חברות מדידה מקומיות

אנחנו מודדים וחברת נדל"ן עם הניסיון שאתה צריך כדי להיות בטוח בתוכניות שלך. יש לנו את הכישורים והניסיון לשמש כחברת סקר ומיפוי שירות מלא המספקת את השירות האיכותי ביותר ואת תמיכת הלקוחות באזור וורמינסטר.

אנו מספקים ללקוחותינו ניסיון בכל שלבי ניהול הקרקע כגון תכנון ועיצוב אתרים

סקרים טופוגרפיים, התאמות גבולות והעברה ישירה של בעלות משפחתית על יחידות. מתוכנית הבנייה של מבני פלדה רבי קומות ועד לסריקת לייזר תלת מימדית, אנו מספקים שירותי מדידה מקיפים עבור מתחמי מסחר ומגורים, מבנים, כבישים מהירים, גשרים, שירותים, נתיבי מים ורכישות קרקע.

לעתים קרובות אנשים מבקשים ממודדים לעזור לסמן פינות וגבולות של חבילות

להקים ציוני דרך ולספק מפות טופוגרפיות וציורי CAD. מדידת נכס מתבצע על מנת להגדיר או לאשר גבולות קרקע כגון הקרקע עליה נמצא בית ולזהות סוגי הגבלות ותנאים נוספים החלים על התיאור המשפטי של הנכס. לפני תחילת מדידה פיזיץ, על המודדים לבחון ולעיין במסמכים ותכניות הקומה של הנכס אותו הם רוצים למדוד וכן מידע על החפצים המקיפים את הקרקע.

ניתן לחפש שמאות מקרקעין על ידי ביקור בבית המשפט, השמאים או משרד המקרקעין בו נמצא הנכס. עלות חקירת נדל"ן תלויה במספר גורמים, לרבות גודל, מיקומו וסוג הנכס וכן סוג הדוח או המפה להם זקוק הלקוח.

מחויבת ללקוחותינו ומספקת מדידות באיכות גבוהה בזמן בארצות הברית ובקנדה

כולל פרויקטים מונעים מקומית: מספקים באופן עקבי את האיכות של כל סקר לאומי או אפילו כל סקר. קווין חבר במספר ארגונים הקשורים למחקר, כולל אגודת המודדים של אינדיאנה, אגודת הסוקרים הלאומית, איגוד המודדים הלאומי של המחוז, איגוד ניהול מי השטפונות והסופה של אינדיאנה ואיגוד מנהלי השטפונות של המדינה.

נכסים מסוימים יתייחסו רק למספר חלקה או גוש, אך רבים מכילים מדידות מפורטות בדמות תסקיר של מודד המקרקעין – אם יש – בפנקס במשרד השמאים.

משרד המודד מתחזק ומעדכן את מפת המחוז וישנם גם סקרים טופוגרפיים המראים את התוכנית וכן את גובה השטח

באמצעות ה-Total Station Theodolite (TST) – כלי המדידה הנחמד הזה שאתה רואה על חצובה כאשר מודדים עובדים – מודדים מקצועיים מורשים מודדים גם זוויות, מרחקים וגבהים של הקרקע.

'מודד מוסמך' מספקת שירותי סקר חיוניים

מבעלי נכסים מקומיים ואדריכלים מנוסים ועד לאנשי מקצוע בתחום הבנייה וכל היבטי עולם הנדל"ן יש מגוון רחב של לקוחות פוטנציאליים, כולל מפתחים, בעלי בתים וארגונים קהילתיים. מקום טוב להתחיל בו כאשר מחפשים לקוחות הוא לבנות קשרים עם קבלנים ויזמים מקומיים.

רוב המומחים למינהל מקרקעין ממליצים לחברות לרכוש ביטוח אחריות מקיף

כדי להגן עליהן מתביעות משפטיות בהתחלה. שימוש או השכרה של מערכת מעקב משומשת יכולים לחסוך לעסק הרבה כסף בהתחלה. בעלי קרקעות יכולים גם לשקול רכישת רישיון הטסת מזל"ט כדי שיוכלו להציע צילומי אוויר אורתופוטו ללקוחותיהם כדי לסייע במכירת רכושם.

סקרים חקלאיים נמשכים בדרך כלל 5 עד 10 שנים לאחר השלמתם

כך שאם הסקר הקודם נעשה לפני זמן רב, סביר להניח שכדאי לעשות סקר חדש גם אם מצאתם מסמך רשמי. סאמנר אומר שאי אפשר לקבוע במדויק כמה זמן ייקח להשלים את הסקר, מכיוון שישנם משתנים רבים שיש לקחת בחשבון, כולל איכות וזמינות של מסמכי כותרת כגון ניירת.