איך מטעינים רכב חשמלי

נהגי מכוניות חשמליות יכולים לטעון בבית או בעבודה, ומטענים ציבוריים זמינים כמעט בכל קהילה. הם מיועדים לטעינה ברמה 2 ולכן כדאי לטעון רכבים חשמליים בעת קניות, אכילה או ריצה, במיוחד בחניונים המגבילים את החניה לשעתיים. הסדר VW של מיליארדי דולרים יכול לעודד את הדחיפה לרכבים נקיים יותר מבט מהיר על הסדר VW. מדינות מסוימות מוציאות עד 15 אחוז מהתשלומים שלהן כדי לסבסד את בניית תחנות הטעינה הציבוריות למכוניות חשמליות.

טעינה מלאה יכולה להיות יקרה אך מכיוון שרוב נהגי המכונית החשמלית משתמשים ברכבם

כדי להגיע הביתה לבית הספר, לעבודה או לסידורים, עליהם להשתמש בטעינה ברמה 3 אשר משלימה את טעינת הסוללה הכוללת. לרכבים חשמליים רבים יש תכונת "טעינה מהירה" שהיא אופציה בזמן הרכישה ומאפשרת טעינה מהירה של הסוללה בשלב 3 (440 וולט) מאשר בבית.

ChargePoint

המפעילה רשת של תחנות טעינה לרכבים פרטיים, מעריכה כי טעינת מצבר לרכב באורך של כ -100 קילומטרים אורכת בין 17 ל -20 שעות ברמה I. אם אתה קונה תחנת טעינה בבית ומחבר אותה לקיר. שקע, זה יכול להפחית את זמן הטעינה של הסוללה לארבע עד חמש שעות. בעת הטעינה בבית משתמשים ברמה 1, התקע הסטנדרטי של 120 וולט בו אתם משתמשים כדי להטעין את הטלפון, ותוכלו להגיע לעד 4 קילומטרים של טעינה בשעה.

בהתאם לדגם

לוקח כארבע שעות להטעין מצבר לרכב חשמלי עם טעינה ברמה 2. עבור הברגים לטווח הארוך שלנו, טעינת סוללות פירושה שמטען ברמה 2 מוסיף טווח של כ -25 קילומטרים לשעה של זמן טעינה. לוקח כ -40 שעות לטעון את הסוללה בבורג שלנו מבטלה, כך שניתן להטעין מטען רמה 1 בטווח של 5 מייל תוך כשעה.

עבור כלי רכב חשמליים והכלאות פלאגין, השתמש בתחנת טעינה ברמה 2 בבית כדי לעזור לך להיטען מהר יותר ולממש את מלוא הפוטנציאל של הרכבים החשמליים שלך.

בעלי רכבים חשמליים הנטעינים בבית באמצעות שקע רגיל של 110 וולט בחלק אחד של העיר ישלמו מחירים שונים מאשר הבעלים שגובים את אותו סוג הרכב באמצעות אותם שקעים באזורים שונים של העיר

ה- Plug-in America ללא מטרות רווח משווה את מחירי הבנזין למחירי החשמל ומעמיד את החיסכון בשווי של 1.10 דולר לליטר בקליפורניה לבעל רכב חשמלי שמחייב בבית. אחת מרשתות הטעינה הציבוריות הפופולריות ביותר הטעינות חברים למשך 150 שעות ב 26C / דקה ברמה 2 היא DC Fast Charge California בקצב זה. בקצב זה, סוללה של 40 קוט"ש עם טווח של 150 מייל עולה 8C / מייל ברמה 2 ו- 9C / מייל ב- DC Fast Charge.

רוב נהגי הרכבים החשמליים

כולל כל הרכבים החשמליים (רכבי החשמל) והרכבים החשמליים ההיברידיים (PHEV) מטעינים את רכביהם בבית עם מטעני AC ברמה 1 או AC 2. עם זאת, אם אתה נוהג בתוספת היברידית או PHEV, ייתכן שלא תוכל לטעון את הרכב באמצעות מטען ברמה 2 (רמה 1 חלה על דגמים ישנים יותר).

לאחר טעינת הסוללה למשך מספר שעות

מטען ברמה 2 יכול לטעון את המכונית החשמלית שלך פי חמישה עד שבע פעמים מהר יותר מאשר מכונית חשמלית מלאה ולכלאנים ניידים עד פי שלוש ממטען רמה 1. כאשר עמדות הטעינה פתוחות לקהל הרחב, ניתן להטעין מצברים באמצעות 240 וולט מתח 2 או 480 וולט מתח 3 וולט לפי דרישה, הטוענים מצבר לרכב חשמלי הרבה יותר מהר מאשר מכשירי חשמל ביתיים רבים. חבר את המטען לרכב החשמלי שלך כשאתה חוזר מהעבודה וטען את הסוללה למחרת בבוקר.

הבעלים יצטרכו להסתגל לשגרת טעינה חדשה כאשר הם לוקחים רכב חשמלי הביתה, אך Dvorany אומר שרוב האנשים מבינים שהם יכולים לטעון בבית ולעולם לא לבקר בתחנת דלק יותר.

מטענים לרכב חשמלי ברמה 2 יכולים לטעון מצבר לרכב חשמלי תוך פחות משעתיים

מה שהופך אותם לאופציה אידיאלית עבור בעלי בתים הזקוקים לתחנות טעינה מהירות וחברות המעוניינות להציע עמדות טעינה מהירות ללקוחותיהן. מטענים מהירים DC המכונים גם תחנות טעינה ברמה 3 או ChAdeMO נותנים לרכב החשמלי טווח של 20 דקות בלבד. למרות שהם משמשים לעתים קרובות ביישומים מסחריים ותעשייתיים, הם דורשים מערכות אספקת חשמל מיוחדות להתקנה ותחזוקה.
למידע מורחב בנושא של איך מטעינים רכב חשמלי ועמדת טעינה לרכב חשמלי נא לגשת לאתר evcar.co.il

מטענים ברמה 3

המכונים גם מטענים מהירים DCFC, בעלי רמות טעינה איטיות יותר ויכולים להימשך עד עשר שעות לטעינה של רכב חשמלי לחלוטין או מספר שעות עבור היברידי פלאג-אין. לרכבים חשמליים טהורים יש סוללות גדולות יותר מאשר תקעים היברידיים לטווח ארוך יותר, אך דורשים זמן טעינה ארוך יותר. בניגוד למכוניות חזקות שלא נגמר להן הגז, רכב חשמלי יכול להגיע רק עד שהסוללה שלו יכולה לטעון.

כאשר

הוא שם מטען ברמה 2 במוסך שלו, הוא נכנס לרכבו ומחכה לחיוב, ומחירי החשמל שלו יורדים לרמה הנמוכה ביותר. אם אתה מכיר סוג זה של טעינה למכוניות חשמליות והכלאות פלאגין, אנו ממליצים לקרוא את המדריך שלנו לבחירת המטען ברמה 2 שלך. ניתן להטעין מכוניות חשמליות בכל תחנה ברשת, אך מפעילים יכולים להשתמש במטענים ציבוריים, ולכן חשוב לדעת אילו רשתות טעינה זמינות באזורכם.

למרבה הצער, רוב הבעלים המתלבטים מתלבטים כיצד לטעון את המכונית החשמלית שלהם, כמה זמן צריך לקחת טעינה, כמה טווח צריך לחייב וכמה חשמל יעלה אותה.