר ולרקוד, תוכלו ליהנות ממסיבת קריוקי בה אנשים רוצים יותר.

מערכת השכרת הקריוקי שלנו מאפשרת לכם ליהנות מסאונד וטקסט דיגיטלי על המסך

המחיר המושכר הרגיל של 99 דולר (בתוספת מיסים) כולל מכונת קריוקי 200 וואט שלנו, 2 מיקרופונים וכל הכבלים הדרושים לחיבור הטלוויזיה. המערכת שלנו מאפשרת גם שליטה על כפתורים דיגיטליים לשנות את הדרך בה אתם שרים על הכפתור הנוח לכם ביותר.

השכרת ציוד קריוקי

השכרת ציוד קריוקי היא דרך מהנה להוסיף התרגשות ואינטראקציה לאירוע המיוחד הבא שלכם. למערכות קריוקי אלו פונקציות שימושיות אחרות המסייעות לך למצוא את המנגינות שלך בזמן אמת וללמוד שירים וחלקים ווקאליים חדשים. בדיוק כמו תיבות ה- Juke הישנות שניגנו תקליטים או תקליטורים עדכניים, הדיגיטל הוא אלמנט הבידור החדש ביותר שלנו.

תקליטני קריוקי של גאים להשכיר מגוון ציוד קריוקי ומערכות כריזה

כאן תמצאו את מערכות ההשכרה הידידותיות למשתמש שלנו, המתאימות למתחילים ולמומחים כאחד. למידע נוסף אודות השכרת ציוד קריוקי ב- CT, אנא צרו קשר עם מומחה ההשכרה במרכז השכרת CT.

השכרת מכונות קריוקי בשיקגו כוללת מכונת קריוקי

ספריית שירים עם עד 10,000 שירים, ספרי שירים ו -2 מיקרופונים קווית. DSP, Reverb, Echo Effect, Hiss Filter ו- Ultimate Vocal Effect מספקים איכות סאונד. המחירים מתחילים מ -150 דולר להשכרת קריוקי ביתית ו -250 דולר למסעדות, מלונות, דירות, חדרי רחצה צמודים, ברים ושאר בתי מגורים אחרים.

שים את שם הזמר בחלק החיצוני של השפה והניח את שם השיר ומספר השיר מבפנים. אתה יכול גם לתת למועמד אפשרות בחירה שנייה, כולל שיר מסתורין או מספר מהספר. אנו כוללים את ה- QR, רשימת השירים, האמן והכותרת, וכיסויי מיקרופון מעוקרים.

זה כיף, כי הכנו את כל מה שאתה צריך לקריוקי במסיבה הבאה שלך. סיפקנו סט שמראה לכם כיצד להפעיל את המכשירים הקלים לשימוש. אנו מקימים את הציוד ומראים לכם את שלושת השלבים הפשוטים בכדי ליהנות ממכונת הקריוקי שלכם.

כהשכרת צד מלא בשירות מלא

יש לנו מגוון רחב של ציוד ומתקני בידור כגון השכרת אוהלים, השכרת כסאות, השכרת ציוד הגברה ועוד. יש לנו גם מערכות המופעלות באמצעות סוללות למקומות שאינם זמינים לקריוקי. עבור מצבים אלה, אנו יכולים להרכיב חבילת השכרה בהתאמה אישית העונה על דרישותיך.

כשאתה שוכר את קריוקי סיסטם שלנו אנו מספקים את הסט ואוספים אותו במרחק של 10 מייל מחנות מרכז העיר סיאטל

המפלגה שלך תקבל משלוח חינם לאזור ואנחנו נעביר את המערכות בעלות סבירה. מערכת השכרה תעלה כ- 200 $ בכדי לענות על הצרכים של מרבית לקוחותינו.

למי שרוצה להישמע מקצועי

תוכלו לשכור אחת ממערכות הרכיבים שלנו תמורת 250 דולר ליום. אנו מספקים את מערכות הקריוקי שלנו לבתים, מסעדות, חדרי אירועים, חדרי ישיבות, חדרי מלון, פארקים וספינות שייט. המכשיר קל לשימוש ונראה כמו אחד ממקום מסחרי.

תוכלו לשכור מכונה ליום אחד 24 שעות בשבוע או לכל סוף השבוע במחיר של 72 דולר לשעה

תהליך ההשכרה הוא כרטיס אשראי תקף או שיש להשתמש בכרטיס אשראי של אדם ולהציג תעודת זהות תקפה בקליפורניה. שירות פשוט להשכרת אוטובוסים נועד לקחת אנשים מ- A ל- B בלי הרבה תרועה.

אם אתה מעוניין למכור

לתחזק או לשכור מכונת קריוקי, עליך לדבר עם מישהו שכבר נמצא בעסק. יש כל כך הרבה תחרות שנבון לשקול להקים עסק בשוק תחרותי. אם אתה חושב להיות הבעלים של מכירה אוטומטית של מכונות קריוקי למכירה, שירות או השכרה, אני יכול לתת לך עצות כיצד לעשות זאת.

מוכרים רבים של מכונות קריוקי

שירותים וחברות השכרה מונעים לבצע אסטרטגיית סטארט-אפ, המציפה חלומות על רכישה עתידית של עסקים גדולים ותנופה יזמית בלתי מעורערת. אסטרטגיה בריאה ובטוחה יותר היא לרכוש עסק הקיים למכונות קריוקי להפצה, שירות והשכרה. חברות אלה הוכיחו את עצמן בעסקים תפעוליים ובמקורות הכנסה אמינים.

אם ברצונך שיישאר יותר מיום אחד

תוכל לשמור אותו על ידי תשלום של 25 אחוז נוספים ממחיר החבילה הכולל (ללא עלויות משלוח) עבור כל יום נוסף בו תרצה להשתמש בו. ה- Bravo II מארז רמקולי סטריאו חשמליים של 160 וואט בארון עץ חסון ומושך שתוכל לשאת ביד בהופעה הבאה שלך.