החלפת מנעול צילינדר

על סמך דעה זו לגבי איכות הטירה, תוכלו להחליט אם ברצונכם לשדרג לטירה טובה יותר. מטעמי אבטחה, אנו לא שולחים מפתחות חלופיים לאדם שקנה את המנעול או מאחסן את המנעול. החלפת גלילי נעילה יקרה יותר ודורשת צילינדר אמיתי להחלפת המנעול.

הבעיה שהייתה לי עם דודג 'סטרטוס שלי הייתה צילינדר שנתקע וסירב לכבות

מה שמנע ממני את השימוש ברכב. החלפתי אותו בגליל הצתה חדש של דורמן מוצרים, שנאסף בחנות החלפים המקומית שלי. במקרה זה, הצילינדר הוחלף בקוד הצילינדר החדש התואם את מפתח הרכב הקיים שלך.

אם הבעיה נמשכת ואינך מרגיש בנוח לבצע את התיקון בעצמך

עליך לפנות למכונאי מוסמך, כגון YourMechanic, בכדי לבדוק ולתת מנעול עבורך. אם הדלת שלך לא נפתחת לאחר החלפת צילינדר המנעול, עלולה להיות בעיה עמוקה יותר בהתקנת גליל נעילת הדלתות, כשל אפשרי של רכיבים אלקטרוניים או, במקרה של רכב עם נעילת דלת אלקטרונית, שניהם.

וודא שהחיבור בין גליל נעילת הדלת החדש לידית הדלת פועל כהלכה

אם יש לך מנעול אלקטרוני עם מנעול מפתחות, בדוק שהידית החיצונית נעולה כראוי על ידי שימוש במקש המפתח שעל הגליל או על ידי לחיצה על כפתור הסגירה הפנימי. בדוק שמנעול הדלת נעול כראוי על ידי נעילת הדלת באמצעות המפתח שלך.

זה נשמע כאילו יש לך ידית דלת גלילית / נעילת מנוף עם מפתח כפול, כשהידית הוסרה והמפתח סובב ל 90 מעלות. הדרך היחידה לפתור בעיה זו היא להסיר את המפתח השבור, לשכפל אותו ולהרוס את הגליל כדי שניתן יהיה להסיר את המנעול ולהחליפו.

המנעול היחיד על דלת הדירה שלך שאתה רוצה לביטחון ממשי

שייתכן שתרצה להשאיר לבד לאחר התקנת בריח, הוא מנעול צילינדר שמציע מעט מאוד עמידות בפני פריצות. יש לי נעילת צילינדר עם חור מנעול פנימה שנשאר עם מפתח של בעל בית קודם. פירקתי מנעול דומה כדי לחקור את הבעיה, ובורג הפיר האמצעי התבלט מחבית המנעול, והנחתי את המפתח באמצע הוא נעילת צילינדר.

צילינדר לדלת

הוא לא יותר מחתיכת מתכת קטנה על ידית הדלת בה אתה מכניס את המפתח כדי לסובב את המנעול ולפתוח את הדלת, אך הוא יכול לעשות הרבה יותר מזה. זה יכול לעזור להגן עליך, על המכונית שלך ועל כל שאר הערכים שאתה שומר ברכב שלך. חשוב על זה כעל גיבור-על זעיר, כמו עכבר אדיר, אטום או נמלה.
למידע נוסף אודות פורץ מנעולים כדאי לגלוש לאתר orlock.co.il

צילינדר נעילת הדלת

הוא הדלת לרכב שלך המגנה לא רק עליך ועל משפחתך, אלא גם עליך ברכב. הוא ממוקם על ידית הדלת של דלת הנהג או על ידית הדלת של הנוסע הקדמי. אם אתה מפעיל את ה- AudiTT ללא מפתח, המפתח מוכנס להצתה וגליל הנעילה מסתובב להפעלת המנוע.

כדי לברר כיצד למדוד חבית לנעילת דלת בבלון האירו, צפה בסרטון זה כיצד להסיר התקנה של גליל יורו. לפני שתחלף את צילינדר היורו שלך, עליך להיות מודע כיצד פשרות בטיחות אחרונות עשויות להשפיע על בחירתך צילינדרים להחלפת יורו. גלילי יורו הם מערכת חבית פשוטה המבוססת על סיכות ששימשה במשך שנים ברוב (אך לא בכולם) דלתות UPCV.

צילינדרים אמריקאיים נמצאים במנעולי תפס, מנעולים מרובי נקודות ובמגוון יישומים אחרים. אם תבחר בגליל אבטחה, תקבל כרטיס נדל"ן או תעודה עם קוד ייחודי.

מנעול ההדחה שלך צריך להיראות כמו זה שמוצג למעלה, המכונה גם נעילת ההנעה. קצה המסמרות השטוח צריך לבלוט 7-8 רצועות נעילה כסופות ארוכות, ולא ראשי בורג.