קורס שיווק דיגיטלי

מבוא לשיווק דיגיטלי: מה זה, עם מי תעבוד

הקורס נועד לספק לך סקירה מקיפה של שיווק דיגיטלי. תלמד כיצד לבצע את הפעולות הבאות:

-להבין את היסודות של שיווק דיגיטלי

-לשווק את המוצרים והשירותים שלכם ברשתות החברתיות

-צור תוכן לאתר ולבלוג שלך

-יצירת לידים וביצוע מכירות באמצעות שיווק במייל

-מדוד את האפקטיביות של מסע הפרסום שלך

הקורס יכסה גם נושאים כמו אופטימיזציה למנועי חיפוש, שיווק במדיה חברתית, בלוגים, שיווק בדוא"ל ופרסום בתשלום.

קורס שיווק דיגיטלי מס' 1: אימון אסטרטגיית SEO

שיווק דיגיטלי הוא תחום שמתפתח במהירות. יש לעדכן את קורס השיווק הדיגיטלי כך שיתאים לטרנדים וההתפתחויות האחרונות בתחום. קורס זה נועד לספק לך סקירה כללית של המושגים החשובים ביותר בשיווק דיגיטלי, כולל אימון אסטרטגיית SEO.

אימון אסטרטגיית קידום אתרים הוא קורס שמלמד אותך איך להשתמש במילות המפתח הנכונות, לבחור את הדומיין הנכון ולדרג את האתר שלך בעמוד הראשון של גוגל.

שיווק דיגיטלי הוא תחום שמשתנה ללא הרף. ישנן טקטיקות חדשות לאופטימיזציה למנועי חיפוש, שיווק במדיה חברתית ועוד שיוצאות מדי יום. עם קורס אסטרטגיית קידום אתרים זה, תלמד כיצד להשתמש במילות המפתח הנכונות, לבחור את הדומיין הנכון ולדרג את האתר שלך בעמוד הראשון של גוגל.

קורס שיווק דיגיטלי מס' 2: ניהול מדיה חברתית

כיום, רוב אנשי השיווק משתמשים בכלים לניהול מדיה חברתית על מנת לקדם את המוצרים והשירותים שלהם. כלים אלו משמשים למעקב אחר שיחות בפלטפורמות המדיה החברתית, ליצירת תוכן לפלטפורמות הללו ולהפוך מאמצי שיווק לאוטומטיים.

כלים לניהול מדיה חברתית קיימים כבר זמן מה. הם מאפשרים למשווקים להפוך חלק מהמשימות החוזרות על עצמן לאוטומטיות שהיו מבצעות ידנית בעבר. אבל מה ששונה עכשיו הוא שהכלים האלה הולכים ומתקדמים ותכונות נוספות מתווספות כל הזמן.

המדיה החברתית הפכה לכלי שיווקי מכריע עבור עסקים רבים. בעזרת ניהול מדיה חברתית, תוכלו להגיע ליותר אנשים וליצור חווית לקוח טובה יותר.

מדיה חברתית היא אחת מצורות השיווק הפופולריות ביותר כיום. זה הפך לכלי חיוני עבור חברות לקדם את המוצרים והשירותים שלהן, לבנות מודעות למותג וליצור קשר עם הלקוחות שלהן.

הצעד הראשון בניהול מדיה חברתית הוא לפתח אסטרטגיית מדיה חברתית שתגדיר כיצד אתה רוצה שהחברה שלך תיתפס בעולם הדיגיטלי. אסטרטגיה זו תכלול יעדים כגון הגברת המודעות למותג או שיפור שירות הלקוחות.

קורס שיווק דיגיטלי מס' 3: שיווק במייל בסיסי

שיווק בדואר אלקטרוני הוא אחד מערוצי השיווק הפופולריים ביותר והוא לא הולך לשום מקום בקרוב. במאמר זה, אדון ביסודות השיווק בדוא"ל.

שיווק בדוא"ל הוא שיטה להציג את המותג שלך בפני הקהל שלך על ידי שליחת אימיילים עם תוכן אינפורמטיבי או משכנע. המטרה היא לגרום ללקוח לבצע איזושהי פעולה, כמו פתיחת המייל ולחיצה על קישור, או לקנות מוצר או שירות.

השלב הראשון בכל מסע פרסום בדוא"ל הוא ליצור רשימת דוא"ל עבור המנויים שלך. לשם כך עליכם לדעת מי קהל היעד שלכם ומה תחומי העניין שלו – זה יעזור לכם ליצור מיילים ממוקדים יותר שרלוונטיים עבורו. ישנן דרכים רבות שבהן תוכל לבנות רשימת דוא"ל: על ידי איסוף פרטי קשר באירועים; באמצעות מדיה חברתית; באמצעות היסטוריית רכישות; על ידי שימוש בטופס הצטרפות באתר האינטרנט שלך; וכו '

קורס שיווק דיגיטלי מס' 4: הדרכה של גוגל אנליטיקס

בעולם של היום, שיווק דיגיטלי הוא המפתח להצלחה. קורס ההכשרה הזה של גוגל אנליטיקס ילמד אותך את היסודות כיצד להשתמש בגוגל אנליטיקס וכיצד ליישם אותו באסטרטגיית השיווק שלך.

קורס זה מיועד למתחילים ויעזור לך להבין טוב יותר מה זה Google Analytics. תלמד כיצד להגדיר חשבון גוגל, להתקין את תוכנת Google Analytics החינמית באתר שלך ולהתחיל לנתח את הנתונים שלך.

זהו קורס מקוון בחינם המלמד אותך כיצד להשתמש בגוגל אנליטיקס כדי למדוד, לנתח ולייעל את ביצועי האתר שלך. בקורס זה תלמדו:

– היסודות של גוגל אנליטיקס

– כיצד להגדיר ולהגדיר את החשבון שלך

– כיצד להגדיר יעדים לאתר שלך

– כיצד לעקוב אחר המרות באתר האינטרנט שלך

– כיצד לנתח ולפרש נתונים בדוחות גוגל אנליטיקס.

איפה לומדים קורס שיווק דיגיטלי?

 

מכללת IPC – היא המכללה המובילה בארץ והמומלצת ללימודי שיווק דיגיטלי, נדל"ן, משכנתאות, חשבות שכר, שוק ההון ועוד…

היתרונות של המכללה – לימודים און ליין במתכונת היברדית – כל הקורסים מוקלטים, לומדים בזמן ובקצב שמתאים לתלמיד, מערכת למידה דיגיטלית מתקדמת עם מבחנים בסיום כל שיעור, ניתן לשלב עבודה ולימודים.

מקצועות מבוקשים – המכללה מכשירה למקצועות מבוקשים ומובילים בץחום הדיגיטל ובשוק העבודה בכללעם פוטנציאל שכר של 10-21 אלף ש"ח בחודש ואפשרות לעבוד גם כעצמאי. המכללה מספקת תמיכה וליווי אישי עבור התלמידים מהיום הראשון ללימודים החל מתמיכה טכנית ועד לעזרה מקצועית מהמרצים המקצועיים של הקורס אשר זמינים לענות על שאלות ולעזור לתלמידים בטלפון, ווצאפ, מייל.

השמה ישירה לעבודה – במכללה קיימת מחלקת השמה לעבודה אשר נמצאת בקשר עם עשרות מעסיקים רלוונטים ועוזרות לתלמידים בסיום הלימודים למצוא עבודה בתחום ומעניקה לכל הבוגרים של המכללה סדנאת קריירה וליווי אישי עד מציאת עבודה.

מכללת IPC בתקשורת: בערוץ 13
https://13tv.co.il/item/special/recommended/studies/r4drb-902788149/

 

 

למידע מורחב על קורס שיווק דיגיטלי מומלץ לבדוק ב- ipc.co.il