מקימים חנות אינטרנטית

לאחר מכן, נסקור מספר פלטפורמות מסחר אלקטרוני בהן תוכל להשתמש כדי לבנות את החנות האינטרנטית שלך. עקוב אחר המדריך שלנו שלב אחר שלב להקמת חנויות אינטרנטיות ותלמד כיצד להתחיל במהירות אתר חנות מאפס. נותר רק ליצור תוכנית שיווק לחנות אינטרנטית שלך, עליה נדבר בחלק זה. אם יש לך רק כמה פריטים למכור או סתם צוללים לתוך עולם המסחר האלקטרוני, כנראה שאתה לא רוצה להוציא הרבה כסף כדי לפתוח חנות מקוונת.

לפתוח חנות אינטרנטית זה בסדר

אבל אתה צריך לחשוב איך להגדיל את המכירות המקוונות שלך. בעוד שחנויות מסחר אלקטרוני אחרות יוכלו לשמר לקוחות ולמכור ללקוחות קיימים, זה סיפור אחר עבורך. אז אם יש לך מדיניות אי-החזרה קפדנית, סביר להניח שהיא תמנע מהלקוחות הפוטנציאליים שלך לקנות בחנות שלך.

אם אתה מגלה שכבר יש הרבה חנויות אינטרנטיות פופולריות במיוחד

אולי הגיע הזמן לשקול למכור מוצר אחר. המספרים שכלי מילות המפתח נתן לנו זה עתה מספרים לנו שה-Ukulele הוא בהחלט יותר מסתם מוצר נישה, אבל עם כמות די הגונה של אנשים המעוניינים לקנות אותם (כמעט 20,000 בשנה ברחבי העולם, מספיק כדי לתמוך בעסק יוקלילי מקוון). ). אתה יכול גם להשתמש בכלי מחקר מילות מפתח כדי לגלות כמה חנויות יוקלילי מקוונות מיוחדות כבר זמינות ומה הביצועים שלהן בשוק.

או שתשלוף את הטלפון שלך ותפנה לאתר של סוני (או Bose

Beats או Sennheiser), או שתבדוק באחת מהחנויות שלהם (אם אתה מסוג האנשים שמקפידים במיוחד על מוצרי בדיקה לפני הקנייה ). . זה אומר שאתה יכול למכור את אותם מוצרים גם באינטרנט וגם במצב לא מקוון, או שיש לך כמה דברים שאתה רק רשום במקום אחד. לכן, אם אתם רוצים למכור מוצר שהוא לא מאוד פופולרי בגוגל, תוכלו לפרסם גם בפלטפורמות אחרות כמו פייסבוק ואינסטגרם.

עמלות רישום ועסקאות יכולות להוות חלק ניכר מההכנסה שלך. החיסרון של Shopify הוא שזה נהיה מאוד יקר ויש לך אפשרויות תשלום מוגבלות אלא אם כן אתה משלם תוספת.

זו עשויה להיות גם האפשרות הטובה ביותר עבור אלה הזקוקים לפונקציונליות של נקודת המכירה

Shopify קיימת כבר כמעט 15 שנה, עם למעלה ממיליון חנויות שנבנו באמצעות הפלטפורמה, ועבור רוב העסקים הקטנים שמחפשים להפעיל חנות מקוונת במהירות, קשה למצוא פלטפורמה טובה יותר.

מספר רב של מוכרים החלו למכור באינטרנט ולעשות עסקים בדרך זו. מוכרים רבים בעלי אתרי אינטרנט מוכרים גם דרך אמזון, איביי ואחרים. אתה יכול להתחיל למכור מיד באמצעות שוק איביי ואמזון.

לפני שתוכל להתחיל למכור

עליך להגדיר כמה דברים, כגון מידע על מטבע, תשלום ומשלוח. אתה צריך כמה מיומנויות מפתח כדי למכור בהצלחה באינטרנט. עבור עסקים קטנים שרק מתחילים למכור באינטרנט, זיהינו חמש תכונות מפתח שכל פלטפורמה צריכה להיות.

כעת

לאחר שהחנות המקוונת שלך קיימת, סביר להניח שתרצה להתחיל להוסיף אלמנטים נפוצים אחרים לאתר האינטרנט שלך, כגון טופס יצירת קשר, דף מידע ועוד. אז, הגיע הזמן להרכיב הכל כך שאתה מוכן ליצור את החנות המקוונת שלך. אתה מבין, זו תהיה החנות המקוונת הראשונה שלי ואני רוצה להתחיל בקטן.

כעת עליך לומר ל- WooCommerce היכן החנות שלך נמצאת ובאיזה מטבע ויחידת מידה להשתמש

זה המקום שבו אתה צריך לוודא שתמונות המוצר שלך נראות מקצועיות. אם יש לך אתר מסחר אלקטרוני, עליך להוסיף את דף החנות שלך לרשימה זו מכיוון שדף החנות שלך הוא המקום שבו המבקרים באמת קונים את החנות המקוונת שלך. אתה יכול להוסיף את החנות המקוונת שלך לאתר שלך דרך בונה האתרים.

עם Constant Contacts Website Builder אתה יכול ליצור חנות מקוונת משלך ולמכור עד שלושה מוצרים (עם אפשרויות בלתי מוגבלות)

בונה האתרים כולל תכונות חזקות ומשולבות של חנות מקוונת כדי לעזור לך למכור במהירות. אנו ממליצים להשתמש בבונה אתרים, זוהי דרך מהירה לפרסם את החנות המקוונת שלך עם עיצוב מקצועי ומושך חזותית שקל לנהל ולתחזק.

אם כבר יש לך אתר אינטרנט (כמו אתר וורדפרס) ואתה רוצה להוסיף לו חנות מקוונת

כלי פלאגין כמו Ecwid יהיו שימושיים. Ecwid מאפשר לך להוסיף ווידג'ט לאתר שלך (או כל נוכחות מקוונת אחרת שמקלה להוסיף HTML, כגון דף מדיה חברתית או בלוג) והמשתמשים יראו חנות מקוונת מתפקדת במלואה במיקום זה. תוסף שהופך את האתר הקיים שלך לחנות Ecwid היא אפשרות מעניינת במיוחד אם כבר יש לך אתר שאין לו תכונת מסחר אלקטרוני. זוהי דרך קלה להוסיף עגלת קניות לאתר הנוכחי שלך. Bluehost התקין אוטומטית את WordPress ו- WooCommerce באתר שלך.

כשמדובר בבניית חנות מסחר אלקטרוני, ישנן פלטפורמות רבות לבחירה. רוב פתרונות המסחר האלקטרוני עובדים הכי טוב אם אתה משתמש בהם כדי ליצור חנות מקוונת מלאה, במקום להוסיף עיבוד תשלום לאתר קיים.

ציוד נקודת מכירה (POS) יכול לעזור לך להשתמש בחנות המקוונת שלך במיקום פיזי

אך לא כל פתרונות המסחר האלקטרוני תומכים בשיטת מכירה זו. בעוד שרוב פלטפורמות המסחר האלקטרוני ייצרו חנות בסיסית שתעבוד מצוין, לרוב יש להן תמונות ועותקים של מצייני מיקום. בניגוד לרוב האפשרויות האחרות, למשל, כחלק מתהליך הרישום, עליך להגדיר מס מכירה ומשלוח אוטומטי; שני הדברים שחנויות קטנות רק מתחילות יכולים לאלתר עד שהם עובדים כמו שצריך.

זה אולי נראה די ברור

אבל בחירת המוצרים הנכונים למכירה היא חיונית בהחלט להצלחת החנות שלך. הגדרת נישה ומציאת מוצרי מסחר אלקטרוני הנכונים למכירה היא קריטית להצלחת החנות המקוונת שלך. מכירה מקוונת היא תחרותית, כך שהמותג והמוצרים שלך צריכים להציע יותר ערך מהמתחרים שלך.

אולי חשבת להקים חנות מקוונת כבר זמן מה

אבל קשה לדעת מאיפה להתחיל, במיוחד אם אתה חדש בתחום המסחר האלקטרוני. זה יעזור לך להרכיב כמה תוכניות שיווקיות עבור העסק שלך, ישאל אותך שש שאלות חשובות שאתה צריך לשאול ולענות לפני פתיחת חנות מקוונת, ויידע אותך מה אתה צריך להשיג ויש בהישג יד כדי להקים את החנות שלך. רק כמה שאפשר.