קורס עיצוב גרפי

בסיס איתן של מה שאתה צריך לדעת

עיצוב גרפי הוא תהליך של תקשורת חזותית ופתרון בעיות באמצעות שימוש בטיפוגרפיה, צילום ואיור. זהו תחום אמנות שמשתמש בדימויים כדי להעביר מסר או ליצור חוויה אסתטית.

קורס זה ילמד אותך כיצד ליצור גרפיקה לדפוס ולאינטרנט באמצעות תוכנות סטנדרטיות בתעשייה כגון Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign, Dreamweaver ו-Fireworks. תלמדו תורת צבעים, יסודות טיפוגרפיה, עקרונות פריסה לדפוס ועיצוב אתרים. תלמד גם על השיטות המומלצות לעיצוב אתר רספונסיבי.

בקורס זה תתחיל עם היסודות של עיצוב גרפי על ידי לימוד על תורת הצבע, יסודות טיפוגרפיה, עקרונות פריסה לדפוס ועיצוב אתרים. תלמד גם על שיטות העבודה המומלצות לעיצוב אתרים רספונסיבי, כך שתמיד תוכל להתעדכן בטרנדים האחרונים בשיווק דיגיטלי.

היסודות של חשיבה עיצובית ורישום

בחלק זה נעבור על היסודות של חשיבה עיצובית ורישום. מעצבים משתמשים במיומנויות אלו כדי ליצור אמנות חזותית ודימויים המעבירים מסר מסוים.

מעצבים משתמשים במיומנויות אלו כדי ליצור אמנות חזותית ודימויים המעבירים מסר מסוים. חשיבה עיצובית היא תהליך של הגה, יצירה ותקשור של רעיון שפותר בעיה או לוכד חוויה. בקורס זה נלמד אותך איך לחשוב כמו מעצב. אנו נציג בפניכם את היסודות של ציור וחשיבה עיצובית, כך שתוכלו להתחיל ליצור עיצובים משלכם בביטחון.

חשיבה עיצובית היא תהליך של פתרון בעיות יצירתי שמתחיל באמפתיה ללקוח הפוטנציאלי, ומסתיים באב טיפוס.

תהליך החשיבה העיצובית מתפרק לרוב לארבעה שלבים עיקריים: הזדהות, הגדרה, רעיון ואבי טיפוס.

אמפתיה: הבנת הצרכים של הלקוח או משתמש הקצה שלך הם המפתח ליצירת מוצר או שירות מוצלחים. אתה יכול לעשות זאת על ידי השגת הבנה של הצרכים והרצונות שלהם.

אמפתיה חשובה בעיצוב בדיוק כמו שהיא חשובה בחיים. מעצבים צריכים להבין את האנשים שהם מעצבים עבורם כדי ליצור משהו שבאמת ישמש ויעזור להם להשיג את המטרות שלהם.

הגדירו: עיצוב מתחיל בהגדרה מה אתם רוצים להכין – מה אתם מנסים לפתור? מה הן המטרות שלך? הקהל שלך? אילו חומרים עומדים לרשותכם? מי עוד עשוי להיות מעורב בפרויקט הזה? אילו אילוצים קיימים? הגדרת הדברים האלה תעזור לך להבין
עבור עוד פרטים מורחבים אודות קורס עיצוב גרפי יש לבדוק כאן: successcollege.co.il

בחירת הגופנים והטיפוגרפיה הנכונים לעיצוב שלך

בחירת הגופנים והטיפוגרפיה היא גורם מפתח להצלחה או כישלון של עיצוב. בחירת הגופנים, הגודל, הסגנון, המשקל והמרווח שלהם יכולים להשפיע על הטון ומצב הרוח של עיצוב.

מעצבים משתמשים בגופנים כדי ליצור היררכיה או כדי להעביר משמעות. הם משתמשים במשפחות גופנים כדי ליצור אחדות ועקביות בין אלמנטים שונים בעיצובים שלהם. משפחות גופי דפוס מסווגות כסריפים (למשל, Times New Roman), sans-serifs (למשל, Helvetica) או סקריפטים (למשל, Zapfino).

מעצבים גרפיים גם בוחרים גופנים בהתאם לקהל המיועד לעבודתם; לדוגמה, הם עשויים לבחור גופן רשמי יותר עבור עבודה אקדמית מאשר עבור כריכת ספר ילדים.

לגופן ולגופנים שבהם אתה משתמש בעיצובים שלך תהיה השפעה גדולה על המראה והתחושה הכלליים של העיצוב הגרפי שלך. בחירת הגופנים הנכונים תעזור לך ליצור עיצוב הרמוני שקל לקריאה, נעים להסתכל עליו ומעביר את המסר שלך ביעילות.

בחלק זה, נחקור את סוגי הגופנים והטיפוגרפיה השונים לעיצוב אתרים, כמו גם את היסודות של הטיפוגרפיה שחיוניים לכל מעצב לדעת. כמו כן, נבחן מתי מתאים להשתמש בפונטים מסוימים.

הבא לחיים את העיצובים שלך עם תורת הצבעים והקומפוזיציה

עיצוב גרפי הוא תחום הדורש יצירתיות, סבלנות ותשומת לב לפרטים.

הקורס ילמד אותך כיצד להשתמש בתורת הצבעים ובעקרונות הקומפוזיציה כדי ליצור עיצובים יפים.

תלמדו את העקרונות הבסיסיים של עיצוב גרפי לדפוס, אינטרנט ומדיה אינטראקטיבית.

הקורס ילמד אותך גם כיצד להשתמש ב-Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign וכלי תוכנה נוספים.

קורס זה מושלם למי שמחפש קריירה בעיצוב גרפי או סתם רוצה לקחת את הכישורים שלהם לשלב הבא.

מטרת הקורס היא לעזור לך ללמוד כיצד להשתמש בתורת הצבעים ובקומפוזיציה בתהליך העיצוב שלך.

קורס זה ילמד אותך את היסודות של תורת הצבעים, כיצד להשתמש בגלגל הצבעים של איקאה וכיצד לוודא שהעיצובים שלך מאוזנים ונעימים לעין.

בקורס זה תלמדו:

-היסודות של תורת הצבע -כיצד ליישם את העקרונות הללו בתהליך העיצוב שלך -כיצד להשתמש בגלגל הצבעים של איקאה -כיצד לוודא שהעיצובים שלך מאוזנים ונעימים

עיצוב גרפי השראה מאתרים וחשבונות אינסטגרם

קשה מאוד למצוא אתר שאינו משתמש בגרפיקה כלשהי. אתר ללא גרפיקה הוא כמו מכונית ללא גלגלים. זה פשוט לא עובד.

עיצוב גרפי אינו רק עיצוב לוגו ובאנרים, הוא כולל גם עיצוב הניווט באתר, העיצוב שלו והטיפוגרפיה המשמשת בו. לכן למעצבים גרפיים יש תפקיד כה חשוב בעיצוב אתרים.

עיצוב גרפי הוא אחד הכישורים המבוקשים ביותר כיום. זהו מקצוע שהתפתח עם השנים וכיום הוא יותר מסתם עיצוב לוגואים ושאר ויזואליות. מעצבים גרפיים נדרשים כעת ליצור עיצובים לאתרי אינטרנט, אפליקציות מובייל, קמפיינים שיווקיים במדיה חברתית, פרסומות ועוד.

זה יכול להיות די קשה למצוא השראה טובה לעיצוב גרפי כשאתה מתחיל בתחום הזה. ישנם מעצבים גרפיים רבים שלקחו את היצירתיות שלהם לשלב הבא על ידי עיצוב גרפיקה מדהימה עבור פלטפורמות שונות. מאמר זה מפרט כמה מהמעצבים הגרפיים הטובים ביותר מאינסטגרם שיש להם כישרון ליצור גרפיקה מדהימה עם הכישרון והיצירתיות שלהם.

עיצוב גרפי השראה מאתרי אינטרנט

חלק מהאתרים המציעים השראה יוצאת דופן לעיצוב גרפי כוללים Dribbble, Behance ו-Designspiration. אתרים אלו מציגים כמה מהדוגמאות הטובות ביותר לעבודה יצירתית של מעצבים גרפיים מקצועיים בכל רחבי העולם. אתה יכול לקבל השראה על ידי גלישה באתרים אלה או שאתה יכול אפילו